יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:35

השוד האיטלקי: טענות קשות באנגליה על השיפוט

בממלכה לא הבינו מדוע נפסל להם שער חוקי ב-1:0: "נפלנו קורבן לשוד". גם פירס ספג ביקורת: "צריך להרים את הנבחרת". אינסנייה: "שמח על השער שלי"

|
וראטי עם גאוטייה. טענות גם באנגליה (יניב גונן)
וראטי עם גאוטייה. טענות גם באנגליה (יניב גונן)

נבחרת איטליה הצעירה גברה אמש (רביעי) 0:1 על מקבילתה מאנגליה במחזור הפתיחה של בית א' ביורו 2013 עד גיל 21 ועשתה צעד משמעותי אל עבר עלייה לחצי הגמר, לאחר שגברה, לפחות על הנייר, על הנבחרת החזקה בבית.

בשורות הנבחרת האנגלית הייתה ביקורת קשה כלפי השיפוט וגם בתקשורת האנגלית לא נחסכה ביקורת. ב'סאן' נכתב כי היה זה "שוד איטלקי מאורגן", וב'טיימס' הלונדוני ביקרו את המאמן, סטיוארס פירס: "הנבחרת לא הבקיעה כבר 9 משחקים. מתי פירס ירים את השחקנים שלו?".

פירס התייחס בעצמו למשחק: "הייתה לנו יכולת די גרועה והקבוצה הטובה ניצחה. התנועה בחלק הקידמי לא היתה טובה, לא עשינו לחץ וזו הייתה הופעה לא טובה שלנו".

פירס המשיך: "דברים הלכו הפוך בניגוד לצד האיטלקי שנתן הופעה מכובדת. אני לא מוכן להגיב על החלטות השופטים, היה גם פנדל לאיטלקים שלא נשרק והכל התאזן בסופו של דבר. לא היו לנו את האיכויות כדי לנצח ואני לא מתכוון להתלונן על השופטים, אנחנו אלה שלא עשינו את העבודה שלנו".

"היינו יכולים לגרום ליותר בעיות בחלק הקידמי אם רק היינו מרוכזים יותר במסירה האחרונה. איבדנו יותר מידי כדורים ולכן לא איימנו עליהם באמת. את זאהה בחרנו שלא לסכן, נראה איך הוא יהיה באימון מחר ואם יהיה כשיר הוא ישחק במשחק הבא".

סטיוארט פירס (יניב גונן)
סטיוארט פירס. "הצגנו יכולת גרועה" (יניב גונן)
 

"האיטלקים במצב הכי טוב בבית והגורל שלנו ייקבע רק מול ישראל. נצטרך להגיע למשחק מולם במצב הטוב ביותר, כלומר אחרי ניצחון על נורבגיה. לא הייתי עצבני, לא היו צעקות או עצבים בחדר ההלבשה. המשחק מאחורינו ונהיה חייבים להמשיך הלאה ולהתכונן לנורבגיה ביומיים הקרובים". סיכם המאמן האנגלי.

בצד השני, מאמן נבחרת איטליה, דוויס מנג'ה היה מאושר לאחר המשחק: "הייתה חגיגה גדולה כי זה היה המשחק הראשון שלי כמאמן באליפות אירופה. בהתחלה זה היה משחק קשה, היה הרבה מתח ועשינו קצת טעויות, אבל השתפרנו במהלך המשחק והיו לנו מצבים טובים לכבוש.

"במחצית השנייה התחלתנו לא טוב, אבל הגברנו קצב ושלטנו עד לכיבוש השער. זו תוצאה טובה לפתיחת הטורניר אך מעכשיו נתרכז רק במשחק הבא כאילו לא עשינו שום דבר".

דוויס מנג´ה וצוות נבחרת אנגליה (יניב גונן)
דוויס מנג´ה וצוות נבחרת איטליה (יניב גונן)
 

על כוכבי הנבחרת אמר: "ברגע שוראטי ודסטרו הגיעו, הם התחברו ברמה הרוחנית והחברתית ואני רוצה להודות לפראנדלי שאישר לי לקבל את מרקו וראטי לסגל שלי מסגל הנבחרת הבוגרת".

על כובש השער והשחקן המצטיין במשחק אמר מנג'ה: "ללורנצו אנסייניה תמיד יש השפעה על הקבוצה. אם צריך להודות למישהו על שלושת הנקודות הראשונות, הייתי צריך להודות לו". 

כובש השער, אינסינייה: "אני שמח שהיתה לי הזכות להבקיע את שער הניצחון. אבל מה שיותר חשוב הוא שזה עזר לנו כקבוצה. זה ניצחון עבור כל השחקנים שנתנו מעצמם הכל במשך 90 דקות".

לורנצו אינסינייה. מודים לו (יניב גונן)
לורנצו אינסינייה. מודים לו (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */