יום שני, 08.07.2024 שעה 10:00

אדידס מציגה: כדור חכם ונעל במשקל 99 גרם

ענקית הספורט השיקה את "מעבדת הכדורגל" בלונדון, בה הציגה כדור חדשני, נעל קלילה ואת מערכת Micoach. זידאן: "מובילים בחדשנות בכדורגל"

|
הכדור החכם של אדידס
הכדור החכם של אדידס

ענקית הספורט אדידס השיקה השבוע את "מעבדת אדידס", האירוע הראשון בסדרת אירועים של חדשנות שיציגו את מוצרי אדידס מהעבר, מההווה והעתיד. האירוע, שמסתיים מחר, מתמקד בחדשנות הכדור הרשמי של גמר ליגת האלופות ומתרחש במתחם ויקטוריה בלונדון.

בין ה-24 ועד ה-27 במאי , אוהדי כדורגל יכלו להתנסות ב-3 מוצרים שטרם נראו בעולם הכדורגל, כחלק ממגוון של מוצרים חדשניים. הצגת הסט המלא הכולל את ה-MIcoach Elite , הכדור החכם, ונעל כדורגל במשקל 99 גרם.

החל מהנעליים המהפכניות של "copa mundial", דרך נעלי ה-predator ועד ה-Telstar, הכדור הרשמי של אליפות העולם ב-1970, אדידס נותרה בחזית החדשנות בכדורגל. מעבדת אדידס מציינת מחויבות מתמשכת לדחוף את גבולות הטכנולוגיה המקצועית ומספקת הצצה לאתגר העתידי של החברה המובילה.

מעבדת אדידס מתמקדת בשלוש טכנולוגיות חדשניות מובילות, בהן יוכלו אוהדי כדורגל להתנסות ולבחון את יכולותיהם. המבקרים במעבדה התנסו במערכת ה-Micoach Elite, הכדור החכם, ונעל ה-99 גרם.

כחלק ממעבדת אדידס, לאוהדים הייתה גישה ל"מסלול", חוויה חדשנית הבוחנת על משטח Astroturf באורך 15 מטר, מהירות ויכולות נוספות במתווה של שלושה מבחני ריצה שונים.

הכירו את המעבדה של אדידס

כל שלושת החידושים מוצגים כך שאוהדים יוכלו להתנסות חושית בעתיד הכדורגל:

מערכת ה–Micoach Elite
המוצר החדש מבית אדידס הוא המילה האחרונה בכל הקשור לניטור ביצועים גופניים של קבוצה, כאשר מערכת מיוחדת שולחת נתונים בזמן אמת לטאבלט של המאמן. המערכת לא רק מספקת נתונים בזמן אמת באימונים, אלא גם עוקבת אחר תוצאות האימון והתועלת ממנו. המערכת אוספת ומנהלת נתונים וניידת לכל מקום.

יצירת האומנות מודדת הכל, מעוצמת הבעיטה, מהירות ומרחק כולל דופק, נתוני האצה ומיקום במגרש. המערכת מייצרת תובנות על ביצועי השחקנים ועוזרת לקבוצה להשיג ולתחזק את קצה היכולת הגופנית המקצועית. לאוהדים ההזדמנות ההזדמנות להתנסות בעולם של אימון כשהם ישובים על מושבי ריקארו ורואים את הנבחרת הגרמנית באימון תוך שימוש במערכת זו.

מעבדת הכדורגל של אדידס
מעבדת הכדורגל של אדידס
 

הכדור החכם
בכדורגל, כל נגיעה בכדור נחשבת, הכדור החכם של אדידס עוצב לשפר את טכניקת הבעיטה, העוצמה, הסיבוב והדיוק במהלך אימון. לאחר 3 שנות פיתוח, אדידס יצרה כדור עם סנסורים מובנים העוקבים אחר התנועה ונותנים משוב אחר הביצועים דרך אפליקציה בטלפון הנייד.

האפליקציה בנויה סביב ארבע יחידות העוזרות לשפר את נגיעת השחקן בכדור באמצעות אנליזה מיידית, משוב וסדרת אתגרים ורישום מתעד. הכדור החכם יהיה זמין ב-2014, אבל אוהדים שביקרו במעבדת אדידס יוכלו להתנסות בו בשלוש בעיטות בכדור אינטראקטיבי ענק שייתן תוצאות בזמן אמת.

נעל 99 גרם
אדידס ייצרה את השינוי במשחק עם ה-F-50 ועכשיו לוקחת זאת צעד אחד קדימה, עם נעל כדורגל חדשה השוקלת 99 גרם. הנעל המהפכנית נבחנה בקפידה במבחני קריעה ושפשוף ונוצרה בחזית המהירות של האדיזירו.

נעל אדידס (ONE)
נעל של 99 גרם של אדידס
 

השחקנים שינעלו את הנעל יהיו קלים יותר ומהירים יותר מאי פעם, הנעל תיתן להם את היתרון הפיזי והפסיכולוגי של מהירות. לאוהדים ניתנה סקירה על המוצר עם הצגתו בקפסולה התלויה באוויר לשכנע ביחודיות משקלה. האוהדים גם יכלו לבחון אב טיפוס להתנסות במגע ראשון במשקל הנוצה של הנעל לפני סדרה מוגבלת שתהיה זמינה לציבור ב 2015.

זידאן.  (רויטרס)
זידאן. "מותג מוביל" (רויטרס)
 

הרברט היינר, מנכ"ל קבוצת אדידס הוסיף: "מעבדת אדידס היא דוגמא מושלמת לאיך אדידס ממשיכה באדיקות למתוח את הגבולות בעולם הכדורגל, זו הזדמנות נדירה עבורנו להראות לאוהדים את החדשנות הדמיון והניסיון הטכנולוגי הנמצא בחברה ואיך אנחנו תמיד מחפשים למתוח את הגבולות. המרדף המתמיד אחר חדשנות הוא גם אלמנט המבטיח שנמשיך לחזק את מקומנו בתעשיית הספורט המקצועני".

אגדת הכדורגל, זינאדין זידאן אמר: "אני עובד עם אדידס כבר 17 שנים ולאורך הקריירה שלי תמיד ידעתי שהם מובילים בכל הנוגע לחדשנות בכדורגל. לאדידס מורשת עשירה במשחק וזאת מכיוון ששחקנים יודעים שהם מקבלים את הטוב ביותר. מעבדת אדידס מראה שהמותג מוביל את עתיד הכדורגל וזו הזדמנות גדולה לאוהדים לראות זאת במו עיניהם".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */