יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:22

נבחרת הנשים תצא לטורניר הכנה ראשון בלונדון

הנבחרת של רבי המתכוננת למוק' אליפות אירופה, תפגוש בטורניר את בריטניה, יוון וגרמניה: "אמור לשקף את רמת הטורניר הרשמי". דיאמנט: "מתרגשת"

|
אלי רבי. ההכנות בעיצומן
אלי רבי. ההכנות בעיצומן

נבחרת כדורסל הנשים תצא מחר (שישי) לטורניר הכנה ראשון בלונדון, בהשתתפות בריטניה, יוון וגרמניה אותה תפגוש בטורניר מוקדמות אליפות אירופה שיתקיים באולם קרית מנחם ברמלה ב-7 עד 9 ביוני.

מי שהצטרפה השבוע לאימוני הנבחרת היא הסנטרית, דניאל דיאמנט, שתצא לטורניר. האמריקאית שתשחק בנבחרת על תקן ישראלית היא בוגרת אוניברסיטת נורת'ווסטרן וקלעה בעונה האחרונה 11.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע. 

דיאמנט ציינה: "מתרגשת מאוד להיות כאן בישראל ובמיוחד במעמד הזה. עוד לא יצא לי לשחק בנבחרות ישראל, אלא רק במכבייה וזו הייתה חוויה נהדרת, אבל לדעת שאני מייצגת את ישראל זו הרגשה שונה לחלוטין. שמחה מאוד שנתנו לי את ההזדמנות". דיאמנט הביעה נכונות להמשיך גם בשנים הבאות במדי הנבחרת. 

מאמן הנבחרת, אלי רבי: "על פניו אמור להיות טורניר מצוין מבחינתנו, שישקף מאוד את הרמה של הטורניר הרשמי בארץ. אנחנו אחרי שלושה שבועות של אימונים והנבחרת נראית במצב טוב, לאחר שנסיים את הטורניר נבדוק במה צריך להתמקד".

שי דורון ולירון כהן (יוסי ציפקיס)
שי דורון ולירון כהן. הנבחרת תגיע ללונדון (יוסי ציפקיס)
 

השחקניות שייצאו לטורניר: לירון כהן, שי דורון, קטיה לויצקי, קטיה אברמזון, נעמה שפיר, אורטל אורן, מיכל אפשטיין, בר גלינסקי, מרים חנון, שירן צעירי, נועה גנור, ג'נייפר פליישר, דניאל דיאמנט ושני לוי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */