יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:24

יוליה גלושקו זכתה בטורניר הזוגות בסנט גידנס

הטניסאית וזוגתה, הארגנטינאית פאולה אורמצ'אה, גברו על קורומי ודובוואה 5:7 ו-6:7. מאמנה: "נקח את הביטחון לפאריס". שחר פאר ניצחה בבריסל

|
גלושקו ואורמצ´אה. הישג נהדר
גלושקו ואורמצ´אה. הישג נהדר

יוליה גלושקו רושמה הערב (שבת) הישג נהדר כשזכתה בטורניר הזוגות ב-ITF בסנט גידנס בצרפת (פרסים על סך 50 אלף דולרים). גלושקו ובת זוגתה, הארגנטינאית פאולה אורמצ'אה, גברו בגמר צמוד ומרתק על היפנית, נארה קורומי וסטפני דובאווה הקנדית 5:7 ו-6:7 (11:13).

גלושקו אמנם הודחה באופן מאכזב למדי בסיבוב הראשון בטורניר היחידות, אבל הצליחה לכפר על כך בטורניר זוגות נהדר. השתיים פיגרו 5:1 במערכה השנייה, אך הצליחו לעשות קאמבק אדיר ל-5:5 בדרך לשובר שוויון צמוד, בו החמיצו השתיים נקודות משחק, אך הצילו נקודות מערכה רבות ובסיומו חגגו על המגרש עם 11:13.

גם בחצי הגמר השיגו גלושקו ואורמצ'אה נצחון צמוד שהסתיים ב-10:12 בסופר טיי ברייק מול המדורגות 1 בטורניר. זהו תואר הזוגות הגדול השני של גלושקו בקריירה, לאחר שזכתה גם בטורניר ה-ITF בוונקובר (ע"ס 100 אלף דולרים) בשנה שעברה.

גלושקו תיקח את הבטחון העצמי שצברה בטורניר ישירות אל מוקדמות הרולאן גארוס בשבוע הבא. מאמנה, אסף אינגבר אמר ל- ONE: "יוליה יוצאת מחוזקת מהתחרות ומקווה לקחת את הטניס האיכותי שהפגינה, המנטליות והבטחון שלה לפאריס. יוליה מודה לכולם על התמיכה מהקהל בארץ, למי שתומך בה כלכלית ולאיגוד הטניס". בפאריס יצטרף אליה המאמן, לירן קלינג.

יוליה גלושקו. בדרך לפאריס (משה חרמון)
יוליה גלושקו. בדרך לפאריס (משה חרמון)
 

שחר פאר ניצחה בסיבוב המוקדמות הראשון בבריסל את המדורגת 259 בעולם קריסטינה קוקובה מסלובקיה 4:6 ו-5:7. פאר המדורגת 123 בעולם ותרד ביום שני למקום ה-135 חזרה מפיגור 5:1 במערכה השנייה. בסיבוב המוקדמות השני תשחק מול קריסטינה פליסקובה מצ'כיה (101).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */