יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:30

נבחרת הנשים הפסידה 73:64 לבריטניה בלונדון

הנבחרת של רבי הפסידה במשחק ה-1 בטורניר ההכנה לקראת מוק' אליפות אירופה: "יכולנו לנצח". לירון כהן קלעה 13, לויצקי 10 (9 ריב'). היום מול יוון

|
לירון כהן בפעולה. הנבחרת פתחה בהפסד (שי לוי)
לירון כהן בפעולה. הנבחרת פתחה בהפסד (שי לוי)

נבחרת הנשים הפסידה לנבחרת בריטניה 73:64, במסגרת טורניר הכנה שמתקיים בלונדון. הטורניר היוקרתי בהשתתפות בריטניה המארחת, יוון וגרמניה. במשחק המקביל  בטורניר, גברה נבחרת יוון על נבחרת גרמניה 54:73.

הנבחרת תפגוש את יוון בשעה 16:30 וביום שני את נבחרת גרמניה (16:30) אותה תפגוש גם בטורניר הרשמי שיתקיים בארץ ברמלה בין 7 ל-9 ביוני. 

מאמן הנבחרת, אלי רבי אמר: "הטורניר מצוין ומאורגן יוצא מהכלל והרמה של הנבחרות המשתתפות היא טובה מאוד". על המשחק מול נבחרת בריטניה שתשתתף באליפות אירופה 2013 בצרפת, אמר: "רובו היה שקול, יכולנו לנצח אבל בדקות האחרונות היינו קצת לא מרוכזים. יש הרבה דברים טובים ויש גם פחות, עליהם נצטרך לעבוד".

עוד הוסיף מאמן הנבחרת על המפגש מול נבחרת יוון: "זו נבחרת טובה מאוד, בשלב הזה של ההכנות אנחנו פחות מתמקדים ביריבות ומנסים ללמוד מה עלינו לעשות על מנת להשתפר. מקווה שנשחק טוב יותר ונרשום ניצחון".

קלעו לנבחרת: לירון כהן - 13, קטיה לויצקי - 10 (9 ריב'), נועה גנור - 8, שי דורון ומיכל אפשטיין - 7 כ"א, קטיה אברמזון, נעמה שפיר, ג'ניפר פליישר ודניאל דיאמנט - 4 כ"א ושירן צעירי - 3.

אלי רבי (חגי ניזרי)
אלי רבי. "מקווה שנשחק יותר טוב נגד יוון" (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */