יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:15

גלושקו ניצחה את וויטהופט והתקרבה לרולאן גארוס

הישראלית גברה 3:6 ו-4:6 על הגרמניה ותעלה לפחות למקום ה-135 בעולם: "היו תנאים לא פשוטים", תפגוש את רודיונובה. שחר פאר ניצחה בזוגות בבריסל

|
יוליה גלושקו. קרובה לגראנד סלאם (יניב גונן)
יוליה גלושקו. קרובה לגראנד סלאם (יניב גונן)

יוליה גלושקו התקרבה הבוקר (חמישי) צעד נוסף לכיוון כניסה ראשונה בקריירה שלה לרולאן גארוס, כשניצחה בסיבוב המוקדמות השני את הגרמניה בת ה-18 קרינה וויטהופט (213), 3:6 ו-4:6. גלושקו תפגוש בסיבוב העלייה לטורניר את אנסטסיה רודיונובה האוסטרלית, המדורגת 121 בעולם, שגברה על בת ארצה, אוליביה רודווסקה 3:6 ו-2:6.

גלושקו, 150 בעולם כיום, תעלה בעקבות ההישג לפחות למקום ה-135 בעולם בדירוג שאחרי הרולאן גארוס.

הישראלית פתחה עם שבירה את המערכה הראשונה ועם שמירה ל-0:2 אותתה על יחסי הכוחות במשחק. הגרמניה עלתה על הלוח ושמרה פעמיים אבל גלושקו שברה שוב ל-2:5 ואז המשחק הופסק עקב גשם.

אחרי ההפסקה וויטהופט שברה ל-3:5, אבל גלושקו הגיבה בשבירה וסגרה את המערכה הראשונה. במערכה השנייה הגרמניה שברה פעמים אבל יוליה הגיבה בשבירה וחזרה מיידית פעמיים.

במצב של 3:4 עם ההגשה גלושקו השיגה שבירה קריטית ל-3:5 וניגשה להגיש למשחק. הישראלית נשברה אבל הגרמניה בפיגור 5:4, לא הצליחה לשמור על הסרב. גלושקו החמיצה נקודת משחק אחת, אך בשנייה השיגה את המטרה. גלושקו שמתאמנת באקדמיה של אסף אינגבר, מלווה בפאריס ע"י מי שליווה אותה בכניסה לאליפות ארה"ב הפתוחה בקיץ 2012, המאמן לירן קלינג.

גלושקו. &qout;משחק עם תנאים לא פשוטים&qout;
גלושקו. "משחק עם תנאים לא פשוטים"
 

גלושקו אמרה ל-ONE בסיום: "היה משחק עם תנאים לא פשוטים, הייתה רוח וגם הפסקת גשם, אבל הצלחתי לשמור על ריכוז. זו פעם ראשונה שראיתי את השחקנית הזאת היום, לא הכרתי אותה לפני, היא צעירה ושחקנית מעולה. אני שמחה שהצלחתי לסגור את זה בשני סטים ומתכוננת למחר".

שחר פאר שלא הצליחה להיכנס לטורניר בריסל כשהפסידה בסיבוב המוקדמות השלישי מתנחמת בטורניר הזוגות בו העפילה לחצי הגמר ביחד עם שותפתה גבריאלה דוברובסקי מקנדה. השתיים גברו 5:7 ו-5:7 על קריסטין פליפקנס מבלגיה ומגדלנה רבירקובה הסלובקית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */