יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:28
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

גונסאלו צפוי לפתוח בדרבי, אוסקר: נגיע כמו אלופים

הספרדי או קולאוטי יפתחו ב-20:50 יחד עם פריצה ("משחקים כאלה גורמים להרגשה מחשמלת") ומיכה. המאמן: "רוצים להראות למה אנו אלופים"

|
פריצה וזהבי בהכנות אחרונות לדרבי (משה חרמון)
פריצה וזהבי בהכנות אחרונות לדרבי (משה חרמון)

רגע לפני הדרבי מול הפועל תל אביב שייערך הערב (שני) ב-20:50, מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה, ערך מסיבת עיתונאים במהלכה דיבר על המשחק. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD (ללקוחות הוט) וכאן באתר.

"מכבי תל אביב תהיה טובה יותר בעונה הבאה בוודאות, אני יודע את זה", אמר גארסיה, "אני עדיין לא יודע כמה שחקנים נביא כי אני לא יודע כמה יעזבו. ראשי המועדון שאלו אותי על יואב זיו ושרן ייני. אמרתי להם שמדובר בשחקנים חשובים שצריך להאריך להם את החוזה. נגיע לדרבי כמו שהגענו לכל המשחקים האחרונים. אנחנו רוצים לנצח ולהראות למה אנחנו אלופים".

אוסקר התייחס לכך ששניים משחקניו נופו מסגל הנבחרת הצעירה ליורו: "דור מיכה ומושיקו לוגסי טובים מספיק לשחק במכבי תל אביב שזכתה באליפות". המאמן דיבר על אניימה שצפוי לחזור לליל בסיום העונה: "כולם יודעים איזה שוער וינסנט אניימה. ננסה להגיע להסכם עם ליל ואם לא, נצטרך לחפש שוער חדש".

החלוץ ראדה פריצה הוסיף לדברי מאמנו: "דרבי זה דרבי. חשוב לנצח משחקים כאלה. מרגישים חשמל על המגרש במשחקים כאלה. יש הרגשה שמשהו מיוחד קורה, למרות שזכינו כבר באליפות. אני מרגיש צעיר, אבל יהיה נחמד לנוח קצת בקיץ. המעבר הבא שלי יהיה לשבדיה. יש לי עוד עונה בחוזה אבל אשמח להישאר מעבר לכך. הוכחנו שאנחנו טובים יותר מהפועל בשני המשחקים האחרונים מולם".

צפו: גרסיה רוצה לנצח דרבי נוסף

פריצה נשאל על המשחק החזק של שחקני הפועל בדרבי הקודם: "אנחנו לא משחקים כדי לפצוע שחקנים. אנחנו משחקים חזק, אבל לא כדי לפצוע. אולי שחקני הפועל יצאו קצת מאיזון בדרבי האחרון. הדרבי יהיה המשחק האחרון שלי העונה. לא ראיתי את המשפחה שלי למעלה מחמישה שבועות כך שאחזור לשבדיה קצת לפני".

בהמשך ערכו הצהובים אימון מסכם לקראת הדרבי ונראה שלמעט אלירן עטר שלא התאמן עם חבריו, לרשותו של המאמן אוסקר גארסיה יעמוד סגל מלא והוא צפוי לפתוח עם ההרכב החזק ביותר, פרט לשינוי אחד בהגנה.

וינסנט אניימה ישוב לשער, אולי למשחקו האחרון במדים הצהובים. שרן ייני צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני בעוד אגנסיו פידלף צפוי לשחק במרכז ההגנה לצד איתן טיבי. גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי יפתחו במרכז המגרש כשאת מקומו של עטר בחוד יתפוס גונסאלו גארסיה, שישחק לצידם של דור מיכה וראדה פריצה. 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, שרן ייני, איתן טיבי, אגנסיו פידלף, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, ראדה פריצה, גונסאלו גארסיה (רוברטו קולאוטי).

מחסן בקריית שלום נפרץ, איינוגבה או הרוש יגיעו למכבי?
בנושא אחר, אוהדי מכבי תל אביב נדהמו לגלות כי אחד המחסנים בקריית שלום נפרץ ונגנבו ממנו שלטים ואביזרי עידוד. הפריצה נמצאת תחת חקירה כשכרגע עוד אין כיוונים.

אוסקר וטוריחו משדרים רצינות (משה חרמון)
אוסקר וטוריחו משדרים רצינות (משה חרמון)
 

סוף השבוע האחרון משך את תשומת הלב של האוהדים הצהובים בעיקר למתרחש באי השכן, קפריסין, עם יציאתו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בניסיון להחתים את קשר אנורתוסיס, ריקרדו לבורדה. בסופו של דבר במכבי החליטו לרדת מהעסקה וכעת הראש של האוהדים ושל השחקנים יהיה במשחק הדרבי.

השוער, וינסנט אניימה, שלא פתח במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה, צפוי לשוב להרכב של הצהובים למשחק שעשוי להיות האחרון שלו העונה במדים הצהובים ואולי בכלל, אם יוחלט לאפשר לשוער השלישי, תומר חנצ'ינסקי, לפתוח במחזור האחרון. במכבי יודעים שהעלויות הגבוהות של אניימה יקשו על השאלתו לעונה נוספת בקרית שלום או לרכישתו מליל. עם זאת, בקרית שלום לא מרימים ידיים וימתינו להחלטה הסופית של ליל בנוגע לעתידו של השוער.

וינסנט אניימה מחויך (משה חרמון)
וינסנט אניימה מחויך. חוזר בסוף העונה לליל (משה חרמון)
 

במקביל, בסביבת המועדון מדברים על שמו של שוער בני יהודה, דלה איינוגבה, שנמצא ברשימת המועמדים, אם אניימה יעזוב. עם זאת, איינוגבה מחזיק בחוזה בבני יהודה והרבה יהיה תלוי גם בדרישות שלה אם מכבי תפנה לגביו.

גם שמו של אריאל הרוש, שוער בית"ר ירושלים שכבר הוזכר בעבר כמועמד, עומד על הפרק אם כי העדיפות לשוער זר. כך או כך, השוער גיא חיימוב, שהושאל העונה לא.א.ק לרנקה ומחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות הצהובים, צפוי לשוב באופן אוטומטי במהלך הקיץ לקרית שלום.

איינוגבה. יגיע למכבי ת&qout;א? (משה חרמון)
איינוגבה. יגיע למכבי ת"א? (משה חרמון)
 

בשבוע הקרוב עשויות להיות התפתחויות בנוגע לקשר בית"ר ירושלים, אבי ריקן, שמלבד מכבי תל אביב, מספר קבוצות נוספות הביעו בו עניין ובניהן גם מכבי חיפה. סוכנו של הקשר, מאיר ריפמן, שב לארץ בסוף השבוע האחרון ורק אחרי שידבר עם הקשר עצמו יקבלו השניים החלטה בנוגע לצעדיו.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */