יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:40

שבחון, מוגרבי וחטיב חוגגים בטדי (יוסי ציפקיס)

צפו: נתניה ניצחה 1:3 בטדי וסיבכה את בית"ר

מוגרבי, שבחון וסבע (בפנדל) ביטלו שער יתרון של ריקן והשאירו את גורלם בידם - ניצחון בשבוע הבא ונתניה תישאר. בית"ר עלולה לרדת אם תפסיד בסכנין

יום שבת, 27/04/2013, 19:10אצטדיון טדי - 2500 צופיםליגת העל - מחזור 32
מכבי נתניה
שער פיראס מוגרבי (28)
שער יוסי שבחון (43)
פנדל אחמד סבע (80)
הסתיים
1 3
שופט:(ציון: 17)
שער אבי ריקן (15)
כרטיס אדום חיים מגרלשווילי (78)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 4 - 1
  • עירוני ק"ש
  • בני יהודה
  • 1 - 2
  • מכבי חיפה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 2 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • הפועל עכו
  • 1 - 2
  • הפועל ר"ג
  • בית"ר ירושלים
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 1
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

התחתית לוהטת וגם מכבי נתניה לוהטת. הקבוצה של ראובן עטר רשמה הערב (שבת) ניצחון שני ברצף ומשחק רביעי ללא הפסד כשגברה בטדי על בית"ר ירושלים 1:3. המשמעות: המחזור האחרון יהיה לוהט מתמיד. נתניה תלויה בעצמה, בעוד בית"ר הסתבכה קשות ובצירוף האירועים המתאים היא עלולה למצוא את עצמה בליגה השניה.

בית"ר הגיעה למשחק בידיעה שתיקו יספיק לה כדי להבטיח הישארות בליגה ושער מוקדם של אבי ריקן בטיל אדיר מ-30 מטרים העלה את הקבוצה של אלי כהן ליתרון. אלא שאז הגיע למגרש פיראס מוגרבי.

בדקה ה-28 מוגרבי קיבל כדור ברחבה מצלישר ובבעיטה מדויקת קבע 1:1. רגע לפני המחצית הקשר הנהדר חדר לרחבה מצוין ובעט כדור מסוכן שהרוש הדף בקושי, לראשו של שבחון שנגח פנימה באין מפריע. עשר דקות לסיום המשחק הרים מוגרבי כדור לראשו של סבע שנגח לעבר השער. הכדור פגע בידו של מגרלשווילי בדרך לשער, אלי חכמון הוציא כרטיס אדום למגן וסימן על הנקודה הלבנה וסבע בעצמו הפך את הפנדל ל-1:3.

צפו: 1:3 לנתניה בטדי, בית"ר הסתבכה

מכבי נתניה נותרה מתחת לקו האדום אך כעת במאזנה 35 נקודות והיא תלויה בעצמה. ניצחון ביתי בשבוע הבא על הפועל באר-שבע, בכל תוצאה, ישאיר את הקבוצה של ראובן עטר בליגה.

אלי כהן: הסתבכנו קשות

בית"ר, לעומת זאת, בבעיה רצינית. אם נתניה תנצח את ב"ש, עכו תנצח את הפועל חיפה ואילו בית"ר תפסיד לסכנין (בהפרש שערים גדול מההפרש בו תפסיד ב"ש לנתניה), הקבוצה של אלי כהן עלולה למצוא את עצמה בליגה השניה.

שחקני נתניה חוגגים בטדי. תלויים בעצמם במחזור האחרון (יוסי ציפקיס)
שחקני נתניה חוגגים בטדי. תלויים בעצמם במחזור האחרון (יוסי ציפקיס)
 

מחצית ראשונה
דקה 4: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של המארחת. אבי ריקן קיבל כדור באגף ימין וניסה להרים אותו לרחבה, אך הכדור הסתובב רחב מדי ובמקום להגיע למרכז הרחבה הוא מצא את משקוף השער של סנאמו, שלא היה מוכן להגיב. מזל גדול לנתנייתים.

יוסי שבחון מול קובי מויאל (יוסי ציפקיס)
יוסי שבחון מול קובי מויאל בפתיחת המשחק (יוסי ציפקיס)
 

דקה 6: התקפה מסוכנת של נתניה הסתיימה בבעיטה של עלי חטיב מ-18 מטרים, הכדור החזק פגע בידו של מתן בראשי אך הכדור היה ירוי, היד הייתה צמודה לגוף וחכמון לא שרק לפנדל לזכות האורחים, בצדק.

דקה 8: הזדמנות נוספת לבית"ר כשדריו פרננדס קיבל כדור בתוך הרחבה ומסר לאופיר קריאף, שמ-10 מטרים אלכסונית מהשער הפגיז, אך סנאמו היה במקום כדי להדוף ושטרית הרחיק לקרן, שלא נוצלה.

יוסי שבחון מול אלי דסה (יוסי ציפקיס)
יוסי שבחון מול אלי דסה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 10: המארחת היא בלי ספק הקבוצה הטובה יותר בפתיחת המשחק. הפעם מויאל הוציא את בית"ר להתקפה מהירה יפה ומסר לריקן, שחדר לרחבה, הסתבך מעט אבל הצליח להעביר מסירה לצד השני שם חיכה סטיבן כהן שהניף רגל ובעט מהאוויר לעבר השער, אך הכדור לא היה חזק מספיק וסנאמו ירד היטב וקלט.

דקה 15 - 0:1 לבית"ר: שחקן העונה של הירושלמים, אבי ריקן, סיפק עוד שער לפנתיאון. הפעם קיבל הקשר מסירה מעמית בן שושן כשהוא 30 מטרים מהשער, סידר לעצמו מצב נוח ושיחרר כדור אדיר אותו סנאמו הצליח רק ללטף בדרך לרשת.

אבי ריקן חוגג (יוסי ציפקיס)
אבי ריקן חוגג (יוסי ציפקיס)
 

דקה 25: הקבוצה של אלי כהן הסתפקה בשער של אבי ריקן ונעלמה לחלוטין מהמגרש. בעשר הדקות שחלפו מאז השער, המארחים לא עשו דבר בעוד האורחים החלו לצבור ביטחון על המגרש.

דקה 28 - 1:1 בטדי: אחרי דקות ארוכות ללא מצבים ליד שני השערים הגיע שער השוויון של האורחים. קובי דג'אני קיבל כדור במרכז המגרש ושלח מסירת עומק ימינה לצלישר, שהעביר בנגיעה לתוך הרחבה לפיראס מוגרבי, שהתקדם באין מפריע ומשמונה מטרים בעט חלש אך מדויק פנימה.

מוגרבי כובש את שער השוויון (יוסי ציפקיס)
מוגרבי כובש את שער השוויון (יוסי ציפקיס)
 

מוגרבי חוגג (יוסי ציפקיס)
ורץ לחגוג (יוסי ציפקיס)
 

דקה 38: הזדמנות מסוכנת לבית"ר כשאופיר קריאף קיבל כדור בתוך הרחבה, אבל במקום למסור למרכז הרחבה הקשר ניסה בעיטה לשער וסנאמו סגר את הפינה היטב והדף בלי בעיה. דקתיים לאחר מכן ניסה בן שושן בעיטה מ-25 מטרים, אך הכדור עלה מעל לשער.

דקה 42: הכדור נכנס בפעם השניה במשחק לשערו של הרוש לאחר שמוגרבי קיבל מסירה מצוינת בתוך הרחבה והכניע את השוער, אלא שהקוון סימן לנבדל והשער נפסל.

דקה 43 - 1:2 לנתניה: מהפך גדול של האורחים, בחסות פיראס מוגרבי. הקשר הנפלא קיבל כדור 20 מטרים מהשער, הטעה שחקני הגנה בצהוב-שחור, חדר לרחבה באין מפריע ובעט כדור קשה שהרוש הצליח רק להדוף - היישר לראשו של שבחון שנגח בלי בעיה מחמישה מטרים פנימה.

שבחון חוגג מהפך נתנייתי (יוסי ציפקיס)
שבחון חוגג מהפך נתנייתי (יוסי ציפקיס)
 

מחצית שניה
דקה 46: חילוף בבית"ר ירושלים עם פתיחת החצי השני כאשר חן עזריאל נכנס במקום דריו פרננדס. אלי כהן חושב התקפה.

דקה 48: המארחים פתחו טוב יותר את המחצית השניה, עם הרבה התלהבות. ההזדמנות הראשונה שלהם הגיעה עם בעיטה של מגרלשווילי, שניסה את כוחו בבעיטה מ-30 מטרים, אך סנאמו ירד היטב והדף. דקה לאחר מכן, מן הצד השני, חטיב סובב כדור קרן של נתניה לעבר השער, אך הרוש היה עירני והדף היטב.

ריקן מול פיניירו (יוסי ציפקיס)
ריקן מול פיניירו בפתיחת המחצית השניה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 52: הזדמנות נהדרת לבית"ר להשיג את שער השוויון. קובי מויאל שלח כדור נהדר לעבר אופיר קריאף שחלף באומנות על פני אורי שטרית וכשהוא מול סנאמו שיצא לעברו בעט לא מספיק מדויק, מעל לשער. החמצה גדולה של הקשר לאחר מבצע יפה. שלוש דקות לאחר מכן חילוף ראשון גם במכבי נתניה כשאחמד סבע החליף את דרגאן צ'ראן.

דקה 57: הזדמנות טובה נוספת לבית"ר. אופיר קריאף קיבל כדור 35 מטרים מהשער, התקדם לעבר הרחבה ומסר טוב לריקן שסידר לעצמו בעיטה נוחה ומ-14 מטרים בעט, אך הכדור התגלגל חלש, מחוץ לשער. מיד לאחר מכן קיבל סטיבן כהן כרטיס צהוב לאחר עבירה על חטיב במרכז המגרש.

דג´אני מנסה לעצור את ריקן. קשר בית&qout;ר כמעט מצא את שער השוויון (יוסי ציפקיס)
דג´אני מנסה לעצור את ריקן. קשר בית"ר כמעט מצא את שער השוויון (יוסי ציפקיס)
 

דקה 65: בית"ר המשיכה ללחוץ בדקות הבאות אך לא הצליחה לייצר בעיטות לעבר שערו של סנאמו, שעשה עבודה טובה ביציאות לכדורים שהתעופפו ברחבה שלו. עם זאת, נראה שבית"ר מתקרבת לשער השוויון. דקתיים לאחר מכן חילוף שני בבית"ר כשדומיניק גלאבינה החליף את סטיבן כהן.

דקה 68: עוד הזדמנות נהדרת לבית"ר כאשר גלאבינה, שנכנס רק דקה קודם לכן, העביר מסירה לעמית בן שושן שהקפיץ מעל לשחקן הגנה והכדור הגיע חזרה לגלאבינה שרק היה צריך לבעוט חזק מ-13 מטרים, אך הקרואטי בעט דרדל'ה שסנאמו קלט בלי בעיה.

דומיניק גלאבינה. רק נכנס, כמעט כבש (יוסי ציפקיס)
דומיניק גלאבינה. רק נכנס, כמעט כבש (יוסי ציפקיס)
 

דקה 70: מן הצד השני סוף סוף הזדמנות גם לנתניה, כאשר יוסי שבחון מסר כדור יפה לעלי חטיב, שבמקום להחזיר לשבחון ולהותיר אותו מול שוער ניסה בעיטה מתוך הרחבה מצד שמאל, אך בעט מעל לשער. מן הצד השני התקפה מהירה של בית"ר הסתיימה עם בעיטה של ריקן מ-18 מטרים אלכסונית, החוצה. מיד לאחר מכן ראה גם קובי מויאל את הכרטיס הצהוב אחרי כניסה מסוכנת ברגלו של שבחון במרכז המגרש. דקתיים עברו ונתניה ערכה חילוף שני - ויקי כחלון נכנס במקום עלי חטיב.

דקה 76: נתניה כמעט סגרה את המשחק לאחר שפיראס מוגרבי קיבל כדור ברחבה והעביר כדור לתיבת החמש שם ניסה ויקי כחלון לכבוש עם העקב, אך הרוש קלט.

דקה 80 - 1:3 לנתניה: הסיפור סגור, נתניה תרשום ניצחון שני ברצף והיא תוכל להישאר בליגה אם תנצח בשבוע הבא. הרמה של פיראס מוגרבי לרחבה מצאה את ראשו של אחמד סבע, שנגח לעבר השער וחיים מגרלשווילי נגע בכדור בידו במה שמנע שער לנתנייתים. חכמון הרחיק את המגן של בית"ר וסימן על הנקודה הלבנה ואחמד סבע בעט כדור מדויק לפינה שהרוש כמעט הצליח להדוף, אבל רק כמעט.

מגרלשווילי רואה את הכרטיס האדום (יוסי ציפקיס)
מגרלשווילי רואה את הכרטיס האדום (יוסי ציפקיס)
 

אחמד סבע חוגג את השלישי של נתניה (יוסי ציפקיס)
אחמד סבע חוגג את השלישי של נתניה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 87: עמית בן שושן קיבל כדור טוב בתוך הרחבה אך נעצר שוב על-ידי סנאמו. דקה לאחר מכן גם בעיטה של קובי מויאל ממרחק לא מצאה את המסגרת. עד לסיום בית"ר לא הצליחה לצמק והמשחק הסתיים ב-1:3 גדול של נתניה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי, דינו שקוברץ, אלי דסה, קובי מויאל, דריו פרננדס (חן עזריאל, 46), אופיר קריאף, אבי ריקן, סטיבן כהן (דומיניק גלאבינה, 67) ועמית בן שושן.

מכבי נתניה: לואיג'י סנאמו, עומר צלישר, עומרי בן הרוש, ברונו פיניירו, אורי שטרית, בן בנימין, קובי דג'אני, עלי חטיב (ויקי כחלון, 73), יוסי שבחון, פיראס מוגרבי ודרגאן צ'ראן (אחמד סבע, 55).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו