יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:19

האם יוליה גלושקו תעבור את שחר פאר בדירוג?

המדורגת 150 עלתה לסיבוב המוק' השני ברולאן גארוס אחרי 3:6 ו-2:6 על צ'אנג ואם פאר לא תעלה לסיבוב ה-3, היא תחלוף על פניה. אמיר וינטרוב הודח

|
גלושקו חובטת את צ´אנג
גלושקו חובטת את צ´אנג

יוליה גלושקו, המחבט מספר שתיים של ישראל, עלתה הבוקר (רביעי) לסיבוב המוקדמות השני ברולאן גארוס אחרי שניצחה באופן משכנע את המדורגת 124 בעולם, קאי צ'ו צ'אנג מטיוואן 3:6 ו-2:6 שדורגה 11 במוקדמות.

יוליה פתחה את המשחק באופן נהדר עם שתי שבירות ל-0:4. צ'אנג התאוששה וחזרה ל-3:4, אך גלושקו שמרה שברה שוב וזכתה במערכה הראשונה. במערכה השנייה שוב פתחה גלושקו עם 0:4, צ'אנג חזרה ל-2:4 אבל הישראלית הייתה יציבה וסגרה 2:6.

"לא באתי עם הרבה ביטחון ובגלל פציעה גם לא עשיתי הכנה מלאה לפאריס, אבל אני בהחלט מרוצה מהיום", אמרה גלושקו ל-ONE מיד לאחר הניצחון והוסיפה: "היריבה שלי שחקנית טובה שפחות אוהבת חימר וידעתי לנצל את זה לטובתי ולקחת את המשחק. אני שוב מודה לצוות שלי, לאיגוד הטניס ולאנשים הטובים שעוזרים לי לאורך הדרך. מקווה לנצח גם מחר".

לירן קלינג המאמן הצמוד שמלווה את גלושקו, אמר: "היה משחק טוב, יוליה עשתה בדיוק מה שהיא צריכה לפי תוכנית המשחק שהכנו, וגרמה למשחק קשה מול יריבה טובה להיראות קל".

גלושקו ופאר (יניב גונן)
גלושקו ופאר. היסטוריה בדרך? (יניב גונן)
 

גלושקו, 150 בעולם, תשחק בסיבוב המוקדמות השני מול הגרמניה קרולינה וויטהופט בת ה-18 המדורגת 214 בעולם. הניצחון של גלושקו משמעותי גם מבחינת ההיסטוריה של הטניס הישראלי. באם שחר פאר לא תעלה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס, גלושקו תחלוף על פניה בדירוג שיפורסם לאחר הגראנד סלאם.

וינטרוב הודח בסיבוב המוקדמות השני
אצל הגברים, אמיר וינטרוב, שלא שיחק כל העונה על החימר, כמעט הפתיע, אך הודח בסיבוב המוקדמות השני של הרולאן גארוס כשהפסיד למדורג 134 בעולם ו-5 במוקדמות, אדריאן, אונגור מרומניה 1:6, 6:3 ו-6:4. יריבו של אנגור על כרטיס הכניסה לטורניר יהיה המדורג 128 בעולם, סטיב ג'ונסון מארה"ב.

אמיר ויינטרוב (ONE)
וינטרוב. כמעט הפתיע את אונגור
 

וינטרוב פתח מצוין שמר ושבר ל-0:3, אנגור שמר על ההגשה פעם אחת, אבל וינטרוב לא נתן לו לחזור לתמונת המשחק. שמר ושבר ורץ בקלות ל-1:6. אנגור פתח את המערכה השנייה עם שבירה ל-0:2. וינטרוב שבר בחזרה ל-2:2, אבל הרומני שבר שוב ל-2:4 בדרך לזכייה במערכה השנייה עם 3:6. אנגור השיג שבירה מוקדמת ל-1:2 במערכה השלישית ושמר על יתרון השבירה עד סוף המערכה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגן מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */