יום שישי, 05.07.2024 שעה 10:45

יניב כהן: אם אדבר, בכירים יצטרכו לעזוב את הארץ

בעלי קביליו יפו אחרי ה-1:9 שהעלה את קטמון ללאומית: "שערוריה. שיבדקו את זה לפני שתרעד האדמה, אחכה עד יום ראשון". בקטמון חגגו: "הכדורגל ניצח"

|
יניב כהן. בעלי קביליו זועם
יניב כהן. בעלי קביליו זועם

במכבי קביליו יפו לא מתכוונים לשתוק בעקבות תוצאות מחזור הסיום של העונה בליגה א' דרום, שבסיומו עלתה הפועל קטמון לליגה הלאומית על חשבון היפואים, רק בגלל הפרש שערים שנקבע במחזור האחרון.

קטמון הביסה 1:9 את אורתודוכסים לוד החלשים, מה שאיפשר לקבוצה מהבירה לעלות לליגה השניה בעוד ה-2:3 של קביליו יפו הותיר אותה במשחקי המבחן לעלייה, כשיש לה עוד דרך ארוכה לעבור.

יניב כהן, הבעלים של קביליו יפו, זעם בסוף המשחק של קבוצתו, שניצחה את כפר יונה, על מה שקרה במשחק של קטמון ואמר ל-ONE: "מה שקרה היום זו השערוריה הכי גדולה בכדורגל הישראלי. אני קורא להתאחדות לכדורגל להתאפס ולחקור את מה שקרה היום כמו שצריך.

"כדאי שאבי לוזון ושטרן חלובה יבדקו מה קרה במשחק של הפועל קטמון לפני שתהיה כאן רעידת אדמה. אם אני אפתח את הפה, יצטרכו לעזוב את הארץ בכירים בכדורגל הישראלי, אז כדאי מאוד שיבדקו את מה שקרה כאן ואני מחכה רק עד ליום ראשון".

מאמן מכבי יפו, ליאור זאדה, סיפר על סערת הרגשות שאחרי המשחק: "אין הוקוס פוקוס. ידענו מה יהיה כשלוד ישחקו מול קטמון. אנחנו טעינו במשחק נגד לוד שלא עשינו תוצאה אסטרונומית. אני לא רוצה להיכנס לזה, כי אנחנו בסערת רגשות.

ליאור זאדה היום. למרות הניצחון, הוא לא מחייך (יוסי ציפקיס)
ליאור זאדה היום. למרות הניצחון, הוא לא מחייך (יוסי ציפקיס)
 

עשינו דבר מדהים. לא נשברנו למרות הכל, נגסנו והגענו עד להבדל של הפרש שערים. זה סוג של טור דה פראנס. אם נצליח לעלות דרך הפלייאוף זה יהיה דבר מדהים. אני גאה מאוד במקום שאני נמצא בו, אני ספורטאי ואני מברך את קטמון על העלייה. אני מקווה ששנה הבאה נראה את שתי הקבוצות בלאומית".

יאיר כהן צדק היה מאוכזב בסיום וסיפר: "זה הניצחון הכי מבאס. אין מה לעשות, זה לא היה תלוי בנו. אנחנו מחכים עכשיו לפלייאוף. רצינו נס אבל יצאה בירושלים תוצאה של טניס. כשהם (לוד) שיחקו פה, הם רצו לרדת מהמגרש. אבל אין מה לעשות, אנחנו תמיד עם ראש מורם כי אנחנו קבוצה שמאמינה ומתפללת וזה דבר שאין באף מקום”.

בקטמון חגגו עלייה, שי אהרון: לא אנחנו הרווחנו, אלא הכדורגל
בקטמון, לעומת זאת, חגגו עלייה ומאמן הקבוצה, עופר טסלפפה, אמר: "סיימנו מסע שהתחלנו ביולי וזו ההרגשה הכי טובה בעולם. מצאתי מקום שחיבק אותי מהרגע הראשון, זה פרויקט מדהים וקהל אדיר. כל השנה הוא ליווה אותנו למקומות הכי רחוקים שיש ולראות אותם מאושרים עושה אותי שמח יותר".

"זה הדבר הכי יפה בכדורגל הישראלי"

על היריבה אמר המאמן: "הם האלופים האמיתיים. הם גרמו לליגה להסתיים בצורה ספורטיבית. מגיע להם כל הכבוד ואני מאחל להם שיחזרו מהר לליגה א'".

שחקני קטמון חוגגים (יניב גונן)
שחקני קטמון חוגגים (יניב גונן)
 

שי אהרון, שליווה את הקבוצה מאז הוקמה, אמר בסיום: "המועדון הזה הוא הדבר הכי יפה, טהור ונקי בכדורגל הישראלי והוא יותר חזק מהכל. אנחנו מקדשים אידיאולוגיה וערכים שבאים לפני הכל. הדרך שעשינו היא מדהימה עם ניהול נקי. לא אנחנו הרווחנו, אלא הכדורגל, כי קבוצה כזאת בפרונט היא תעודת כבוד לכולם. חלק גדול מאיתנו הקריב בצורה חסרת תקדים, אבל יש הקלה אחרי הצעד הלא פופולרי של ירידה לליגה ב'. הרבה הרימו גבה. ההעפלה זו גאווה עצומה ויש עוד כמה מטרות להגשים כאן. היו לי מטרות לעזור לקבוצה להעפיל ללאומית וליצור אלטרנטיבה חזקה בצד האדום של העיר וזה עוד לפנינו. אני אשאר גם בשנה הבאה. המקום הזה הפך לחלק בלתי נפרד מהגוף שלי".

שי אהרון והילדה מאושרים (יניב גונן)
שי אהרון והילדה מאושרים (יניב גונן)
 

עידן שמש היה גם הוא מאושר: "התחושה היא נפלאה. אין דברים כאלה. אני באופוריה, לא מרגיש את הגוף. זה לא היה פשוט. עברנו עונה קשה עם דברים מבחוץ, אבל עשינו את זה כנגד כל הסיכויים ואף אחד לא ייקח את זה מאיתנו. אין יותר שמח ממני".

מההתאחדות נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מברכת את הפועל קטמון ואוהדיה על עלייתה לליגה הלאומית. אין ספק שהצטרפות קבוצת אוהדים, על אלפי חבריה, היא יום חשוב לכדורגל הישראלי".

השתתפו בהכנת הידיעה: אסף שמש ואסי ממן

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */