יום שבת, 05.10.2024 שעה 00:56

דן: נעבוד קשה בשביל אליפות, חגאי: הם הכי טובים

נס ציונה והוד השרון ייפגשו ב-19:40 בפתיחת סדרת הגמר בלאומית. קפטן הכתומים: "יש לחץ". מאמן הסינדרלה: "נחגוג". שידור ישיר בערוץ ONE

|
זילברשטיין, דן, קליסקי, סטולרו וחגאי (יניב גונן)
זילברשטיין, דן, קליסקי, סטולרו וחגאי (יניב גונן)

מי תעלה לליגת העל? סדרת הגמר בליגה הלאומית שממנה תצא העולה לליגת העל תחל הערב (שני) ב-19:30 כאשר במשחק מספר אחת תארח עירוני נס ציונה את מכבי הוד השרון. הקבוצה של נדב זילברשטיין מנס ציונה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון חלפה על בני גליל עליון ברבע הגמר (1:2), פיגרה 1:0 בסדרת חצי הגמר מול עירוני ר"ג אך אחרי דרמה גדולה הצליחה לנצח במשחק מספר שלוש אחרי הארכה ועלתה לגמר.

מנגד, אפשר בהחלט לומר: הקבוצה של רועי חגאי הסינדרלה של העונה. הוד השרון הצליחה לרשום 0:2 על יבנה ברבע הגמר ובחצי הגמר ניצחה פעמיים את עירוני נהריה בחוץ בדרך ל-1:2 גדול.

יושב ראש מנהלת הליגה, משה קליסקי אמר: "שמח שהגענו למעמד הזה, כאחד שמלווה בצורה צמודה את הקבוצות, כל אחת מהקבוצות שהגיעו לפלייאוף יכולה הייתה להגיע למעמד. יאמר לזכות נס ציונה והוד השרון שהן היו יותר טובות ברגע הנכון, מאחל שתהיה סדרה של 5 משחקים. לחברי וקנין מאשקלון רוצה לומר שאני מחכה לו, אם מישהו בנה על משהו אחר, זה לא יקרה". 

יו"ר הוד השרון, אורי אשכנזי הכריז באותה הזדמנות כי אם קבוצתו תעלה ליגה, ראש העיר, חי אדיב, הבטיח כי יעשה הכל כדי להעמיד תקציב ראוי לליגת העל.

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "נצטרך לעשות התאמות מקצועיות להוד השרון. כל העונה עבדנו בשביל ביתיות, מתפתח בנס ציונה גרעין של קהל, בשלוש התצוגות האחרונות של הקהל הבנו שלבתיות יש מקום מאוד משמעותי בסדרה. מאוד שמח על כך שהוד השרון הכריזו שהם רוצים לעלות ליגה כי לדעתי גם עליהם יש לחץ עכשיו. אנחנו רוצים לעלות, שתהיה לנו חותמת לעונה המדהימה שעשינו. כסף לא משחק תפקיד בלהגיע להישגים ושתי הקבוצות האלו הן ההוכחה לכך". 

זילברשטיין: אצלנו לא שרים במקלחות

טל דן: "הוד השרון הגיעה למעמד בזכות, כנראה שאלו שתי הקבוצות הטובות בליגה. נצטרך לעשות עבודה קשה כדי לקחת את האליפות. יש לחץ, אנחנו רוצים לעלות ליגה, עם הזמן הגיעו הציפיות ונצטרך לעמוד בזה".  

בצד השני, המאמן רועי חגאי, אמר: "בכל הליגות נותנים הכנה מספקת, לפחות 4-5 ימים כדי להגיע מוכנים לסדרת גמר, פה זה לא קרה, נגיע מוכנים. יש הבדל גדול בין סדרה של הטוב משלושה לטוב מחמישה. נעשה את ההתאמות תוך כדי סדרה. מקבוצה שהיתה צנועה חושבים על להגיע לליגת העל. עוד שבועיים נחגוג, גם אם ניקח אליפות וגם אם לא. אם ניקח נהיה יותר שמחים אבל זה לא מלחיץ אותנו. בכל שלב בפלייאוף שמענו שקבוצות שמחות לראות אותנו, נס ציונה הקבוצה הכי טובה בליגה והוכיחה את זה, אבל בשביל לקחת אליפות הם יצטרכו לנצח אותנו 5 פעמים בעונה וזה לא קל".

רועי חגאי (יניב גונן)
רועי חגאי. "נס ציונה הקבוצה הכי טובה בליגה" (יניב גונן)
 

עידו סטולרו מהוד השרון: "אנחנו יותר מפתיעים אנשים מבחוץ. ידענו מהן היכולות שלנו, נכון שבתחילת העונה לא ציפינו לזה אבל ככל שעבר הזמן האמנו שנגיע עד הגמר, נקווה שמפה ניקח אליפות". בנוגע לעונה הבאה: " סיכוי גדול שאשחק בעונה הבאה איפה שרועי יאמן". 

סטולרו עם דן (יניב גונן)
סטולרו עם דן. למי תלך הצלחת? (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */