יום שבת, 06.07.2024 שעה 05:08
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

"נצרת ביום שישי ומילאן ביום רביעי, לא נתפס"

בהפועל רמת גן לא נרגעים מהזכייה בגביע, דווקא בעונת הירידה ללאומית, ומנסים לעכל את הלו"ז הצפוי. בן סימון: "ריגש אותי ללחוץ את היד לשמעון פרס"

|
שחקני הפועל ר
שחקני הפועל ר"ג חוגגים עם השמפניות (יוסי ציפקיס)

הפועל ר"ג עשתה אמש (רביעי) את הבלתי יאומן. רק לפני שבועיים ירדה הקבוצה לליגה הלאומית ואחרי שכבר הייתה בפיגור בגמר הגביע, הצליחה להתעשת, להשוות ל-1:1, לנצח 2:4 בפנדלים את עירוני קריית שמונה ולזכות בגביע. בכך ר"ג שיחזרה את ההיסטוריה מלפני 10 שנים כאשר גם אז מכבי ת"א זכתה באליפות ור"ג שהייתה בלאומית זכתה בגביע המדינה. 

כעת, לאחר החגיגות יצטרכו במועדון לראות איך הם נערכים לעונה הבאה, שכן יש אי בהירות גדולה לגבי העתיד. הקבוצה תתמודד גם במפעל אירופי וגם תשחק בליגה הלאומית במטרה ברורה לעלות ליגה ותהיה זקוקה לסגל רחב.

בסיום המשחק, ניר ארקין נכנס לחדר ההלבשה והודה לשחקנים. יחד עם זאת, הבעלים לא אמר להם מה צפוי לקרות במועדון בעתיד ולא הבהיר עדיין האם הוא נשאר בקבוצה. משפחת ארקין שומרת על שתיקה בכל פעם שנשאלת השאלה: האם תשנה את דעתה ותמשיך לתמוך בקבוצה בעקבות הזכייה. אם משפחת ארקין לא תישאר, במועדון מקווים למצוא בעל בית חדש במהרה.

צפו: הפועל ר"ג מחזיקת גביע המדינה

הקשר, יוגב בן סימון, התייחס לזכייה בגביע: "רגע מאושר, אין הרבה מילים לתאר, אין הרבה שחקנים שזוכים לקחת תואר, לגעת בגביע וללחוץ יד לשמעון פרס, זה ריגש אותי מאוד. עונה משוגעת, חשבנו ששנה שעברה הייתה משוגעת אבל מסתבר שבכדורגל יש הפתעות, קיבלנו עונה עוד יותר מטורפת. ירדנו ליגה שזה קצת מאכזב ואני שמח שהחזרנו לאוהדים קצת את השמחה ושיחזרנו את ההיסטוריה אחרי 10 שנים".

בן סימון הוסיף: "כל המזל שהיה חסר בליגה הלך לגביע. הייתה לנו הגרלה נוחה כל הדרך עד לגמר וגם בפנדלים. לקבוצה יש פוטנציאל מדהים, מימשנו אותו בגביע ולא בליגה ולדעתי אנחנו שווים מקום שביעי או שמיני".

חיימוביץ. &qout;הצלחנו להמתיק את הגלולה המרה&qout; (יוסי ציפקיס)
חיימוביץ. "הצלחנו להמתיק את הגלולה המרה" (יוסי ציפקיס)
 

על משפחת ארקין והעננה שמרחפת מעליה, אמר בן סימון: "היא התרכזה בלשמוח, ההחלטה שלהם נחושה ולדעתי הזכייה בגביע לא תגרום להם לשנות את החלטתם. זו משפחה שתרמה ותורמת הרבה וחבל שהיא עוזבת את הכדורגל, זו משפחה שהיא נכס לכדורגל הישראלי ונשאר לנו להודות לה על התרומה שלה".

לשאלה איך ייראו באירופה, אמר הקשר: "בשבוע אחד אחי נצרת ובשבוע אחרי זה מילאן. לא נתפס, נראה מה יהיה. שמענו שיש רוכשים ואנו מקווים שזה ייצא לפועל".

בלם הקבוצה, זאביק חיימוביץ', התייחס גם הוא לשמחה שהייתה קצת מהולה בעצב: "זו שמחה גדולה. עכשיו קצת כואב יותר שירדנו ליגה כי תמיד ידענו לקבל את המחמאות ונשארנו בלי כלום, אבל הפעם אני שמח שהצלחנו להמתיק את הגלולה המרה בשביל הקהל והמועדון. למרות הירידה הכואבת, אני מאושר שזכינו בתואר הזה. היינו שקולים לק"ש וגם אחרי השער שספגנו לא התפרקנו אלא האמנו ואלוהים אולי עזר לנו לנצח. חיממו אותנו לקראת המשחק ודיברנו על זה לפני, שק"ש די יזלזלו וישכחו שיש יריבה ראויה מולם, אבל זה אולי שיחק לטובתנו. מקווה שהמועדון הזה יישאר תחת חסותו של ארקין, ואם לא, אז אדם אחר עם כסף. לר"ג יש היסטוריה והמועדון הזה צריך להמשיך להתקיים".

ראובן חוגג עם בוקסנבוים. &qout;עשינו היסטוריה&qout; (יוסי ציפקיס)
ראובן חוגג עם בוקסנבוים. "עשינו היסטוריה" (יוסי ציפקיס)
 

גם מגן הקבוצה, ליאור ראובן היה נרגש: "עשינו היסטוריה. אמנם זה קצת מהול בעצב כי ירדנו ליגה אבל הבאנו כבוד אדיר למועדון. לא יודע אם זה מכפר, כי נכשלנו במאבקי הירידה, אבל לקחת גביע זה דבר יפה. התחלנו מסורת עם זכייה שנייה. מאוד מקווה שההנהלה תישאר, אם משפחת ארקין תישאר זה יהיה מבורך כי אנשי המשפחה עושים ומשקיעים יום ולילה לטובת הקבוצה. כולם נתנו מאמץ אדיר ולמרות שהיינו בפיגור הצלחנו לחזור. מה שלא הלך לנו בליגה, הלך לנו בגביע. אנחנו מאושרים ושמחים. כיף אדיר".

בן עמי לוחץ לנשיא את היד. &qout;רגעים מופלאים&qout; (עמית מצפה)
בן עמי לוחץ לנשיא את היד. "רגעים מופלאים" (עמית מצפה)
 

מגן הקבוצה, תמיר בן עמי, שזכה עם ר"ג בגביע ב-2003: "ידענו להרים את עצמו מהירידה. זה לא היה פשוט ולא היה קל ומגיע כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי שנתנו הכל. זה יום מרגש למועדון. כיף גדול לקחת תואר כזה שתמיד נותן רגעים מופלאים. הפעם הראשונה הייתה מיוחדת ומרגשת, וגם הפעם השנייה היא כזאת".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */