יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:24

קביליו וגלבוע הודחו, אזור ומגדל העמק עלו שלב

פלייאוף העלייה ללאומית: יפו ספגה 2:0 ביתי מבית"ר כפ"ס, אסי ספגה 3:0 מביך. הפועל הרצליה ניצחה 1:2 את דליית אל כרמל, אזור 0:1 את עירוני בת ים

|
יניב דוד מאוכזב. פספוס גדול (יוסי ציפקיס)
יניב דוד מאוכזב. פספוס גדול (יוסי ציפקיס)

לאחר הדרמה במחזור הסיום של ליגה א' דרום, בו הבטיחה הפועל קטמון את מקומה בליגה הלאומית בעונה הבאה בעוד מכבי קביליו יפו נשארה רק עם המחאות, התחיל היום הפלייאוף אל עבר המשחק על המקום הנוסף בליגה השניה, מול מי שתסיים במקום ה-14 בלאומית.

יפו לא הצליחה להתאושש מיום שישי ותשחק גם בעונה הבאה בליגה א' לאחר הפסד 2:0 לקבצה שסיימה במקום החמישי בליגה א' דרום, בית"ר כפר סבא, שניצחה משערים של אלעד שיק בדקה ה-30 ומאיר דרעי בדקה ה-93. ממש לפני השריקה לסיום נשארה המאחרת בעשרה שחקנים כשמאור מרציאנו ראה את הכרטיס האדום. בסיבוב הבא, ממנו תעלה אחת למשחק מול נציגת מחוז צפון, תשחק כפ"ס מול הפועל אזור שניצחה 0:1 בחוץ את עירוני בת ים משער של רפי סגל בדקה ה-68.

בצפון עלתה הפועל הרצליה, שסיימה חמישית בעונה הסדירה וחזרה מפיגור ל-1:2 בהארכה על השנייה, מכבי דלית אל כרמל. עבור המארחת מהצפון כבש ענאן נאסר-א-לאדין בדקה ה-38, בר אלסברי איזן בדקה ה-58 ושלח את המשחק ל-30 דקות נוספות אותן ניצל גיל גילקרוב כדי לכבוש בדקה ה-103 ולשלוח את הרצליה לסיבוב הבא.

על המקום במשחק מול מנצחת הפלייאוף הפנימי בליגה א' צפון תשחק הרצליה מול הפועל מגדל העמק שלא התקשתה מול הפועל אסי גלבוע וניצחה 0:3. נירן רוזנשטיין כבש בדקה ה-57, עשרים דקות לאחר מכן הכפיל אופק מלול ובדקה ה-90 השלים אבי מלכה עם השלישי.

סירוטקין בוכה. הפעם דמעות של אושר (משה חרמון)
סירוטקין בוכה. הפעם דמעות של אושר (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */