יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:50

נשיקת המוות: קיס העיפה את נה לי מטורניר מדריד

הפתעה גדולה בספרד: האמריקאית בת ה-18 הדיחה את החמישית בעולם לאחר 3:6 ו-2:6 בסיבוב ה-1. שבדובה גברה על ווזניאקי. סרינה עלתה לשלב הבא

|
מדיסון קיס. הפתעה גדולה (רויטרס)
מדיסון קיס. הפתעה גדולה (רויטרס)

טורניר הטניס הגדול של מדריד ניפק הפתעה גדולה כשמדיסון קיס בת ה-18 מארה"ב הביסה את אלופת הרולאן גארוס 2011, החמישית בעולם, נה לי הסינית עם 3:6 ו-2:6 בסיבוב הראשון.

קיס, 63 בעולם, נכנסה לטורניר ברגע האחרון כלאקי לוזר במקומה של טמירה פאצ'ק האוסטרית וניצלה הופעה נוראית של הסינית, עם 34 טעויות בלתי מחויבות בדרך לסיבוב השני שם תפגוש באנבל מדינה גריגאס הספרדיה שניצחה לאקי לוזר אחרת, סטפני ווגל משוויץ 3:6 ו-3:6 שהחליפה ברגע האחרון את ונוס ווליאמס.

אחותה של ונוס, הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, שרדה מערכה אחת מאוד קשה מול יוליה פוטינצבה מרוסיה (88) וניצחה 6:7 (5:7) ו-1:6. סרינה, אלופת הטורניר בשנה שעברה כשהחימר היה כחול, תפגוש בלורדס דומיניגוס לינו הספרדיה.

הפתעה נוספת על הנייר נרשמה כשהעשירית בעולם, קרולין ווזניאקי, שוב הודחה בסיבוב הראשון והפעם ע"י ירוסלבה שבדובה הקזחית שניצחה 2:6 ו-4:6 ותשחק בסיבוב השני מול קריסטין פליפקנס הבלגית.

סרינה וויליאמס חוגגת במדריד (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת במדריד (רויטרס)
 

הרביעית בעולם, אגה רדוונסקה, פתחה היום את עונת החימר עם 2:6 ו-4:6 על צבטנה פירונקובה מבולגריה, רדוונסקה תשחק מול לאורה רובסון הבריטית. המדורגת שישית, פטרה קביטובה הצ'כית, ממשיכה לא לשכנע ועברה בקושי את יאנינה ויקמאייר הבלגית עם 6:4, 5:7 ו-4:6 כשהיא חוזרת מפיגור 4:2 במערכה השלישית.

המדורגת שישית, אנג'י קרבר מגרמניה, הייתה בפיגור מערכה מול סו היישה מטיוואן אבל התעשתה וניצחה 6:3, 3:6 ו-2:6, קרבר תשחק מול אליז קורנה מצרפת. אנה איבנוביץ' הסרבית (11) שרדה הגרלה קשה מול בטני מאתק סאנדס האמריקנית אך ניצחה 7:6 (12:10), 3:6 ו-2:6. במקום בת ארצה, ילנה ינקוביץ' היא תפגוש בסיבוב השני את שנל שיפרס מדרא"פ שגברה על ינקוביץ' 7:6 , 3:6 ו-3:6.

אנג´ליקה קרבר (רויטרס)
אנג´ליקה קרבר. עלתה שלב (רויטרס)
 

ואורינקה אלוף פורטוגל, האס אלוף מינכן
הישג נהדר היום לטניסאי השוויצרי, סטינסלס ואורינקה, שגבר בגמר אליפות פורטוגל הפתוחה, על הרביעי בעולם ומלך טורנירי החימר הקטנים של הסבב, דוד פרר, 1:6 ו-4:6 תוך 65 דקות. זה התואר הראשון של ואורינקה מאז 2011 והרביעי בסה"כ. פרר ספר עד כה 20 תארים, שניים מהם השנה. 

ואורינקה. אלוף (רויטרס)
ואורינקה. אלוף פורטוגל (רויטרס)
 

במינכן זכה טומי האס בן ה-35 בתואר ה-14 בקריירה הארוכה שלו כשניצח 3:6 ו-6:7 את בן ארצו פיליפ קולשרייבר. האס יעלה בגילו המופלג למקום ה-13 בעולם והוא בן ה-35 הראשון שזוכה בתואר ATP מאז פבריק סנטורו ב-2008. 

האס משלים עונה נפלאה עם גמר בטורניר סאן חוזה ונצחון על נובאק ג'וקוביץ' ברבע גמר טורניר מיאמי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */