יום רביעי, 03.07.2024 שעה 05:03

כץ: בוודאות נישאר, אחליט על מאמן בסיום העונה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם בעלי הפ' חיפה לקראת המשחק הגורלי של קבוצתו: "השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו ברדיו
אופירה אסייג וחיים רביבו ברדיו

אופירה אסייג וחיים רביבו הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

יואב כץ: "נישאר בליגה בוודאות"
בתוכנית התכוננו כמובן למחזור האחרון והרותח בפלייאוף התחתון לאחריו צפויה לרדת עוד קבוצה לליגה הלאומית, לאחר ירידתה של הפועל רמת גן.

אלי כהן הלחוץ (עמית מצפה)
אלי כהן. מי תצטרף לר"ג בליגה השנייה? (עמית מצפה)
 

על הכוונת: הפועל חיפה תתמודד מול הפועל עכו, מכבי נתניה נגד הפועל ב"ש ובני סכנין תארח באצטדיון דוחא את בית"ר ירושלים.

דיברנו עם בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, התייחס למאבקי התחתית: "נישאר בליגה בוודאות. התסריט היחידי שאני רואה הוא שננצח את הפועל עכו. השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות. במשך השבוע דיברנו על אחד ממשחקי כדורסל המכללות המפורסמים אי פעם בהיסטוריה. משחק שמלמד על היחסים בין המאמן לשחקנים".

כץ הוסיף: "אם הם יישארו הם יקבלו את הטלוויזיות שהבטחתי. אם מסתכלים על העונה מהסיבוב השני אני חושב שהמיקום של הקבוצה הוא שלישי-רביעי. אחליט על המאמן הבא שלי לאחר המשחק הקרוב".

יואב כץ מחבק את אושרי רואש (עמית מצפה)
יואב כץ מחבק את אושרי רואש (עמית מצפה)
 

דובר מרחב צפון, יהודה ממן, התייחס למשחק של סכנין ובית"ר: "מדובר במשחק רגיש לשתי הקבוצות. איש לא אמר שסכנין תשלם את כח האבטחה. כמעט חצי מהכח, עלינו מה שנקרא". 

יו"ר בני סכנין, אבו יונס, התייחס גם הוא למשחק: "אנחנו יודעים שהמצב בין הקבוצות רגיש. יוצא שיש לכל עשרה אוהדים שוטר. הדרישות של המשטרה מופרזות. תמיד מוצאים סיבות להביא לנו מאות שוטרים. ריבונו של עולם, מאיפה נביא כסף ל-750 שוטרים ו-150 מאבטחים?".

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, התייחס למצב הקשה של קבוצתו: "אנחנו לא מבינים איך הגענו לפה, אבל זה לא הזמן להתעסק בזה. כל הפוקוס צריך להיות לשבת הקרובה. אנחנו יודעים שנכשלנו, אבל ננסה לסיים את העונה בליגת העל. אני יודע על כל הבעיות, אבל זה לא חכם לדבר עליהן עכשיו. אני רואה את עצמי כיד ימינה של אלונה ברקת. אני חלק ממערכת שנכשלה".

אסי רחמים (איתי ישראל)
אסי רחמים. בטוח בהצלחת קבוצתו (איתי ישראל)
 

יריב טפר: "אני לא מאיים על אף אחד"
דיברנו גם על איגוד השופטים ועל התקריות האחרונות שנרשמו שם. מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, דיבר על הנעשה באיגוד: "הוגשה תלונה על תקרית שהייתה במשחק מסוים לכאורה. אותו שופט הונחה על ידי לפנות לוויצמן יער, כך אני מנחה כל שופט שפונה אליי. אותו שופט שטוען שיש לו מה להגיד שיש תלונה. שלחתי את חנן לאיים? שלחתי הנחיה שמי שלא פועל בדרך המקובלת, ויוצא לתקשורת, ייענש. את קוראת לזה איום, אני קורא לזה הנחיה. אוי ואבוי לשופט שיפנה קודם כל לתקשורת".

עוד אמר טפר: "אני תמיד פועל בדרך המקובלת והנכונה. שני האנשים שפעלו בנושא כבר לא נמצאים פה, ככה אני פועל. אם רוצים, יבדקו גם אותי. צריך לכבס את הכביסה המלכולכת בפנים קודם כל, לא בחוץ. שיבוא אליי שופט אחד שביקש ממני לבדוק משהו ויגיד שלא נעניתי לבקשה. אין תלונה שעוברת בין הכיסאות. אני בסך הכל מנהל את האיגוד, יש מישהו מעליי. אני מוכן לחתום שמי שמדבר זה אחד מהשניים שאולי ירדו ליגה בסוף העונה. זה בטח לא השופטים שמצליחים. אני לא מתייחס לדברים האלו ביותר מדי רצינות, אך כל תלונה נבדקת".

יריב טפר- מנכל איגוד השופטים (חגי ניזרי)
יריב טפר: "לא שלחתי אף אחד לאיים" (חגי ניזרי)
 

שופט העבר, אריק חיימוביץ', התייחס לנושא: "מדובר בשילטון דיקטטורי. זה לא ייאמן שבשנת 2013 יריב טפר מאיים ושולח מסרים. מדובר בשופטים בלאומית שעבדו כל כך קשה כדי להגיע לליגת העל. פתאום הם מקבלים רמז ממנכ"ל האיגוד. טפר גורם לעצמו נזק. אם אין לו מה להסתיר, שייתן לאנשים ללכת לתקשורת. איך הוא יכול להגיד להם לא ללכת לתקשורת? הוא מאיים עליהם ומצפה שישתקו. אין סיכוי ששופט שפנה לתקשורת יעלה ליגה".

טפר התייחס לדבריו של חיימוביץ': "אני לא מאיים על אף אחד. יש ועדות שממליצות על עליות וכו'. נניח שמה שהוא אומר נכון, בסופו של דבר הוועדה המקצועית עושה את ההמלצות. חיימוביץ' נשען על רכילויות כמו שתמיד עשה. אין שום חשדות נגדי. מי שיגיש נגדי תלונה יישאר באיגוד".

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */