יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:01

נדאל, פדרר וג'וקוביץ' עלו לרבע גמר ברומא

מלך החימר התקשה מול גולוביס, ויפגוש את פרר. הראשון בעולם דילג בקלות ויחכה לברדיך. השוויצרי יתחרה מול ינוביץ'. נשים: וויליאמס ושראפובה עלו

|
נדאל. יפגוש את פרר ברבע גמר (רויטרס)
נדאל. יפגוש את פרר ברבע גמר (רויטרס)

רפאל נדאל, מלך החימר, הוכיח שוב למה הוא קיבל את הכינוי הזה. הספרדי חזר מפיגור מערכה 6:1 מול המדורג 48 בעולם, ארנסט גולוביס הלטבי, וניצח את שתי המערכות הבאות שהיו צמודות מאוד, 5:7 ו-4:6 בדרך לרבע גמר טורניר רומא.

גולוביס בהופעת חייו מחץ את נדאל 1:6 במערכה הראשונה בתוך חצי שעה כשהוא יורה 16 ווינרים לעומת שלושה של נדאל. הספרדי שבר במערכה השנייה ל-3:4 והלטבי לא עמד בלחץ ונשבר ל-7:5.

במערכה השלישית התסריט היה דומה. נדאל שבר ל-2:4, גולוביס שבר בחזרה ל-4:4, אבל נדאל שמר וביתרון 4:5, שוב הצליח לשבור ולסיים את אחד ממשחקי החימר הטובים של העונה אחרי שעתיים ו-37 דקות.

נדאל יפגוש את דוד פרר בשלב הבא אחרי שזה עלה לרבע הגמר ללא משחק בעקבות פרישה של יריבו פיליפ קולשרייבר. 

הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', פתח את יום המשחקים עם 1:6 ו-4:6 על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני. יריבו הבא יהיה תומס ברדיך הצ'כי שגבר על קווין אנדרסון מדרום אפריקה 5:7 ו-2:6.

השלישי בעולם, רוג'ר פדרר, הצטרף לרבע הגמר עם 1:6 ו-2:6 קל מהצפוי מול ז'יל סימון הצרפתי. השוויצרי יתחרה בשלב הבא נגד ז'ירי ינוביץ' שהשיג ניצחון שני ברציפות בטורניר על שחקן טופ 19. הפולני יגיע לרבע לאחר שניצח את טסונגה וגבר על רישאר גסקה 6:3, 6:7 ו-4:6.

פדרר. לא מוותר (רויטרס)
פדרר. לא מוותר (רויטרס)
 

בנוט פאייר חולל את הפתעת היום כששלח הביתה בשמינית הגמר את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני עם 4:6 ו-6:7. הצרפתי יפגוש ברבע הגמר את מרסל גרנולרס הספרדי שגבר על ג'רמי שארדי הצרפתי 4:6, 6:1 ו-5:7.

סרינה ושראפובה דרסו בדרך לרבע הגמר
הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, דרסה 0:6 ו-1:6 את דומיניקה סיבולקובה הסלובקית המדורגת 14 בתוך שעה וחמש דקות. קרלה סוארס נבארו הספרדיה תהיה הקורבן הבא שלה ברבע הגמר. נבארו גברה בדרבי ספרדי על לורדס דומיניגוס לינו שנכנסה כלאקי לוזר 2:6 ו-3:6.

וויליאמס. לא מפסיקה לדרוס (רויטרס)
וויליאמס. לא מפסיקה לדרוס (רויטרס)
 

השלישית בעולם, אזרנקה, הוליכה 1:6 ו-0:2 על היפנית איומי מוריטה כשזו החליטה שהגיע הזמן לפרוש. אזרנקה תתמודד ברבע הגמר עם סאם סטוסר האוסטרלית, שניצחה בהתמודדות המסקרנת של הערב את פטרה קביטובה הצ'כית 5:7, 6:2 ו-1:6. ילנה ינקוביץ הסרבית, אלופת רומא בעבר, השיגה נצחון יוקרתי אחרי קרב מתיש על נה לי הסינית החמישית בעולם, 6:7 ו-5:7.

ינקוביץ' תפגוש את הפתעת הטורניר, קוטלת הענקיות, סימונה האלפ מרומניה. אחרי שהדיחה הרומניה את דניאלה הנטוחובה, סבטלנה קוזנצובה והרביעית בעולם, אגה רדוונסקה, היא גברה גם על המדורגת 13, רוברטה וינצ'י המקומית 4:6 ו-2:6.

מריה שראפובה, השנייה בעולם, הביסה את סלואן סטיבנס האמריקנית 2:6 ו-1:6. הרוסייה, אלופת שטוטגרט ופיינליסטית מדריד תפגוש ברבע הגמר את שרה אירני שהתמקמה בשלב הבא  אחרי שמריה קרילנקו מרוסייה פרשה מולה בפיגור 6:3 ו-2:0.

שראפובה. תהיה ברבע הגמר (רויטרס)
שראפובה. מודה לקהל בסיום (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */