יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:56

מירוץ מס' 3 יוצא לדרך בפארק המוטורי בבית שאן

מוטוקרוס: הפארק המוטורי בבית שאן פותח את שעריו ביום שבת, במה שמוגדר ע"י חובבי הספורט המוטורי "חלום שהפך למציאות". גם אתם מוזמנים להגיע

|
מוטוקרוס. מירוץ מספר 3 בבית שאן
מוטוקרוס. מירוץ מספר 3 בבית שאן

לא מעט זמן רצות שמועות אודות פארק מוטורי בבית שאן. עבור חובבי הספורט המוטורי החלום הפך למציאות וכעת יש בנמצא בית חדש הכולל יציעים, תאורה ומסלול.

ביום שבת הקרוב ה-25 במאי, ייצא לדרך הסבב השלישי של העונה במסלול החדש והנוצץ של מרכז הקניות צים סנטר - בית שאן החל מ10:00 ועד השעה 17:00 - מירוצים, דוכנים, יציעים, מוזיקה, בירה, אקשן וקרבות ענק.

לו"ז הפעילות: מוטוקרוס - מקצועית פתוחה, מקצועית לייטס, עממית, נערים גילאי 12-16, 8-12 ג'וניורס. אנדורו - אנדורו מקצועית ואנדורו עממית כל הנפחים.

המירוצים יתקיימו במסלול מוטוקרוס 10 דונם, כאשר שטח הצפייה לקהל הנו יציעים 1600 מקומות בלבד. המסלול יהיה באווירת אצטדיון כאשר הקהל יוכל לצפות מלמעלה על כל הנתיבים. המסלול נבנה בקפידה ע"פ כל כללי הנהיגה הספורטיבית ויותאם לכל רמות הרכיבה

החנייה במקום הינה ללא עלות כאשר עלות כניסה למבוגר תעמוד על 50 שקלים, בעוד עלות כניסה לילד תעמוד על 35 שקלים. בשטח יוצבו דוכנים לתצוגות ואביזרים מתחום הספורט המוטורי ודוכני מזון ושתיה.

אתם מוזמנים לקבל טעימה:

אליפות המוטורקוס

            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */