יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:50

רוזנטל: כמו משחק חוץ באירופה, נקווה לשמוח

שחקן מכבי ראשל"צ לקראת המשחק המכריע בגמר יד ב-16:00 נגד הפועל: "לא רוצים לאכזב שוב". גידי שירי: "רוצים לנצח בשביל הקהל והסמל"

|
רוזנטל בפעולה. האליפות תישאר צהובה? (יניב גונן)
רוזנטל בפעולה. האליפות תישאר צהובה? (יניב גונן)

הפועל ראשל"צ שמוליכה 1:2 בסדרת הגמר-יד ולה גם יתרון של שלושה שערים עשויה לזכות היום (שישי) ב-16:00 בתואר האליפות, ובכך לסיים בצורת בת ארבע שנים בה האליפות היתה בצד הצהוב של העיר.

מנגד, ניצחון בהפרש של ארבעה שערים ישאיר צלחת האליפות במכבי. ניצחון אגב ב-3 שערים יוביל להארכה (השיטה היא הארכה, ובמקרה של שיוויון הארכה שנייה, ובמקרה של שיוויון דו קרב פנדלים. ההארכה היא 10 דקות שמחולקת לשתי מחציות בנות חמש דקות).

הקופות בבית מכבי לא ייפתחו. הכרטיסים האחרונים שנותרו יימכרו באימוני שתי הקבוצות.

שחקן מכבי, אריאל רוזנטל התייחס למשימה: "אנחנו לא רוצים לאכזב שוב, כי בואו נהיה אמיתיים - לא לוקחים אליפות בלי לנצח בגמר בבית. סיימנו בתיקו את משחק הבית הראשון, הפסדנו במשחק השלישי, ככה שאני לא מתייחס להפרש. אנו נתרכז בהכתבת הקצב במשחק. במידה מסוימת אפשר להסתכל על משחקים ארבע וחמש כצמד משחקי בית וחוץ באירופה. הפסדנו את המשחק הראשון בחוץ בשלושה שערים, ואני מקווה שבעזרת בית מכבי מפוצץ באוהדים צהובים אנחנו נשמח בסוף המשחק".

מקשר הפועל, גידי שירי אמר: "זה המשחק הקובע וזה צריך להיות משחקינו הטוב ביותר העונה. אנחנו צריכים לתת את ההגנה הכי טובה שיכולה להיות ולעשות הכל בשיתוף פעולה מירבי. באים לשחק בשביל הסמל, בשביל האוהדים וגם בשבילנו כי אנחנו צריכים את זה. מה שהיה באשלים מבחינת תצוגת קהל זה היה משהו שלא ראיתי כמותו. אני לא מכיר אחד שהיה בקהל ויצא מהמשחק לא צרוד. חלק גדול מהרצון של הקבוצה לנצח הוא באמת בשביל הקהל. זהו, אנחנו צריכים לשפר את הדברים שהיו במחצית השנייה ולהדגיש את הטוב שהיה במחצית הראשונה ואם נעשה זאת הצלחת תהיה אצלנו".

גידי שירי בטירוף (יוסי ציפקיס)
גידי שירי בטירוף (יוסי ציפקיס)
 

לפני המשחק יוענקו תשורות לשביעיית העונה של ליגת ווינר, שנבחרה על ידי מאמני הליגה והקהל. מדובר בשביעייה שכוללת את שוער הנבחרת ובני הרצליה גיל יעקב, את הקיצונים עוז חממי (הפועל ראשל"צ), עמית גל (הפועל קרית אונו) והמרכז יובל גררה (הפועל ראשל"צ), בוגרי העתודה וסגל הזהב של הנבחרת, את מקשר הנבחרת ואס"א ת"א אלירן מצקי, את פיליפ מריאן ממכבי ראשל"צ וכפיבוט שנה שנה ברציפות - את עומר דבדה ממכבי ת"א.

ה-MVP של הסדרה ייבחר בסיום המשחק על ידי אנשי התקשורת המסקרים את הכדוריד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */