יום רביעי, 03.07.2024 שעה 05:28

פדרר ניצל מהדחה וניצח את ז'יל סימון אחרי מותחן

רולאן גארוס: השווייצרי פיגר 2:1, ניצח ב-5 מערכות וישחק מול טסונגה ברבע. פרר מול רוברדו. סרינה ניצחה את וינצי ותפגוש את קוזנצובה. אירני עלתה

|
רוג'ר פדרר שואג בדרך לניצחון (רויטרס)
רוג'ר פדרר שואג בדרך לניצחון (רויטרס)

רוג'ר פדרר שרד היום (ראשון) מותחן ענק מול ז'יל סימון הצרפתי ברולאן גארוס, כחזר מפיגור 2:1 במערכות לניצחון 1:6, 6:4, 6:2, 2:6 ו-3:6 בדרכו לרבע גמר גראנד סלאם בפעם ה-36 ברציפות כשהוא לא מחמיץ את המעמד הזה מאז 2004.

פדרר פתח עם מערכה מוחצת אבל נפל על המשטח בפתיחת המערכה השנייה ויצא קצת מפוקוס, החל לחבוט שגיאות בלתי מחויבות והחזיר את סימון המדורג 15 בעולם ושבשיאו הגיע למקום השישי בחזרה למשחק.

סימון שבר ל-3:4 ושמר על יתרון השבירה עד לסיום המערכה כשקהל האלפים במגרש המרכזי דוחף אותו ללא הרף. סימון המשיך עם מומנטום אדיר ומחץ את פדרר עם 2:6 במערכה השלישית אבל כשפדרר היה רחוק מערכה אחת מלעוף בשמינית הגמר לראשונה מאז 2004 הוא התעשת שבר ל-2:4 במערכה הרביעית בדרך ל-2:6 ול-0:3 במערכה החמישית. סימון נשאר איתו עד 3:5 ואף עלה לשתי נקודות שבירה אבל פדרר הציל את שתיהן עם נקודות אדירות ושמר על ההגשה.

פדרר. יפגוש ברבע צרפתי נוסף (רויטרס)
פדרר. יפגוש ברבע צרפתי נוסף (רויטרס)
 

מי שיפגוש את פדרר הוא ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי, שניצח בקלות 3:6, 3:6 ו-3:6 את ויקטור טרויצקי הסרבי ועלה בפעם השנייה ברציפות לרבע הגמר.

טומי רוברדו, הספרדי בן ה-32 , גבר  על בן ארצו, ניקולס אלמגרו  7:6, 6:3, 4:6, 4:6 ו-4:6. רוברדו כבר פיגר 4:1 במערכה השלישית מול בן ארצו , המדורג 11 בטורניר , אבל רוברדו שחזר מפיגור 2:0 במערכות מול גאל מונפיס בסיבוב הקודם, עשה זאת שוב . אחרי שאלמגרו ניצח 6:7 ו-3:6, וכאמור הוליך 1:4 במערכה השלישית.

רוברדו זכה בחמישה משחקונים רצופים ולקח את המשחק למערכה רביעית. במערכה הרביעית אלמגרו הוליך 2:4 ושוב רוברדו התקמבק עם ארבעה משחקונים והשלים 4:6. אלמגרו האומלל הוליך גם 0:2 במערכה החמישית, אבל רוברדו חזר ושבר פעמיים והגיש בהצלחה לניצחון.

טומי רוברדו ממרר בבכי (רויטרס)
טומי רוברדו ממרר בבכי (רויטרס)
 

הספרדי, שעולה לרבע גמר הרולאן גארוס בפעם השישית בקריירה ולראשונה מאז 2009, אחרי פציעה שכמעט גרמה לו לפרוש, פרץ בבכי בסיום.

רוברדו ישחק מול מול ספרדי נוסף ברבע הגמר, דוד פרר, שהביס בקלות את המדורג 23, קווין אנדרסון, 3:6, 1:6 ו-1:6 בתוך שעה ו-45 דקות של טיול קליל בשמש של פאריס. עבור פרר זהו מעמד רבע גמר שישי ברציפות בגראנד סלאם

דוד פרר מאושר (רויטרס)
דוד פרר מאושר אחרי הטיול על המגרש (רויטרס)
 

סרינה עלתה לרבע ותפגוש את קוזנצובה
הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, ממשיכה להתקדם לקראת תואר הרולאן גארוס הראשון שלה מאז 2002. האמריקנית בת ה-31 גברה בשמינית הגמר על המדורגת 15, רוברטה וינצי מאיטליה, 1:6 ו-3:6.

סרינה טיילה במערכה הראשונה, אולם בשנייה האיטלקיה שינתה טקטיקה והצליחה להיצמד ליריבתה בשבעת המשחקונים הראשונים, אבל אחרי שהאמריקנית שמרה ל-3:4 לאחר משחקון ארוך, היא שברה, שמרה וסגרה עניין.

"אני מודה לקהל שתומך בי", אמרה סרינה, "לא היה קל לנצח. הטורניר בשבוע השני הוא ללא ספק קשה יותר. אני שמחה להיות פה ואני מקווה שזה יימשך".

סרינה וויליאמס בטירוף (רויטרס)
סרינה וויליאמס בטירוף (רויטרס)
 

סרינה תשחק ברבע הגמר מול אלופת 2009, סבטלנה קוזנצובה מרוסיה שהגיעה לטורניר כלא מדורגת, אבל בטורניר האהוב עליה, היא כנראה פורחת. קוזנצובה הדיחה את המדורגת שמינית, אנג'ליקה קרבר, 4:6, 6:4 ו-3:6.

קרבר שברה ראשונה ל-3:4 במערכה הראשונה, אבל "קוזי" השיבה בשלושה משחקונים וזכתה במערכה. הרוסיה עלתה ל-1:2 במערכה השנייה, אבל קרבר שברה וברחה ל-3:5 בדרך ל-4:6. במערכה השלישית המומנטום עבר שוב לקוזנצובה ששברה ל-1:3 ומשם רצה ל-2:5 ול-3:6 ומקום ברבע הגמר.

שרה אירני האיטלקיה המדורגת חמישית בטורניר ופיינליסטית 2012 נחלצה מהפסד מפתיע למדורגת 20 קרלה סוארס נבארו הספרדיה, שהוליכה 5:7 ו-2:4. אירני שסבלה מבעיות נשימה בסוף המערכה הראשונה הצליחה לבסוף לשבור במערכה השנייה ולחזור עם 4:6 ו-3:6 בדרך לרבע הגמר. האיטלקיה תפגוש את אגה רדוונסקה מפולין הרביעית בעולם שהגיעה לרולאן גארוס בלי ציפיות ואחרי עונת חימר לא טובה. הפולנית גברה על אנה איבנוביץ אלופת 2008 2:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */