יום רביעי, 03.07.2024 שעה 14:44

ווילי סימס מונה לעוזר מאמן נבחרת ארה"ב למכביה

בראד גרינברג מינה את שחקן העבר לעוזרו בהמלצת גל מקל, שחברתו היא ביתו של סימס. המאמן: "יש לו היסטוריה מיוחדת. הניסיון והידע שלו יעשירו אותנו"

|
ווילי סימס. שיחק עם ארה
ווילי סימס. שיחק עם ארה"ב במכביה (אלעד ירקון)

בראד גרינברג, מאמנה האמריקאי של מכבי חיפה, שצפוי להדריך את נבחרת ארה"ב במכבייה ה-19 שתיערך בין התאריכים 18-30 ביולי, מינה את כוכב העבר, ווילי סימס לעוזרו, כך נודע ל-ONE.

סימס, 54, יליד ניו יורק, הגיע לישראל בסוף שנות ה-70 עם נבחרת ארה"ב במסגרת המכבייה, עמה זכה במדליית הזהב. סימס נחשב לאחד השחקנים הבולטים בליגת העל בשנות ה-80 וה-90 ולאחד מסמליה הגדולים של מכבי תל אביב בכל הזמנים. בין הקבוצות בהם שיחק סימס ניתן למצוא את מכבי חיפה, הפועל תל אביב, אליצור נתניה, הפועל אילת, מכבי חדרה מהליגה הלאומית ומכבי תל אביב במדיה שיחק חמש עונות, זכה בחמש אליפויות ושלושה גביעים.

עוד נודע ל-ONE כי מי שחתום על השידוך בין שני המאמנים הוא לא אחר מאשר רכז הירוקים גל מקל, אשר חובק מזה כמה שנים חברות צמודה עם דניאל סימס, ביתו של שחקן העבר.

"לווילי (סימס) יש היסטוריה ארוכה ומיוחדת גם עם מכבי ארה"ב וגם בכדורסל הישראלי, הרזומה שלו מדבר בעד עצמו", אמר גרינברג ל-ONE. המאמן החיפאי הוסיף על היתרונות אותם מביא סימס לצוות המקצועי: "הניסיון והידע שלו יעשירו את הצוות שלנו בנבחרת על הפרקט ומחוצה לו ואני מאמין שהצטרפותו לסגל שלנו תקנה לשחקנים הבנה עמוקה יותר על הכדורסל האירופאי בכלל והישראלי בפרט".

מאז עזב סימס את ברק נתניה באוגוסט 2010, שם שימש כעוזר מאמן ומאמן הכושר, נעלם מנוף הכדורסל המקומי. בנוסף אליו, גרינברג מינה את רוס קונדון, המשמש כמנהל המקצועי במכללת פנסילבניה סטייט, לעוזרו השני. השניים שיתפו פעולה בין השנים 2007-2009 כשגרינברג אימן במכללת ראדפורד.

בראד גרינברג (חגי ניזרי)
בראד גרינברג. ייאלץ להסתדר ללא ג'ייק כהן (חגי ניזרי)
 

עוד בסגל האמריקאי ניתן למצוא את רכז הפועל חולון זאק רוזן (שצפוי להיעדר מסיבות אישיות), גארד מכבי חיפה בראיין כהן, ועד לא מזמן כוכב מכללת דייוידסון ואחד המלפפונים היהודים הכי חמים בשוק - ג'ייק כהן.

כהן בן-22 המשחק בעמדת הפאוור-פורוורד/סנטר העמיד ממוצעים מרשימים של 15 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק בעונתו הרביעית והאחרונה בשארלוט. למרות הכללתו בסגל, כהן סיפר בלעדית-ONE שהוא מוותר על הגעתו לישראל לטובת מספר מחנות קיץ של קבוצות NBA.

שחקנים בולטים נוספים הינם סטו דאגלס (1.90,22), גארד-סקורר ברמה גבוהה המשחק בליגה השנייה בספרד, איתן צ'רמינסקי ממכללת קורנל המתנשא לגובה של 2.03 ושיתף פעולה בקולג' עם אקס מכבי תל אביב ג'ף פוט. בן קרטר בן ה-18 ממכללת אורגון ואחיו הצעיר טים קרטר. הרכז מיטשל קייטס (24, 1.87), הגארדים דני רובין (21, 1.95) ואבן קונטי (20, 1.90) והפורוורדים אלכס רוזנברג (21, 2.00) ו-וויל טאשמן (21, 2.03). מייק קרטר, שחקן הפועל חולון לשעבר ואביהם של בן וטים, צורף גם לצוות המאמנים האמריקאי.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */