יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:58

השרה לבנת: היורו מהאירועים החשובים שהיו כאן

בערב הגאלה החגיגי בפ"ת לקראת טורניר הצעירות אמרה שרת הספורט: "כממשלה נסייע לו במידת האפשר". אבי לוזון: "כילד גדלתי לא רחוק מכאן". צפו

|
לוזון וראש עיריית פ
לוזון וראש עיריית פ"ת, אורי אוהד (יניב גונן)

יורו 2013 לנבחרות הצעירות קרב ובא, כשבעוד שלושהה שבועות תישמע שריקת הפתיחה. הערב (חמישי) נערך ערב גאלה חגיגי לציון הטורניר היוקרתי בפ״ת, בהשתתפותם של שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ראש העיר, עו״ד אורי אוהד וכן נציגי שבע המדינות המשתתפות במפעל.

אם המושבות היא אחת מהערים המארחות את הטורניר, כשאיצטדיון המושבה יארח אף את אחד מחצאי הגמר. באירוע נאמו השרה לבנת, לוזון וראש העיר של פ"ת, כשלוזון העניק לראש העיר את הכדור הרשמי של היורו וכן את חולצת הנבחרת.

"אני מתרגש מאוד וסופר את הימים לקראת שריקת הפתיחה", ציין יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, והוסיף: "זו הרגשה נהדרת לערוך את הערב הזה בפ"ת, אני גרתי לא רחוק מהמקום שבו אנו נמצאים, כל הילדות שלי עברה כאן".

על המטרה של הנבחרת הצעירה אמר: "החלום והרצון הוא לנסות ולהגיע לחצי הגמר אבל קודם כל צריך לצבור נקודות כי בטורניר הקודם לצערי לא הבקענו שער ולא צברנו נקודה".

לוזון גם התייחס לזכייה של צ'לסי בגמר הליגה האירופית בו נכח אתמול ואמר: "היה לי נחמד ושמחתי בשביל יוסי בניון".

אבי לוזון: מתרגש כמו ילד קטן

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, אמרה: "היורו הוא מהאירועים החשובים ביותר שהיו כאן, מגיע שאפו גדול לאבי לוזון וגם לאופ"א ומישל פלאטיני שעמדו ועומדים בלחצים לא פשוטים לבטל את האירוע בארץ. אנחנו בממשלה עומדים לקבל החלטה אני מקווה שבעוד שבועיים לתמיכה כספית באירוע, לגייס את המשאבים, למרות הקיצוצים, על מנת לתמוך באירוע בכמה מיליוני שקלים. מדובר באירוע שהוא ברמה בינלאומית ומבחינתנו ברמה לאומית, הממשלה רואה את היורו כמגה אירוע ורוצה לא רק לכבד אותו, אלא גם לסייע לו כמידת האפשר".

על השאלה אם היא יכולה להבטיח כי כל המתקנים יהיו מוכנים לטורניר היוקרתי ענתה: "אנחנו נהיה מוכנים. אני אומרת את זה בגאווה גדולה יש לנו היום מתקנים מצוינים, והם יהיו מוכנים ויעמדו לרשות אירועי הספורט הבינלאומיים החשובים. אני יכולה להבטיח, שעם כל הקשיים שבדרך, יהיה בסדר. אנחנו הולכים לדבר ענק ועצום ובואו נלך לזה בחיוך ובאמונה".

לבנת במהלך הניאום שלה (יניב גונן)
לבנת במהלך הניאום שלה (יניב גונן)
 

השרה גם התייחסה לפרישתם של ניר דוידוביץ' ו-וואליד באדיר: "מדובר בשני שחקנים שהם אבני יסוד במגרשים. נקווה שימצאו להם יורשים מתאימים וטובים, להחליף את דוידוביץ' ואת באדיר זה לא מובן מאליו ולא דבר פשוט. נחסר אותם ונאחל להם בהצלחה".

לוזון ואוהד (יניב גונן)
לוזון ואוהד (יניב גונן)
 

ראש העיר, אורי אוהד אמר: ״זהו ערב חגיגי, שהעיר פ״ת גאה לארח בו ולעשות כבוד לטורניר היורו עד גיל 21. זו התרגשות לא קטנה להיות העיר הראשונה שמציינת באירוע חגיגי את היורו. לפני כשנה וחצי חנכנו את איצטדיון המושבה, שהוא אחד מהאיצטדיונים הטובים בארץ. הושקע בו הרבה מאוד מחשבה וכסף על מנת שהוא יוכל לעמוד בשורה הראשונה עם כל האיצטדיונים בארץ וגם בחו״ל. הוא בהחלט שידרוג רציני לעיר פ״ת, עיר שיש בה עשרות קבוצות של בני נוער שעוסקים בכדורגל וסביב החינוך לספורט.

טקס חיתוך העוגה (יניב גונן)
טקס חיתוך העוגה (יניב גונן)
 

נציג שגרירות אנגליה בישראל, קווין נאפטה, סיפר: "אני נהנה מאוד, זה נהדר להיות כאן, יש כאן אווירה נהדרת. הייתי בקשר עם ההתאחדות לכדורגל באנגליה וכולם שם מאוד מתרגשים. הנבחרת כרגע מגבשת את סגל השחקנים ומתרגשת לקראת ההגעה שלה לכאן. אני לא יודע הרבה על נבחרת ישראל פרט לכך שאנגליה תשחק מולה משחק אחד".

העוגה מקבלת חיזוק לפני החיתוך (יניב גונן)
העוגה מקבלת חיזוק לפני החיתוך (יניב גונן)
 

אבי נמני ואפי צפריר (יניב גונן)
אבי נמני ואפי צפריר (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */