יום שני, 08.07.2024 שעה 04:42

קלינגר: דבריו של כץ בילבלו אותי, לא הוגש לי חוזה

מאמן אשדוד התארח בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "נאמר בסערת רגשות". עובדיה: "טוויטו פוטר כי היה חלק מהצוות הקודם של מכבי ת"א"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו באיחוד המתגבש בבירה בו הפועל קטמון ירושלים והפועל ירושלים. לאחר מו"מ בין שתי הקבוצות, אותו הוביל ראש העיר, ניר ברקת, יש איחוד בין הקבוצות הירושלמיות, שהופכות להיות קבוצה אחת.

קטמון הבטיחה זה מכבר את העלייה שלה לליגה הלאומית, הפועל ירושלים לא הצליחה לעלות לליגת העל, והמועדונים הבינו כי הכי טוב מבחינתם להפוך למועדון אחד גדול.

דנו בתוכנית גם בקבוצת הנוער של מכבי חיפה שהשלימה דאבל גדול מבחינתה ואחרי הזכייה באליפות, זכה גם בגביע לראשונה מזה עשור אחרי 1:2 דרמטי על מכבי נתניה.

הירוקים חוגגים עם הגביע (יניב גונן)
קבוצת הנוער חוגגת עם הגביע (יניב גונן)
 

בזק: "יש הרבה אנשים שרוצים שאברהם אבוקרט יישאר בחיפה"
דובר מכבי חיפה דודו בזק, תגובתך לנושא אברהם אבוקרט.
 "אייל ברקוביץ' אמר דברים מאוד נכונים, יש דברים שקורים בתוך המועדון ללא קשר להישגים. בד"כ השיחות לגבי מחלקת הנוער קורות באיזור חודש אפריל יענקל'ה שחר מודיע לכולם, השנה קרה שלשמחתינו מחלקת הנוער הצליחה מאוד, הדיון נדחה לאיזור סוף יוני".

האם יש לך בשורות לאבוקרט לגבי ההמשך שלו?
"עוד 10 ימים אנחנו נשב ואנחנו נדע מה קורה. יש לאברהם אבוקרט סיכוי טוב מאוד להמשיך בנוער. במחלקת נוער יש שיקולים שונים מקבוצת בוגרים".

אברהם אבוקרט (משה חרמון)
אברהם אבוקרט. "הסיכויים טובים שימשיך" (משה חרמון)
 

אם הוא לא היה לוקח דאבל הוא לא היה ממשיך?
"זה לא כ"כ משנה. הסיכויים הם סיכויים טובים והתשובות יגיעו בהמשך. אברהם אבוקרט עשה דברים שלא הרבה מאמנים יכולים לעשות. הוא קיבל קבוצה טובה שהוא היה יכול רק להיכשל והוא בכל זאת הצליח".

למה אתם לא מוציאים הודעה שהוא ממשיך וזהו?
"צריכים עוד לדון על הדברים. כעסנו על זה שהיו שמועות שהוא יפוטר. הוא לא יפוטר, מקסימום הוא ייקבל קבוצה אחרת. אנחנו עובדים בקצב שלנו ותהיה שיחה בקרוב. התפקיד הראשי של מחלקת הנוער הוא להעלות שחקנים לבוגרים וזה בראש מעיינינו".

יש מצב שאבוקרט רק סתם חור ועכשיו הוא לא מתאים?
"ממש לא, הוא מאוד מתאים. שחר עשה החלטה לא קלה, עטר עזב, בנאדו בא וזה מה שהתחיל את הסיבוב בו אבוקרט הגיע לנוער. לבסוף, כל הקבוצות הצליחו. יש אנשים קובעים במכבי חיפה שרוצים שאבוקרט ימשיך במכבי חיפה. הוא היה שחקן ענק ויש לו עוד הרבה שנים לאמן במכבי חיפה".

איציק עובדיה: "אבנר טוויטו הוא מנהל מאוד יסודי"
ערב טוב לך איציק עובדיה, מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בהווה וע. מאמן מכבי ת"א בעבר

מה לדעתך על מה שקורה במכבי ת"א?
"מכבי ת"א עברה תהליך, דברים שונו כמעט מכל הבחינות. התוצאה שמכבי זוכה באליפות היא עובדה ובהתחלה זה גימגם והכדורגל לא הרשים. השקט הניהולי עזר להם להתקדם ולהצמיח קבוצה חזקה גם מבחינה הגנתית".

איציק אתה כבר לא מאמן בוגרים?
"כן התחייבתי שאני לא אאמן בוגרים יותר בפני עייריית רחובות. אי אפשר לעשות את שתי העבודות במקביל".

אבנר טוויטו (ליאור טימור)
אבנר טוויטו. "עשה עבודה גדולה" (ליאור טימור)
 

מה דעתך על הפיטורים של אבנר טוויטו?
"הופתעתי מאוד. אני יכול להוסיף קצת אור בנושא. מעבר לזה שאבנר הוא מנהל קבוצה ברמה טובה מבחינה של אירגון הקבוצה ומחנות אימון הוא גם איש מאוד מאוד יסודי. אף אחד לא יכול להגיד דבר אחר. אני לא בטוח שזה קשור להדלפות. אבנר הוא אחרון המוהיקנים מהצוות הקודם"

"כל הצוות התחלף וכנראה שרוצים שכל המערכת תהיה חדשה. אני חושב שהוא עשה עבודה פנטסטית, במהלך השנה וחצי האחרונות הוא עשה עבודה גדולה. מכבי זה לא משהו ציבורי, זה כסף שלהם והם יכולים לעשות מה שהם רוצים. ככל שמתמקצעים יותר מאבדים קצת מהקטע של האמפטיה. אבנר הוא איש של יכולות. מכבי הפסידו אדם עם יכולות טובות. יצטרכו למצוא מישהו שיחליף אותו".

איציק עובדיה (מור שאולי)
איציק עובדיה: "מכבי זכתה באליפות בלי כדורגל גדול" (מור שאולי)
 

"הדרמה הזאת היא פחות רלוונטית, הוא סיים את תפקידו. האנשים במכבי רוצים להביא אנשים אחרים. אני הייתי עם אבנר בתקופה אחרת והוא נשאר שם אחרון מכל הצוות הקודם".

"זה לא נכון שאנחנו לא מדברים שנתיים, אנחנו לא בקשר בשנה האחרונה. לא כולם נישארו איתי בקשר, מי שרוצה להישאר איתי בקשר מוזמן. נקודה פחות חשובה אבל רלוונטית, אני לא בטוח שיש מעורבות של גולדהאר. הם שיחקו אותה בגדול וזכו בתואר. אבל לא עם כדורגל גדול".

בראשי: "רוצה להישאר בבית"ר"
מתן בראשי, בלם בית"ר ירושלים ערב טוב, מה הסטטוס שלך בבית"ר לעונה הבאה?
"הסתיים לי למעשה החוזה וכמו כולם ממתין לראות מה יקרה עם הקבוצה".

היית רוצה להישאר או לפנות למועדון אחר?
"הייתי רוצה להישאר בבית"ר, כל שחקן רוצה להישאר בבית"ר, גדלתי במועדון ואני רוצה להמשיך לשחק בו. יש לי סוכן שעובד עכשיו ובודק את האפשרויות".

בראשי עם הרוש: &qout;מקווה שבעונה הבאה האוהדים יהיו איתנו&qout; (משה חרמון)
בראשי עם הרוש: "מקווה שבעונה הבאה האוהדים יהיו איתנו" (משה חרמון)
 

אם יש לך הצעה מאירופה אתה מחכה או הולך?
"אני מחכה לבית"ר".

קיבלת את כל המשכורות?
"לא חייבים לנו עדיין שתי משכורות. אתה יודע כמו כל בעל מקצוע זה קשה".

בתור שחקן בבית"ר, ספר על האווירה בחצי שנה האחרונה?
"מאוד קשה עם ההתפלגות בין האוהדים להנהלה. היה לנו כוח אדיר של האוהדים ופתאום הכוח זז הצידה".

אלי כהן. &qout;קיבלתי ממנו את הבמה&qout; (יוסי ציפקיס)
אלי כהן. "קיבלתי ממנו את הבמה" (יוסי ציפקיס)
 

כיף לבוא להתאמן?
"תמיד כיף לבוא להתאמן, היינו מעדיפים שהאוהדים יהיו איתנו. נקווה ששנה הבאה תהיה עם האוהדים שלנו".

איך הייתה המערכת יחסים שלך עם אלי כהן?
"קיבלתי ממנו את הבמה, הוא האמין בי, לקח אותי לשיחות ולמעט משחק אחד שיחקתי בכל המשחקים".

קלינגר: "זה היה צעד הדדי, רציתי להמשיך"
ניר קלינגר מאמנה החדש של מועדון ספורט אשדוד, הרגת את יואב כץ?
"לא, כעיקרון זה היה צער הדדי כי אני מאוד רציתי להמשיך. קרו דברים שלא תאמו את מה שציפיתי שיקרה. אני צריך לדאוג לעצמי וזה מה שעשיתי".

קיבלת חוזה מיואב כץ?
לא. אני חייב להתייחס לדבריו של יואב כץ. הדברים שלו נאמרו מתוך סערת רגשות. הוא היה כעוס מאוד. אני לא אגיד עליו מילה אחת רעה. אני מאוד מעריך אותו ואוהב אותו. אני מאחל לכל מאמן שיהיה לו בעלים כזה. אני התנהלתי טקטית הכי לא נכון. אני אמרתי שאני אשמח להישאר ואני רוצה להישאר וזה בטח לא חיזק אותי מבחינת המו"מ הכספי. אחרי עשרה ימים שהסתיימה הליגה ועדיין לא נחתם החוזה ופורסמה כתבה ב-ONE וכתוב שם ציטוט של יואב" אני צריך לחשוב טוב טוב מי יהיה המאמן של הפועל חיפה" זה מאוד בילבל אותי".

ניר קלינגר (עמית מצפה)
ניר קלינגר: "אשדוד זה אתגר חדש" (עמית מצפה)
 

למה לא הסתדרת עם גבאי?
"היו לנו חילוקי דעות במהלך העונה. הוא יותר ותיק במועדון ממני, הוא איש חזק במועדון. הוא עבד בסטנדרטים אחרים. גם עליו אין לי מילה רעה. אני שומר על כבודם של אנשים".

אשדוד?
"זה האתגר החדש שלי. אני מאוד שמח שחתמתי שם. המטרה לעבוד לאורך זמן ולא לשנה אחת".

ג'קי מאוד מחזיק ממך אם הוא נתן לך חוזה ליותר מעונה?
"שמגיעים למועדון צריך להבטיח את העבודה לטווח ארוך אם רוצים להשיג תוצאות. אשדוד הוא מועדון מאוד מסודר שבנוי על שחקני בית. הבחירה צריכה להיות בררנית כדי להרכיב את הקבוצה לא להזניח את הנושא של המקצוענות. לא לשנות דרך חשיבה".

ג´קי בן זקן (מור שאולי)
ג´קי בן זקן. "זכותו של הבעלים להגיד את דעתו" (מור שאולי)
 

ג'קי מאוד דומננטי גם בקביעת הסגל וההרכבים האם אתה מוכן לזה?
יואב היה מאוד מאוד מעורב בבניית הקבוצה ביום יום. אין לי שום בעיה עם אנשים דומיננטים אני מאוד אוהב לעבוד איתם אני גם כזה. אני חושב שנוכל להפרות אחד את השני. לגק'י אין אינטרס להתערב הוא רוצה שהמאמן יביא את עצמו. זכותו של בעלים להגיד את דעתו ולהתערב".

"אני לא חושב שג'קי יגיד לי את מי להחליף. הוא מספיק מנוסה ויודע איך להחזיק את הקבוצה הזאת".

זה לא קל לקחת צעד אחורה ופתאום הבעלים מתערב, מה דעתך?
"אני אקשיב ואני אשמע ואם יהיו דברים חכמים אני אקח. אם יהיו דברים לא חכמים אני יגיד".

מה יהיה עם דוד רביבו?
"דוד וג'קי הודיעו שהשחקן יעזוב את המועדון. אבל זה טרי, עוד לא נכנסנו לזה לעומק. דוד הוא אחלה שחקן, בחור על הכיפאק אימנתי אותו בעבר".

רביבו (שי לוי)
רביבו. "ג'קי הודיע שהשחקן יעזוב"(שי לוי)
 

מה התקציב של אשדוד?
"כרגע עוד לא נכנסו לפרטים, אני לא יודע בדיוק מה התקציב"

יוסי מזרחי מועמד להפועל חיפה איזה טיפ תיתן לו?
"קודם כל דיברתי עם יוסי ותמיד אני אוהב לקבל את ברכת הדרך. להיות תמיד לויאלי ולדבר עם המאמן שאני מחליף אותו. דיברנו שיחה ארוכה והוא חבר. כל מה שהוא יצטרך הוא יקבל ממני כמו שאני אשמח לקבל ממנו. הוא מכיר את אשדוד הכי טוב שיש".

מי הצוות שיעבוד איתך?
"כרגע עוד לא התחלנו לתכנן. לא החלטתי על מאמן כושר עדיין".

קורצקי: "רעננה זה מקום שנתן לי במה והוא יקבל עדיפות"
מנחם קורצקי מאמנה של רעננה שעלתה לליגת העל בחזרה, מי שלא רצה אותך ברמה"ש קיבל אותך כמו גדול ברעננה.

למה אתה לא ממשיך?
"מי קבע שאני לא ממשיך. זה לא עניין שלא להמשיך, אני רוצה לדעת מה התקציב, איזה שחקנים אני יכול להחתים לליגת על וזה הדבר המשמעותי מבחינתי".

מנחם קורצקי (ליאור טימור)
מנחם קורצקי: "רוצה לדעת מה תקציב השחקנים" (ליאור טימור)
 

אם אתה מאמן טוב אתה מביא טביעת עין זה חוסך הרבה מיליונים מה אתה חושב?
"טביעת עין זה משהו שהוא טוב, אבל צריך לחיות את המציאות, לא כל השחקנים ירוצו אלינו, אם אני יוכל לפתות שחקן עם יותר כסף זה משמעותי".

רעננה קבוצה לגיטימית לליגת העל?
"רעננה תטרך להוכיח את עצמה והיא לגיטימית לטעמי. 12 שעות לפני המשחק הכי חשוב שלי עם רעננה מוציאים ידיעה על זה שאני לא ממשיך, רק כדי לפגוע בי באופן אישי. השחקנים לא התייחסו לשטויות ניצחו את המשחק ועלו ליגה".

אתה נשאר בעונה הבאה?
"יש לי הצעה ברמה"ש, מרעננה ומעוד קבוצה שאני לא יכול לפרט את השם שלה. אני בהחלט יכול להגיד שהמקום שנתן לי לעבוד בו והאמין בי ונתן לי את המושכות ברגעים הכי קשים יקבל אופציה ראשונה. מאוד נהנתי ברעננה בזמן הקצר שהייתי שם. אני לא יכול לעצום עיניים לקבוצה שנתנה לי במה".

מתי תחליט?
"קבענו להיום בערב שנדבר, נראה קודם כל מה רוצים לעשות בהפועל רעננה ואז נעבור לעניינים האישיים שלי".

שמוליק קורצקי זה אח שלך?
"שמוליק זה האח הבכור ויעקב קורצקי זה גם אח שלי. שמוליק חי באטלנטה. אנחנו חמישה בנים ועוד אחות. מאוד נהנתי ברעננה בזמן הקצר שהייתי שם. אני לא יכול לעצום עיניים לקבוצה שנתנה לי במה".

מוטי גמיש: "קטמון היא האמצעי לא המטרה"
מוטי גמיש יו"ר קטמון ערב טוב, אפשר לברך על האיחוד?
"קודם כל יש לנו דרך קטנה לעבור עד שנגיע לאיחוד. אני חושב שהתקדמנו מאוד לכיוון האיחוד והוא הולך לקרות. יש עוד כמה דברים בקטמון לסגור. ראש העיר שלנו עשה דבר גדול והשיג תרומה מאוד גדולה למען האיחוד".

קטמון התגאו בכל מה שהם עשו ככה הם מוותרים על השם?
"קטמון היתה אמצעי לא המטרה. האוהדים רצו שסאסי ויונה לא יהיו. שהחובות לא יהיו גדולים, רצו קבוצת אוהדים. הם קיבלו כמעט כל מה שהם רצו. זה כולל אותי שרציתי שהקבוצה תהיה ככה ואני הרמתי את הכפפה ועשיתי את האיחוד".

אוהדי קטמון (יניב גונן)
אוהדי קטמון. האיחוד ייצא לפועל? (יניב גונן)
 

"אם האוהדים היו יכולים לקרוא לקבוצת האוהדים הפועל ירושלים הם היו עושים את זה אבל זה היה בלתי אפשרי. קטמון מביאה את האוהדים והם אוהדים מדהימים. הם עשו שם משהו מאוד יפה. אני ויתרתי על אגו ועל תפקידים כדי שיהיה איחוד".

באחוזים מה הסיכוי שזה ייסגר?
"אני מניח ש-80 אחוז שזה יקרה. ראש העיר הוא גורם דומיננטי בהחלטה".

איציק קרונפיין בדרך לפוליטיקה?
"אני יודע שהיו לו כמה וכמה הצעות עבודה שהוא דחה. אבל תשאלי אותו אולי הוא יגיד לך. אני חבר טוב שלו אבל יש דברים שאני לא יכול לענות במקומו".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */