יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:59

סרינה גברה 1:6 ו-4:6 על שראפובה וזכתה במדריד

הראשונה בעולם התעללה ברוסייה, הביסה אותה תוך שעה ו-18 דקות וקטעה לה רצף של 20 ניצחונות על החימר האדום. זהו התואר ה-50 בקריירה של סרינה

|
סרינה וויליאמס חוגגת זכייה בדרך ייחודית (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת זכייה בדרך ייחודית (רויטרס)

סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בעולם, הבטיחה היום (ראשון) את הישארותה בפסגה כשגברה בגמר טורניר החימר הגדול של מדריד על השנייה בעולם, מריה שראפובה 1:6 ו-4:6 תוך שעה ו-18 דקות.

וויליאמס בת ה-31 רשמה בכך זכייה רצופה שנייה במדריד, טורניר החימר הגדול ביותר חוץ מהרולאן גארוס והפכה שוב לפייבוריטית לזכייה בטורניר אחרי שגברה על שחקנית החימר הטובה בשנתיים האחרונות - שראפובה, אלופת הרולאן גארוס בשנה שעברה ואלופת שטוטגרט השנה, ועצרה אותה אחרי 20 ניצחונות רצופים על החימר האדום.

מדובר בתואר ה-50 בקריירה של וויליאמס, השביעי על חימר והרביעי השנה. שראפובה שלא ניצחה את וויליאמס כבר כמעט עשר שנים מאז 2004, עלתה עם ציפיות למשחק בעיקר בעקבות ההופעה היחסית חלודה של וויליאמס לאורך הטורניר.

וויליאמס, שידעה שהמקום הראשון שלה בסכנה, התפוצצה על המגרש כבר מתחילת המשחק כששברה פעמיים את שראפובה ורצה ל-0:4. הרוסיה עלתה על הלוח, אבל סרינה המשיכה לדרוס וסגרה 1:6 מהיר תוך 32 דקות.

השנייה בעולם עלתה למערכה השנייה עם אנרגיות מחודשות, שברה ל-0:2 והמשיכה ל-1:3 אבל האמריקנית התעשתה ושברה חזרה על האפס ל-3:3. השתיים שמרו על ההגשות עד 4:5 לסרינה שהתנפלה במשחקון הבא על ההגשות של שראפובה, עלתה ל-0:40 ובמץ' פוינט הראשון שראפובה חבטה מעבר לקו וסרינה הרימה את ידה למעלה לרגל הניצחון. הטניסאית הטובה בעולם נשארת בצדק במקום הראשון בעולם שם היא כ"כ אוהבת להיות.

סרינה וויליאמס עם הגביע והכלב שלה (רויטרס)
סרינה וויליאמס עם הגביע והכלב שלה (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */