יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:58

גיא לוזון: יותר גרוע מאיך שנראינו לא יכול להיות

מאמן הצעירה יצא מאוכזב מה-2:2 עם נורבגיה. ברוך: "לחצתי יד לתורג'מן", קריאף: "תחושת פספוס". המאמן הנורבגי: "היו בעיות עם השיפוט"

|
אלון תורג´מן וזגורי מאוכזבים בסיום (משה חרמון)
אלון תורג´מן וזגורי מאוכזבים בסיום (משה חרמון)

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (רביעי) את טורניר יורו 2013 אשר נערך בארץ עם 2:2 מול הנבחרת המקבילה של נורבגיה במשחק שנערך באצטדיון בנתניה.

המאמן, גיא לוזון, סיכם בסיום את המשחק: "ידעתי לפני המשחק שנורבגיה מצוינת. זאת קבוצה חזקה, פיזית, מאורגנת והיא תעשה חיים קשים לשאר קבוצות הטורניר".

"אני אהיה אמיתי, אני לא מרוצה מהיכולת שלנו, גם אם היינו מנצחים", המשיך לוזון. "היה חשוב שנראה מאורגנים וזה לא קרה. אני לא מרוצה מבחינה הגנתית וגם לא מבחינה התקפית. מבחינת התוצאה, היא טובה ואני מרוצה, מבחינת היכולת, אני מאוכזב".

המאמן נשאל גם על השיפוט לאחר שהנבחרת קיבלה פנדל מפוקפק מאוד: "אני חושב שהשיפוט היה יוצא מן הכלל". לוזון המשיך וסיכם: "יותר גרוע ממה שנראינו היום לא יכול להיות. זה המשחק הכי גרוע שלנו בשנתיים האחרונות. גם אם היינו מנצחים זה לא היה מספק אותי. נראה יותר טוב מול איטליה".

לוזון המשיך: "אני שלם עם ההרכב שהעלתי, זה הרכב ששיחק מצוין בכל משחקי האימון. כמעט כל השחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה, לא היינו דומים לשנתיים האחרונות. נורבגיה ברמה גבוהה והיתה טובה מאיתנו, הם ביטלו אותנו. הגיע לנו לספוג בסיום, לא הזזנו כדור בשקט ונתנו להם להעיף כדורים לרחבה, אז מגיע לנו". המאמן התייחס גם למשחק הבא של הצעירה: "איטליה גם נבחרת מדהימה ואם יש דבר מעודד הוא שביכולת כזו כבשנו ולקחנו נקודה היסטורית, המצב שלנו בסדר".

לוזון: יותר גרוע לא יכול להיות

החלוץ אור ברוך נשאל לגבי הטענה שלא לחץ את ידו של אלון תורג'מן בזמן החילוף והשיב:"אני דווקא כן לחצתי לו את היד, אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד, החילוף הצליח".

ברוך: צריכים ריכוז בדקות האחרונות

ברוך הוסיף: "חבל שהחמצנו. אחרי הגול היינו בשיא הביטחון אבל זה חלק מהכדורגל ואנחנו מסתכלים קדימה ועל המשחק הבא. זה קרה לנו נגד גרמניה וזה קרה לנבחרת הבוגרת מול פורטוגל, זה חוזר על עצמו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר. במחצית הראשונה לא הצלחנו להשלים חמש מסירות רצופות אבל במחצית השנייה אחרי רבע שעה התחלנו לשחק. אני בטוח שנלמד ממה שקרה היום. התרגשנו בעשר דקות הראשונות, ואחרי זה שיחקנו גרוע".

גיא לוזון מנחם את אור ברוך לאחר החילוף (משה חרמון)
גיא לוזון מנחם את אור ברוך לאחר החילוף (משה חרמון)
 

חברו לחוד, מונס דאבור, המשיך: "היינו צריכים לשחק יותר פשוט אחרי שהובלנו ולהניע את הכדור. אם היינו משחקים פשוט אולי לא היינו סופגים. לא עמדנו כמו שצריך אבל זה נגמר ואנחנו מסתכלים הלאה. אני בטוח שבמשחק הבא נראה טוב יותר. היה משחק קשה מאוד מול קבוצה פיזית. אני יכול להבטיח שמול איטליה אנחנו נראה טוב יותר".

הקשר המחליף, אופיר קריאף, סיכם: "לא הצגנו כדורגל טוב אבל היינו צריכים לשמור על השער בדקה האחרונה. אני באופן אישי הרגשתי טוב כשנכנסתי כמחליף אבל יש הרגשת פספוס גדולה. זה מאכזב".

אולה סקולרוד. טענות לשיפוט (חגי ניזרי)
אולה סקולרוד. טענות לשיפוט (חגי ניזרי)
 

המאמן הנורבגי, אולה סקולרוד: "היה לנו משחק פנטססטי. הגיעו לנו שלוש נקודות וטוב שיצאנו עם אחת לפחות. יש סיטואציות שבהן היו בעיות בשיפוט. אם נמשיך לשחק כך, יהיה טוב גם במשחקים הבאים. יש לנו עכשיו שני משחקים קשים, אנחנו עולים בדרגה לקראת המשחקים הבאים ואני אופטימי".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */