יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:37

ג'וק'וביץ והאס עלו, ברטולי עלתה לאחר דרמה

יום גשום ברולאן גארוס: נולה והאס ניצחו ב-3 מערכות, הצרפתייה נאבקה למעלה משלוש שעות עד שניצחה את גובורטסובה. ואוורינקה ודימיטרוב עלו

|
יום גשום ברולאן גארוס (רויטרס)
יום גשום ברולאן גארוס (רויטרס)

הגשם שיבש היום (שלישי) את לוח המשחקים ביום השלישי של הרולאן גארוס. הדרמה היומית התרחשה על המגרש המרכזי בכיכובה של הצרפתיה הבכירה, מריון ברטולי, המדורגת 13 בעולם, שחזרה אחרי שלוש שעות ו-12 דקות מפיגור 5:3 במערכה השלישית מול אולגה גובורטסובה מבלארוס לניצחון 6:7 (8:10), 6:4 ו-5:7.

הבלארוסית הייתה קרובה מאוד לניצחון הגדול בקריירה שלה, אבל איבדה גם את המערכה הראשונה למרות שהוליכה 3:5 וגם בשובר השוויון, וכאמור אחרי שלקחה את המערכה השנייה לא עמדה בלחץ כשהגישה למשחק מול ברטולי הקופצנית שהניפה אגרוף אחרי כל נקודה והלהיבה את הקהל במגרש המרכזי.

המדורגת תשיעית, סאם סטוסר, הביסה את קימיקו דאטה קרום בת ה-42 מיפן 0:6 ו-2:6. דניאלה הנטוחובה הסלובקית איבדה את המערכה הראשונה מול ילנה ינקוביץ' המדורגת 18, אבל הוליכה 0:5 במערכה השנייה, אך ינקוביץ' חזרה עם קאמבק מהסרטים והשלימה 4:6 ו-6:7 (7:9).

ירוסלבה שבדובה הקזחית, שהגיעה לרבע הגמר בשנה שעברה, שרדה את הסיבוב הראשון אחרי 0:6, 6:3 ו-2:6 מול קוקו ואנדווה. האמריקנית.דומיניק סיבולקובה הסלובקית (16) גברה על לסיה צ'ורנקו האוקראינית 1:6 ו-4:6. אליז קורנה המקומית (31) ניצחה 5:7 ו-2:6 מריה ז'או קוהלר מפורטוגל

ברטולי חוגגת על החימר (רויטרס)
ברטולי חוגגת על החימר (רויטרס)
 

ג'וקוביץ', ואורינקה האס, דימיטרוב ויוז'ני עלו, דולגופולוב בחוץ
הראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ, עלה לסיבוב השני אחרי שלוש מערכות צמודות מול הבלגי דייויד גופין שהסתיימו עם 6:7 (5:7), 4:6 ו-5:7. השניים, שחיכו מהצהריים בחדרי ההלבשה עד שהגשם ומריון ברטולי יסיימו את חלקם, נתנו לקהל הצגה ראויה. הבלגי הצעיר, שבשנה שעברה הגיע עד שמינית הגמר ולקח מערכה מפדרר, התעלה אחרי עונה חלשה והיה קרוב לסרבי לאורך כל המשחק כשנולה לוקח את הנקודות החשובות בסוף כל מערכה ועולה לסיבוב השני.

סטן ואורינקה השוויצרי המדורג תשיעי הספיק למצח לפני החשיכה את טיאמו דה בייקר ההולנדי 5:7, 3:6, 7:6 ו-5:7. המדורג 16, פיליפ קולשרייבר מגרמניה איבד מערכה אך ניצח 6:7, 6:1 , 5:7 ו-2:6 את ג'ירי ואסלי הצ'כי האלמוני. טומי האס, המדורג 12, השלים בין הפסקות הגשם ניצחון על גיז'רמו רופין הצרפתי 6:7, 1:6 ו-3:6. המדורג 26, גרגור דימיטרוב הבולגרי, בן הזוג של שראפובה, עבר לסיבוב השני כשאלחנדרו פאלה מקולומביה פרש בפיגור 6:3 ו-1:0.

טומי האס מרוצה (רויטרס)
טומי האס מרוצה (רויטרס)
 

אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, המדורג 22, הלך הביתה אחרי הסיבוב הראשון כשהפסיד לדימימטרי טורסנוב מרוסיה 7:6, 6:4 ו-7:6. המדורג 29, מיכאל יוז'ני, גבר על החימריסט הספרדי, פבלו אנדוחאר 6:4, 4:6, 2:6 ו-3:6. ניקולאי דוידנקו הוותיק מרוסייה גבר 3:6, 4:6 ו-5:7 על פלורנט סרה המקומי.

פרננדו ורדסקו הספרדי ניצח את מרק גיסקל הצרפתי 2:6, 3:6 ו-1:6. ויקטור הנסקו מרומניה עלה סיבוב כשברנרד טומיץ' האוסטרלי פרש מולו בפיגור, 7:5, 7:6 ו-2:1. גם המדורג 28 פלוריאן מאייר הגרמני פרש בפיגור 4:6, 6:3 ו-7:5 מול דניס איסטומין האוזבקי. המרתון היומי היה בין גוואדו פלה הארגנטיני שניצח 10:12 במערכה חמישית את איבן דודיג הקרואטי .
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */