יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:46
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

הוד מלכותה: הוד השרון גברה 77:90 על נס ציונה

חניכיו של רועי חגאי דרסו את הכתומים והשוו את סדרת הגמר ל-1:1. אודיקוסה (19) הצטיין. בן נפצע ונמצא בספק למשחק ה-3. אסנטי: "עלינו בטירוף"

|
אודיקוסה. השווה את הסדרה (עמית מצפה)
אודיקוסה. השווה את הסדרה (עמית מצפה)

מכבי הוד השרון גברה היום (שישי) על סקציה נס ציונה 77:90 במשחק השני במסגרת סדרת גמר הפלייאוף והשוותה את הסדרה ל-1:1.

חניכיו של רועי חגאי הגיעו למשחק בידיעה שהפסד שלהם מסיים ככל הנראה את הסדרה ואת העונה ועלו בטירוף מהתחלה. אודיקוסה פתח מצוין ועשה ככל העולה על רוחו בתוך הצבע של נס ציונה. אצל האורחים רק טל דן תיפקד והרבע הראשון נגמר ב-12:25 להוד השרון.

ברבע השני גם סטולרו וגיא דותן הצטרפו לחגיגה והמשיכו את הבריחה. בסיום הרבע השני קרה הרגע המשמעותי של המשחק מבחינת נס ציונה. בילאל בן נפל לא טוב על הרגל, ניסה להמשיך לשחק אך ירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי. בקבוצה יבדקו את השחקן בתקווה שיוכל להיות כשיר למשחק השלישי ביום ג'.

הוד השרון המשיכה בבריחה שלה ברבע השלישי ועשתה ככל העולה על רוחה והגיעה ליתרון שיא של 26 נקודות - 48:74. ברבע האחרון הורידה הוד השרון הילוך, הכניסה את שחקניה המחליפים ואיפשרה לנס ציונה להוריד את ההפרש ל-12 בלבד בסיום. 77:90 להוד השרון בסיום.

צפו בהוד השרון מביסה את נס ציונה

אסנטי: "הוכחנו שאסור להספיד אותנו"

המצטיין במשחק, ערן אסנטי, אמר לאחר המשחק: "הוכחנו שאסור להספיד אותנו. הגענו מוכנים ונקווה שנמשיך ככה. דיברנו על לעלות בטירוף, באופן אישי התמקדתי בלא להיקלע לבעיית עבירות. במשחק הקודם החטאנו וידענו שצריך להיות רגועים ושזה ייכנס וזה בדיוק מה שקרה היום".

מאמן הוד השרון, רועי חגאי, דיבר על הניצחון הגדול של קבוצתו: "לקחנו אישית את ההפסד הראשון. לא הגענו מוכנים ולקחתי את ההפסד עלי. רצינו לתת לקהל תצוגה ועשינו אימונים טובים מאוד לפני המשחק. עשינו התאמות, באנו מוכנים ועשינו את זה. אנחנו מדברים על אליפות המון זמן בחדר ההלבשה ודווקא אחרי הסדרה הזאת הבנו שצריך להסתכל על זה משחק אחרי משחק. יש חוקים פשוטים בסדרות, צריך לנצח בחוץ ולשמור על הבית. אני מקווה שבילאל בן יחזור, אנחנו רוצים לשחק נגד השחקנים הכי טובים".

רכזה של הוד השרון, גיא דותן: "באנו מוכנים, דיברנו על לבוא יותר אגרסיביים, כי זה מה שהביא אותנו עד לגמר וזה מה שעשינו. במשחק הראשון כדורים לא נכנסו ובמשחק השני כן. אם ניקח את האליפות נדבר על להוריד את השיער.

קלעו להוד השרון: אודיקוסה 19, אסנטי 18, ווקר 15, דותן והובר 9 כ"א, סטולרו וגנדל 8 כ"א.

קלעו לנס ציונה: קרפלס 17, דן 15, זהביאן 13, אמיתי 11, אנגל 9, בן 4, שרוני ויעקובוביץ' 3 כ"א, טייט 2.

רבע ראשון - 12:25 להוד השרון
הוד השרון: בי איי ווקר, גיא דותן, דינמה אודיאקוסה, גארי גנדל, ערן אנסטי.

נס ציונה: טל קרפלס, גיל אמיתי, בילאל בן, טל דן, סיירוס טייט.

גיל אמיתי קלע את הסל הראשון במשחק לזכות נס ציונה, אודיקוסה החזיר מן הצד השני. אמיתי המשיך בפתיחה הטובה שלו ותפר שלשה שהעלתה את האורחים ל-4:7. אודיאקוסה גם הוא פתח חזק, קלע את הנקודה השישית שלו כשהעלה את המארחים ל-7:8. קליעות עונשין מדוייקות של גנדל העלו את המארחים ל-10:14. מהלך מצוין של גארי גנדל הסתיים בסל עבירה ויתרון 6 להוד השרון, 12:18. שלשה של דותן ועוד סל של אודיקוסה נתנו לרועי חגאי יתרון 12:23 שהוריד את הקבוצות לפסק זמן. גארי גנדל הוסיף עוד סל וקבע את תוצאת הרבע, 12:25 למארחים.

בי.איי ווקר ודינמה אודיקוסה. פתחו מצוין (שי לוי)
בי.איי ווקר ודינמה אודיקוסה. פתחו מצוין (שי לוי)
 

רבע שני - 34:47 להוד השרון
אודיקוסה ממשיך בשלו ולאחר עוד מהלך נהדר מתחת לסל העלה את המארחים ל-12:27. סל חשוב של טל דן ושלשה של אנגל הורידה ל-8 הפרש בלבד. 19:27 להוד השרון. שלשות של סטולרו ואסנטי החזירו את הביטחון למארחים, 19:33. קרפלס עם התחיל להתעורר ושלשה שלו הורידה ל-26:35 להוד השרון. בילאל בן נפצע וירד מהמגרש הוא מברר בבכי. הוד השרון ניצלה את העדרותו של בן ועם ריצה נהדרת בראשות סטולרו, אסנטי ואודיקוסה שהעלתה את המארחת ל-28:46. קרפלס הוא היחיד שמסרב להיכנע ועם עוד שלשה הוריד ל-34:47 להוד השרון במחצית.

דינמה אודיקוסה (שי לוי)
דינמה אודיקוסה. בלתי עציר (שי לוי)
 

רבע שלישי - 51:74 להוד השרון
קרפלס לא נכנע והסל הראשון של החצי השני שייך לו, אך אודיקוסה המצוין בשלו השיב את היתרון ל-13. 36:49 להוד השרון. שלשה של בי איי ווקר נתנה להוד השרון 38:52. עוד שתי נקודות של קרפלס הורידו ל-40:55. הפורוורד המצוין מסרב להרים ידיים. בכל פעם שנס ציונה התקרבה, אודיקוסה קלע סל והחזיר את הביטחון להוד השרון. 44:62 למקומיים. עוד שלשה של סטולרו נכנסת ונס ציונה מתחילה להתפרק, 44:65 להוד השרון. עוד סל ועבירה של ווקר המשיכה את החגיגה. 44:69 להוד השרון. גיא דותן קלע עוד שלשה והעלה ל-48:74. האורחים התחילו להתפרק וסיימו את הרבע בפיגור 23, 51:74.

נדב זילברשטיין. אובד עצות (שי לוי)
נדב זילברשטיין. אובד עצות (שי לוי)
 

רבע רביעי - 77:90 להוד השרון
עוד שלשה של אסנטי מעלה את הוד השרון ל-54:77. הכל הולך לקבוצה של רועי חגאי. הובר, אסנטי והחברים עשו ככל העולה על רוחם במגרש. בלי בילאל בן כנראה שלנס ציונה אין מה למכור. 65:84 למארחים. המארחים המשיכו לשייט, אך לקראת הסוף, רז זהביאן וגל קרפלס הצליחו לצמק קצת את התוצאה ולקבוע 77:90 להוד השרון בסיום.

דינמה אודיקוסה (שי לוי)
דינמה אודיקוסה. עשה ככל העולה על רוחו (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */