יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:26

26:26 בין מכבי להפועל ראשל"צ בפתיחת הגמר

כדוריד: סדרת הטוב מחמישה נפתחה עם תיקו דרמטי, שהעביר את יתרון הביתיות לאדומים. האם הצהובים יאבדו את האליפות לראשונה מזה 4 שנים?

|
מימון מול פולאקוביץ´ (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
מימון מול פולאקוביץ´ (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

דרמה ענקית היום (שישי) בראשון לציון בפתיחת סדרת הגמר בין מכבי להפועל המקומית, כאשר המשחק הראשון בסדרה הסתיים ב-26:26. בעקבות התיקו, הקרב על התואר יימשך לפחות עוד שלושה משחקים כאשר יתרון הביתיות עבר לאדומים.

מכבי, אלופת ארבע השנים האחרונות, ניצחה בכל המפגשים בין הקבוצות העונה עד למשחק היום (שלושה בסה"כ, שניים בליגה ואחד בגביע), אך כנראה שלגמר חוקים משלו שכן שתי הקבוצות הציגו כדוריד שקול.

המארחים פתחו נהדר ועלו ליתרון 5:7, ושלושה שערים של בויאן בוטוליה מנעו מהפער לגדול עוד יותר. עידן מימון התעורר והאורחים חזרו ל-12:12, לפני הירידה למחצית שם הלוח הראה על שוויון 14.

במחצית השנייה ההגנות סגרו הרמטית את הרחבות והחניכים של אולג בוטנקו הצליחו לעלות ליתרון שיא, 19:22. שני פנדלים של ערן צרפתי בנוסף לשערים של סשה צ'ודנובסקי ומימון הובילה ל-25:25 ומשם ל-26:26. יוליאן סטראט עוד עצר ניסיון ממגרש שלם ובסיום, שוויון.

הבקיעו למכבי: פיליפ מריאן 9, פולאקוביץ' ודור גבע 4 כ"א, יואב נאמן ועמיר אהרון 3 כ"א, עומר גרא 2 ואמיר לנגליב 1. להפועל: בויאן בוטוליה 8, טל הרשקוביץ ועידן מימון 4 כ"א, עוז חממי וערן צרפתי 3 כ"א, דן מירקוס וסשה צ'ודונובסקי 2כ"א. שפטו: ירון בן דן ואורן איטין. 1,000 צופים בבית מכבי.

בוטוליה בדרך לשער (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
בוטוליה בדרך לשער (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

מאמן מכבי, אולג בוטנקו, סיכם: "היינו צריכים לשחק קצת אחרת, מה שמדאיג אותי שהיו לנו כמה מומנטומים להגדיל את ההפרש ודווקא שם עשינו שטויות שברמה כזאת אסור לנו לעשות, כי כל גול חשוב. המשחק הבא יהיה הרבה יותר חזק, ואנחנו צריכים להתכונן אליו. נשב נלמד, כי אין כרגע משהו שאני יכול להסביר נקודתית".

מאמן הפועל, סער פרנקל, אמר: "אני מאוכזב, כי היה לי את הכדור האחרון ב-10 השניות האחרונות. שיחקנו טוב וחכם, עשינו הרבה ממה שדיברנו עליו מאז שהתחלנו לחשוב על מכבי ראשון. נכון שמכבי הובילה ברוב שלבי המשחק, ואתם תקבעו מי פייבוריט. הם טענו שבגלל שאני אומר שהם פייבוריטים שאני מנסה להרדים אותם, אבל מכבי עם מספיק שחקנים ותיקים. מבחן התוצאה עד עכשיו הראה שהם פייבוריטים, אבל גם לנו יש קבוצה נפלאה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */