יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:02

אל' נתניה בקשיים כלכליים, עלולה לרדת ללאומית

הקבוצה מעיר היהלומים בצרות לאחר ששחקניות הקבוצה פנו לבקרת התקציבים בבקשה לקבל את משכורותיהן. דובר הקבוצה: "מקווה שנפתח את העונה"

|
אוהדי אליצור מכבי נתניה. ירדו ליגה? (שי לוי)
אוהדי אליצור מכבי נתניה. ירדו ליגה? (שי לוי)

ליגת העל לנשים נכנסה אומנם לפגרה וקבוצות הליגה עסוקות בבניית הסגלים לעונה הבאה, אלא שלא כל הקבוצות יכולות להתחיל להתכונן ולהחתים שחקניות. קבוצת הנשים של אליצור נתניה נתונה בקשיים כלכליים ולא ברור אם תצליח לפתוח את העונה הבאה. 

עוד במהלך העונה החולפת, לא הצליחה נתניה לעמוד בתשלומים ונאלצה לחיות "מהיד אל הפה". עתה מתברר, כי המצב קשה הרבה יותר ול-ONE נודע כי מספר שחקניות ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת, מתכננות לפנות לבקרת תקציבים על מנת לבדוק מה ניתן לעשות בקשר למשכורות שאותן הקבוצה לא שילמה. גורמים בנתניה ציינו כי אם אכן יעשו זאת, זה עשוי לפגוע בהכנות של הקבוצה לעונה הבאה.

כזכור, אליצור נתניה הבטיחה את מקומה לעונה נוספת בליגת העל במחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון, לאחר שהפועל פתח תקווה גברה בחוץ על הפועל גליל עליון והורידה את הקבוצה הצפונית לליגת המשנה.

בתסריט האופטימי, נתניה תשחק בליגת העל בשנה הקרובה, התסריט הפסימי אומר שהקבוצה מעיר היהלומים תשחק בליגה הלאומית עקב בעיות תקציביות.   

דובר הקבוצה, סשה רוזנבלט מסר בתגובה: "אני לא רוצה להתייחס למצבה הכלכלי של הקבוצה. אני מקווה עבור אוהדי הקבוצה שהקבוצה אכן תפתח את העונה הבאה בליגת העל ותמשיך לייצג נאמנה את הספורט הנשי מטעם נתניה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */