יום שישי, 05.07.2024 שעה 15:48
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פשרה? ראשי עכו ייפגשו היום עם מנכ"ל העירייה

היו"ר ברשישת ייפגש עם מנכ"ל העירייה כצעד אחרון להצלת הקבוצה, המסע"ת נדחתה. נעים: "שוקל את המשך דרכי". האוהדים יצאו בקריאה נרגשת

|
יובל נעים ושחקניו. מה יוחלט? (שי לוי)
יובל נעים ושחקניו. מה יוחלט? (שי לוי)

בעקבות הסערה הגדולה שהתחוללה בעכו בנוגע לעתידה של הקבוצה הבוגרת בליגת העל והאפשרות שהנהלת המועדון תודיע על פירוק הקבוצה, נוצר קשר מחודש בין העירייה לראשי המועדון. בין הצדדים נקבעה פגישה להיום (שלישי) ב-16:30 ובה יהיו נוכחים מנכ"ל עיריית עכו, אוהד שגב, ליו"ר הקבוצה, יהודה ברשישת.

במהלך הפגישה, ינסו הצדדים כצעד אחרון לנסות ולהציל את המצב הקיים. לפיכך, מסיבת העיתונאים שתוכננה למחר תדחה בהתאם לתוצאות הפגישה. עוד לפני כן, אמר יו"ר הקבוצה, יהודה ברשישת, ל-ONE: "סוף דרכה של הפועל עכו קרב ובא. מי נותן מנדט לפרק את המועדון הזה. אני מקים קול צעקה. זה עניין רציני וחמור מאוד".

ברשישת, שקיבל מסר כי לא יוכל לנהל התדיינות מול הרשות המקומית ורק עורכי דין של העירייה והמועדון יוכלו לעשות זאת, הוסיף: "עד סוף החודש אנחנו צריכים לשלוח מכתב רשום לכל שחקן כדי לממש את האופציה. אם לא נצליח לעשות זאת השחקנים יהיו חופשיים ללכת לאן שהם רוצים".

רשימת השחקנים כוללת בין היתר את אוהד קדוסי, גיא דיין, מושיקו מישאלוף ויובל שבתאי. אליהם יש לצרף את אדי גוטליב, שכבר נמצא על הכוונת של מכבי חיפה.

במצב הדברים הזה נראה שאם עכו אכן תתפרק, מכבי נתניה שירדה לליגה הלאומית תהיה זו שתחליף אותה בליגת העל.

יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, אמר ל-ONE: "ברשישת אמר לי שהוא יוכל להעמיד תקציב גם בלי העירייה, בכל מקרה לקבוצות יש זמן עד תחילת יולי להעמיד את התקציבים ולגייס ספונסרים ומקורות מימון, ולפני כן לא נפעל בנושא".

אורליצקי (ONE)
אורליצקי. בבקרה עדיין לא פועלים
 

מאמן הקבוצה, יובל נעים, הודיע לראשי המועדון שבשל ההתפתחויות הוא שוקל את המשך דרכו בקבוצה. נעים אישר ל-ONE את הדברים: "שחקנים מתקשרים אליי ואומרים לי שהם לא יכולים לחכות יותר ויש להם הצעות. אני חסר אונים ומבין אותם. במצב הזה יהיה קשה מאוד להתקיים ואני צריך לחשוב טוב טוב על המשך דרכי במועדון. זה מצב בלתי נסבל. בטח אחרי שעשינו חצי עונה גדולה והשארנו את הקבוצה בליגה בניגוד לכל הציפיות. אני קורא לקברניטי העיר ולראשי המועדון לשבת יחד עד שייצא עשן לבן ועכו תוכל להמשיך קדימה בליגת העל".

גם אוהדי עכו נערכים לפעולה ויערכו מפגש בקניון עזריאלי בעכו בו יתקבלו החלטות בנוגע למצב הקבוצה. קרוב ל-150 אוהדים התכנסו היום בעקבות המצב: "קראנו קריאה נרגשת לראש העיר ולברשישת לשבת ולהגיע לעמק השווה. זו אהבה של שנים קבוצה משחר ילדותנו. מקווים שבעקבות הפגישה הצפוייה בין ראשי הקבוצה לאנשי העירייה נצא כולם לדרך חדשה".

יובל נעים (חגי ניזרי)
יובל נעים. "אני חסר אונים" (חגי ניזרי)
 

"ברשישת התגלה כחסר יכולת להחזיק את הקבוצה"
מעיירית עכו נמסר: "יו"ר הפועל עכו חושב שבהעברת הכדור למגרש העירייה הוא פוטר עצמו מהאחריות למצב שבו נמצאת הקבוצה. כל הניסיונות שלו להעביר את האחריות לפתחה של העירייה היא חוצפה שאין כדוגמתה. האם היה עולה על הדעת שיו"ר קבוצת הפועל קרית שמונה מר איזי שרצקי אשר תורם מכספו, לא רק לקבוצת הכדורגל אלא לפרויקטים חברתיים נוספים בקריית שמונה, היה מפנה אצבע מאשימה כלפי הרשות המקומית באשר להמשך התנהלותה של הקבוצה? לצערנו הרב, ההנהלה חדלת יכולות של עמותה פרטית, מוצאת לעצמה להעביר את מחדליה וחוסר יכולתה לנהל את ענייניה בעצמה למגרשה של עיריית עכו".

"ברשישת שמונה בקול תרועה רמה, והצהיר על כוונותיו באשר לתמיכתו בהפועל עכו, התגלה כחדל יכולת להחזיק את הקבוצה, וכעת מנסה להעביר את כישלונו הצורב בגיוס תקציבים ומשאבים לפתחה של העירייה. כל הניסיון המכוער של הנהלת הפועל עכו להטיל דופי בעירייה ובעומד בראשה ואף להתערב במערכת הבחירות הפנימית אינה אלא חוצפה, כפיות טובה ושערורייה שאין כדוגמתה. במשך כל השנים האחרונות היתה עיריית עכו הגורם המרכזי אשר סייע לקבוצה ותמך בה בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים ובבניית אצטדיון אשר כמוהו לא הוקם באף עיר בסדר גודלה של העיר עכו. ללא אותו סיוע, הפועל עכו לא היתה מגיעה לא לליגת העל, לא לליגה לאומית והיתה ממשיכה לדשדש בליגות הנמוכות. ככל שהפועל עכו יקרה לליבם של אותם "פטריוטיים", וטובת הקבוצה לנגד עיניהם, יכולים הם במחי יד להעביר את העמותה לניהול עירוני מלא, ואז באמת תהיה האחריות מוטלת על כתפיה של העירייה".

יהודה ברשישת: &qout;(עמית מצפה)
יהודה ברשישת. יימצא פיתרון לבעיה? (עמית מצפה)
 

"התנהלותו של ברשישת בימים האחרונים וחוסר יכולתו הבסיסית להוות משענת כלכלית לקבוצה, לפחות עד אשר ייפתרו הנושאים המינהליים אל מול העירייה, מעידה עדות ניצחת על הרצינות בהליך מינויו מלכתחילה", הוסיפו.

"מצערת העובדה, שהנהלת העמותה הפכה את קבוצת הפועל עכו לבת ערובה. ברשישת שחשב שמעצם מינויו לתפקיד ייפתרו הדברים מאליהם טעה ובגדול. תפקידם של כל יושבי הראש של קבוצות הכדורגל בישראל הוא בגיוס כספים ומשאבים לקבוצה, כמו כל אנשי העסקים אשר הפכו להיות בעלים של קבוצות בארץ ובעולם. את זה כנראה ברשישת שכח. מי שאינו מסוגל לעשות כך, לפחות יצניע לכת ובבואו לבקש תמיכה ועזרה יתנהג כמבקש ולא כגביר. ללא בקרה ושקיפות מלאה של התנהלות העמותה לא יועברו כספים".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */