יום שבת, 05.10.2024 שעה 00:55

קבלת פנים ומענקים לשטילוב, ג'רבי וארשנסקי

הוועד האולימפי ערך מסע"ת למדליסטים בהתעמלות ובג'ודו. ג'רבי: "מקווה שזו רק ההתחלה". יעקב שחר: "באנו לכבד". ה-3 קיבלו סך מענקים של 150 אלף ש"ח

|
יגאל כרמי עם שטילוב, ג´רבי וארשנסקי (יוסי ציפקיס)
יגאל כרמי עם שטילוב, ג´רבי וארשנסקי (יוסי ציפקיס)

במשרדי הוועד האולימפי נערך היום (ראשון) קבלת הפנים הרשמית לזוכים הטריים אלכס שטילוב, ירדן ג'רבי וטומי ארשנסקי. השלושה, שזכו בשבועיים האחרונים במדליות באליפויות אירופה, כונסו לאירוע רשמי בו צוינו לשבח על ההישגים ובנוסף ולא פחות חשוב, קיבלו מענקים כספיים מהוועד האולימפי, ממנהל הספורט וממועצת ההימורים, כשסך המענקים עומד על 150 אלף שקלים.

בין המשתתפים ניתן היה לראות גם את אריה זייף, יעקב שחר ואלכס גלעדי שדאג לציין את התחרות בבאקו בעוד שנתיים כציון דרך לא פחות חשוב. בלט בהיעדרו יושב ראש איגוד הג'ודו, משה פונטי.

אלכס שטילוב, שהיה קרוב להשיג מדליה באולימפיאדה בלונדון, הצליח להרים את הראש ולקחת את המקום הראשון באליפות אירופה שנערכה במוסקבה. שטילוב שכבר זכה בעבר במדליות באליפות אירופה (מדליית כסף ב-2011, ומדליות ארד בשנים 2009 ו-2012) הצליח לעשות את קפיצת המדרגה ולשמוע את ההמנון על הפודיום.

שטילוב שכבר רגיל לארועים מסוג זה אמר: "תודה רבה לכולם. אני תמיד שוכח להודות לאנשים כשאני מתראיין לכן ארצה להודות לכל מי שתומך". שטילוב זכה למענק של 50 אלף שקלים בעוד שמאמנו סרגיי וייסבורג יקבל מענק על סך 25 אלף שקלים.

שחר ושטילוב עם יו&qout;ר הוועד, יגאל כרמי (יוסי ציפקיס)
אפרים זינגר, סרגיי וויסבורג, יגאל כרמי, אלכס שטילוב ויעקב שחר (יוסי ציפקיס)
 

בענף הג'ודו גם כן קצרו הספורטאים שלנו הצלחה רבה. ירדן ג'רבי זכתה במדליית ארד באליפות אירופה שנערכה לפני כשלושה שבועות בבודפשט בהונגריה וקינחה שבוע לאחר מכן במדליית זהב בגראנד סלאם שנערך באזרבייג'אן.

ג'רבי שעלתה למקום השני בדירוג העולמי אמרה במסע"ת: "אני רוצה להודות לכל הגופים התומכים. זוהי מדליה שנייה שלי באליפות אירופה. בנוסף שבוע אחרי זכיתי גם בגראנד סלאם בטורקיה במדליית זהב. ישנו דירוג עולמי שלא קשור לתחרות ספציפית. כל אחת מקבלת ניקוד שונה על פי ההישגים שלה. בגלל התחרויות האחרונות שזכיתי, קיבלתי דירוג יותר טוב וזה נותן הגרלות טובות יותר בתחרויות הבאות. אני מקווה שזו רק ההתחלה ואמשיך בדרך הזו".

ירדן ג´רבי. רק ההתחלה (יוסי ציפקיס)
ירדן ג´רבי. רק ההתחלה (יוסי ציפקיס)
 

טומי ארשנסקי גם הוא הוסיף משקל בטיסה חזרה כשקטף את מדליית הארד בבודפשט. ג'רבי וארשנסקי זכו כל אחד למענק על סך25 אלף שקלים בעוד המאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו יקבל כמחצית מהסכום לו זכו החניכים שלהם.

ארשנסקי מיעט במילים ואמר: "אני מאוד מודה על התמריץ הכספי. זוהי מדליה ראשונה ואני מקווה לעוד הישגים בעתיד".

הרשקו וסמדג´ה (יוסי ציפקיס)
הרשקו וסמדג´ה (יוסי ציפקיס)
 

אורן סמדג'ה, מאמנו של ארשנסקי דיבר לאור האירועים האחרונים שקרו בענף: "זוהי תקופה לא קלה לאיגוד הג'ודו. העובדה שיושב הראש (משה פונטי) לא פה מדברת בעד עצמה. עם זאת ענף הג'ודו ממשיך בהישגים".

מאמן הנשים, שני הרשקו המשיך את הקו של סמדג'ה: "עם כל הכבוד לתמריצים זה לא מספיק. צריך למצוא עוד דרכים לעזור לאיגוד. הענף הזה כל הזמן הולך קדימה. אנחנו מכבדים את מה שאנחנו מקבלים אך זקוקים לעוד".

ג´רבי, כרמי ושטילוב (יוסי ציפקיס)
ג´רבי, כרמי ושטילוב (יוסי ציפקיס)
 

יענקל'ה שחר שנותן גב כלכלי לשטילוב סיפר על שיחות שערך עם המתעמל לפני התחרות: "באנו לכבד את הספורטאים שהביאו לנו הרבה כבוד. אלכס משתף אותי בכל האימונים והמחנות שהוא עורך. כשהוא נסע לתחרות הוא אמר לי שהוא נוסע להביא מדליית זהב והרגשתי בנחישות של דבריו שהוא הולך לעשות את זה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */