יום שני, 01.07.2024 שעה 06:49
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"בעיית תקופת הצינון פתירה, מחכים לגאידמק"

נציגי טביב יבקשו לקצר את הצינון של הרוכש המיועד: "מקום לאופטימיות". גאידמק לא ישלם המשכורות? עמותת האוהדים רוצה דיון דחוף

|
אלי טביב. נחוש לקנות את בית
אלי טביב. נחוש לקנות את בית"ר (משה חרמון)

אם מישהו חשב שאלי טביב יירד מעסקת בית"ר ירושלים בגלל כל הטענות שמציפה הפועל תל אביב, הוא טועה. גם בעיית סיום תקופת הצינון שעומד על 20 ביולי, היא פתירה, כפי שהסביר שהבוקר (חמישי) אחד מנציגיו של טביב במו"מ מול ארקדי גאידמק.

"כל מה שקורה אל מול ההתאחדות לכדורגל בנושא רכישת הקבוצה  פתיר. העמדה של ההתאחדות לכדורגל לפיה תום תקופת הצינון הינה ב-20 ביולי ניתנת גם כן לפיתרון כי אנחנו נבקש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לקצר את תקופת הצינון בשבועיים פחות או יותר. יתרה מזאת, את הבקשה לבעלות אפשר להגיש יום אחרי חתימת ההסכם ולא צריך לחכות עד לסיום תקופת הצינון, כך שיש מקום לאופטימיות, הבעיה היחידה שלנו היא שאנחנו ממתינים לצד השני, הצד של ארקדי גאידמק, לראות מה קורה שם", ציין.

את גאידמק עדיין לא הצליח ראש העיר ניר ברקת להשיג. המפתח לפיתרון הוא תשלום המשכורות ע"י הבוס כל זאת בהנחה שבעל הבית הקפריזי לא מסכל שוב את האפשרות שהקבוצה תימכר. כשאחד מהקרובים לרוכש הפוטנציאלי הציע לו לשלם את המשכורות ולגמור את הסיפור אמר לו טביב: "מלבד העיקרון שבדבר, אסור לי לשלם את המשכורות של קבוצה שאני לא בעליה, בטח לא כשאני בתקופת צינון, אני רוצה לעשות את הדברים כמו שצריך".

טביב לא טועה. אסור לו לשלם את המשכורות שנותרו לבית"ר לחודשים אפריל-מאי ולכן אם ארקדי לא ישלם, האופציה היחידה היא שראש העיר יגייס כסף לתשלום המשכורות, אחרת העיסקה מתפוצצת. החשש הוא שגם אם זה יקרה יצוץ ארקדי ויגיד שהוא לא מוכר. חשוב לציין כי במצב שכזה האוהדים מתכוונים למרר את החיים לכל אנשי המועדון - מארקדי, דרך עורך דינו, עוזרו והיו"ר איציק קורנפיין. האוהדים לא מתכוונים לראות את העסקה נופלת בגלל שינוי מצב הרוח של הבעלים. "נארגן את כולם להפגנות שאף אחד לא ראה בארץ. לא 100 ולא 1,000 אוהדים יגיעו, יגעו אלפים. די כבר נמאס", אמרו אוהדי הקבוצה.

ארקדי גאידמק (משה חרמון)
ארקדי גאידמק. ההפגנות נגדו בדרך? (משה חרמון)
 

כל הסיפור שנולד עם לא כל כך מטריד את אלי טביב ועורכי דינו. "כל הרעש שעושה הפועל זו בדיחה, הכל קורה כי אין לחיים רמון את הכסף לשלם לטביב בעוד כמה ימים", אמרו אנשיו של טביב. אחד מהם הוסיף: "הדבר החמור ביותר שעליו לא מדברים בתקשורת היא שחיים רמון התחייב באופן אישי לשלם כסף עבור מכירתה של הפועל. אסור לו בשום אופן לעשות שימוש בכספים של האדומים כדי לקנות את הקבוצה. אסור לו לקחת כסף מהפועל כדי לשלם לטביב על רכישת הקבוצה, חיים רמון ממציא טענות כי אין לו מאיפה לשלם לאלי והוא יודע שהוא בבעיה".

חיים רמון. טענות גם אליו
חיים רמון. טענות גם אליו
 

לאור ההתפתחויות עמותת אוהדי בית"ר פנתה בבקשה דחופה לקיום דיון בדירקטוריון הקבוצה מיידי על רקע העיכוב במכירת הקבוצה לטביב. חברי העמותה רוצים תשובות לגבי עתיד המועדון ועל המשך דרכו של ארקדי גאידמק וזאת על רקע העיכוב במימוש הסכם המכירה לאלי טביב.

מעמותת האוהדים נמסר: "אנחנו נמצאים בערפל, ניתקו את חברי הדירקטוריון לחלוטין מכל מה שקורה. זה מצב הזוי. חמש שנים מוכרים סיפורים שרוצים למכור ויום לפני המכירה נעלמים?? עו"ד שלו התחייב בישיבת הדירקטוריון שארקדי ישלם משכורות, יתרה מכך זאת חובתו כבעלים. אם הדירקטוריון שמורכב ברובו מאנשים שבית"ר יקרה להם לא יתעורר המועדון פשוט ייעלם".

לסיכום, אלי טביב רוצה להיות הבעלים, העניינים שצצו מול האדומים לפחות עליו לא משפיעים, הוא מחכה לטלפון מראש העיר וסומך מאוד על עורך דינו של ארקדי, ישראל שלו, אך יחד עם זאת מקווה שלא יהיו הפתעות מצידו של ארקדי שככל הנראה לא רוצה לשלם את המשכורות. היו כאלה בבית"ר ירושלים שאמרו הבוקר שהעיסקה נמצאת בסכנה, אם הדבר נכון זה רק מכיוון שגאידמק אולי מבשל משהו. מבחינת טביב הוא עדיין רוצה מאוד את הקבוצה ומעוניין להגיע ללשכת ראש העיר לחתום על ההסכם, מבחינתו עוד היום.

אם לא תהיה חתימה על העברת בית"ר לטביב עד יום שלישי, מתכוונים האוהדים להגיע להפגנה גדולה מול לשכת ראש העיר ניר ברקת בירושלים. "ניר ברקת לקח את הדברים לידיים שלו ומחויב לסיים את העיסקה במיידי. נמאס לנו מהבטחות כוזבות".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */