יום שבת, 29.06.2024 שעה 04:12

גוטמן: סיכויי העלייה טובים, יש הרגשה מצויינת

מאמן הנבחרת התייחס למוקדמות המונדיאל במסע"ת לקראת המשחק מול הונדורס: "התחלנו רע, אך הראינו כדורגל טוב". בניון: "מיוחד לשחק בניו יורק"

|
בן חיים, גוטמן ובניון (אתר ההתאחדות לכדורגל)
בן חיים, גוטמן ובניון (אתר ההתאחדות לכדורגל)

לקראת משחק הידידות מחר (00:30 שעון ישראל – בין ראשון לשני) מול נבחרת הונדורס, התקיימה היום (שישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן, אלי גוטמן, הקפטן, יוסי בניון והבלם טל בן חיים. המסע"ת נערכה במנהטן כאשר עוד לפני כן התארח המאמן בתוכנית רדיו בתחנה הרדיו של פוקס ניוז.

במסע"ת נכח שחקן נבחרת ישראל בעבר, רוב יאנג, עיתונאים זרים ו-מווי עזריה, מנהל המשחק מחברת MCI ספורט שאמר כי למשחק צפויים להגיע כ-30 אלף צופים.

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן פתח ואמר: "הונדורס נבחרת טובה מאוד. זה משחק רשמי מבחינתו ולא משחק אימון. יש לנו בית קשה מאוד במוקדמות המונדיאל, תחילת הקמפיין הייתה פחות טובה, אבל בהמשך הראינו כדורגל טוב. ישנה הרגשה במדינה שכל הקהל עומד מאחורי הנבחרת וזה תמיד טוב לנו. אני מתכוון להיות במשחק בין פורטוגל לרוסיה".

"ישנה השפעה של התוצאות האחרות בבית, אבל יש לי הרגשה טובה, הסיכויים שלנו טובים. רוסיה צפויה להעלות מהבית הזה. מה שמאפיין אותנו שאין לנו כוכבים, אנחנו משחקים כיחידה אחת, כקבוצה. אם ננצח את אזרבייג'אן, נצא לרוסיה ונעשה את המקסימום".

על הנבחרת היריבה אמר גוטמן: "יש להונדורס יתרון קל, יש להם משחק רשמי מול קוסטה ריקה בעוד כשבוע, אנחנו קצת עייפים מהטיסות, אבל כל זה לא תירוץ. אנחנו נגיע רציניים למשחק הזה. סגנון המשחק שלנו הוא הנעת כדור, גם אם מידות המגרש בסיטי פילד קטנות, יש לנו שחקנים טכניים שידעו להסתדר".

בן חיים, גוטמן ובניון (אתר ההתאחדות לכדורגל) (ONE)
בן חיים, גוטמן ובניון. "מחוייבים לאנשים פה" (אתר ההתאחדות לכדורגל)
 

הקפטן יוסי בניון הוסיף: "זה מאוד מיוחד עבורנו להגיע ולשחק בניו יורק. אנחנו מגיעים למשחק מול נבחרת טובה ואנחנו רוצים לקחת 100 אחוז מהמשחק הזה. יש לנו משחקים חשובים בספטמבר ובאוקטובר, הרבה אנשים מהקהילה היהודית צפויים להגיע למשחק ביום ראשון ואנחנו מחוייבים גם להם".

הבלם טל בן חיים אמר: "אנחנו צריכים להציג משחק טוב ביום ראשון ולהיות הכי תחרותיים שאפשר. אנחנו רוצים להרגיש טוב אחרי המשחק ולדעת שעשינו את המקסימום. השחקנים שמחים להיות פה וזה כבוד גדול עבורנו לשחק מול הקהילה היהודית.            

בנושא אחר, מנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי דיבר גם הוא לקראת המשחק: ”יש התעניינות גדולה מאד בקרב היהודים והישראלים בניו יורק והצפי הוא ל-25 עד 30 אלף צופים.

ב-2 ביוני יש את יום ישראל בניו יורק ויש פסטיבל גדול בשדרה החמישית עם אוטובוס פתוח. אנחנו נשלח כמה נציגים מהנבחרת להשתתף באירוע. יש אווירה טובה מסביב לנבחרת, ישנה רצינות מלאה לקראת המשחק ואנחנו מקווים לתוצאה טובה". סיכם שצ'וצ'ינסקי.

הנבחרת קיימה היום אימון בוקר בחדר כושר ותקיים אימון נוסף ומסכם במגרש האימונים של ניו יורק רדבולס. האוהד הוותיק של הנבחרת, ויקטור ברנס, שמתלווה לנבחרת בכל המשחקים בארץ ובחו"ל ומתגורר בארה"ב היה זה שדאג לחלות לקידוש של ליל שבת.

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */