יום שני, 08.07.2024 שעה 04:12

שראפובה ונה לי העפילו לרבע הגמר בשטוטגרט

הרוסיה התקשתה, אך גברה על סאפארובה 4:6, 7:6 (7:3) ו-3:6 בתום מותחן של 3 שעות ועשר דקות. הסינית לא התקשתה מול לוצ'יץ' ודרסה 1:6 ו-2:6

|
שראפובה. פתחה טוב את עונת החימר(רויטרס)
שראפובה. פתחה טוב את עונת החימר(רויטרס)

מריה שראפובה, אלופת הרולאן גארוס 2012, פתחה הערב (חמישי) את עונת החימר שלה בקרב ארוך בן שלוש שעות ועשר דקות על המגרש המרכזי בשטוטגרט. שראפובה גברה על לוסי סאפארובה הצ'כית 4:6, 7:6 (7:3) ו-3:6 במשחק צמוד ומותח.

סאפארובה שיחקה טוב ואגרסיבי כששראפובה בקושי סחטה את המערכה הראשונה. הצ'כית כבר הוליכה 0:4 ו-2:5 עם נקודת מערכה במערכה השנייה, אבל שראפובה נלחמה ולקחה את המערכה לשובר שוויון בו הפסידה לבסוף.

הצ'כית נשארה צמודה עד 2:2 במערכה השלישית אבל אז שראפובה שברה ולא שמטה את היתרון. הרוסייה המדורגת שלישית בעולם תפגוש ברבע הגמר את אנה איבנוביץ' הסרבית שניצחה את נדיה פטרובה 3:6 ו-4:6.

המדורגת שנייה בטורניר, נה לי הסינית, פתחה את עונת החימר שלה, בהופעה חדה ומהירה מול מריאנה לוצ'יץ' הקרואטית שעלתה מן המוקדמות עם 1:6 ו-2:6 תוך שעה ו-14 דקות.

נה לי. דילגה לסיבוב השני (רויטרס)
נה לי. דילגה לסיבוב השני (רויטרס)
 

לי תפגוש ברבע גמר מסקרן את הצ'כית, פטרה קביטובה, שעבדה אף היא כשעתיים וחצי עד שניצחה את יוליה גרגאס המקומית, אלופת הטורניר ב-2011, 6:2, 6:7 (4:7) ו-2:6. גרגאס פתחה מצוין, אבל קביטובה התייצבה במערכה השנייה וזכתה בנקודות החשובות לאחר שנקלעה למערכה שלישית צמודה, אך הצליחה לברוח לניצחון.

נציגה גרמניה שכן תהיה ברבע הגמר היא אנג'ליקה קרבר, שגברה 0:6 ו-4:6 על אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה. קרבר תפגוש בהפתעת הטורניר עד כה, ירוסלבה שבדובה הקזחית, שגברה על קרלה סוארס נבארו הספרדיה 4:6 ו-5:7.

גם סבין ליסיצקי שימחה את הקהל אחרי שגברה במשחק צמוד על ילנה ינקוביץ' הסרבית 6:7 ו-5:7. הגרמניה שנשרה מהצמרת בחודשים האחרונים חגגה בסיום ונישקה את החימר כאילו זכתה בטורניר. יריבתה הבאה תהיה העולה מהמוקדמות בטני מאתק סאנדס האמריקנית שהדהימה את הרביעית בטורניר שרה אירני האיטלקיה במשחק שהחל רק אחרי חצות עם 0:6, 6:4 ו-1:6.

בטורניר ברצלונה שיבש מזג האוויר את משחקי שמינית הגמר, כולל משחקו של רפאל נדאל מול בנוט פאייר הצרפתי. מי שהספיקו לעלות לרבע הגמר הם חואן מונקו הארגנטיני, שניצח את ג'רמי שארדי מצרפת 0:6 ו-6:7 (11:13), ניקולס אלמגרו, שגבר בדרבי ספרדי על מרסל גרנולרס 3:6 ו-4:6 ותומס בלוצ'י מברזיל, שניצח 6:4, 1:6 ו-3:6 את דימיטרי טורסנוב מרוסיה.

נדאל מאוכזב (רויטרס)
נדאל מאוכזב. לא הספיק לשחק (רויטרס)
 

טורניר אשקלון : חזניוק וטור בחצי הגמר

היום התקיימו משחקי רבע הגמר בתחרות ה-ITF לנשים ולגברים במרכז הטניס באשקלון. בתחרות הנשים ע"ש רפי דורות (פרסים ע"ס 10,000 דולר) ניצחה דניז חזניוק (3 בטורניר, 519 בעולם) 1:6 ו-1:6 את פיא קוניג (852) מאוסטריה. בחצי הגמר היא תפגוש את אנה בוגוסלבץ מאוקראינה, שהדיחה את מולי סקוט מארה"ב עם 2:6 ו-3:6.

מי שעוד עלתה לחצי הגמר היא קטיה טור (3 בטורניר  783 בעולם) שניצחה 7:5, 2:6 ו-3:6 את שריי שטרנבך. כעת היא צפויה לפגוש את קסניה קירילובה (1בטורניר, 365 בעולם) מרוסיה, שניצחה ברבע הגמר 4:6 ו-3:6 את קטרינה ציקלאורי מרוסיה.

דניז חזניוק. עושה חיל באשקלון (חגי ניזרי)
דניז חזניוק. עושה חיל באשקלון (חגי ניזרי)
 

בתחרות הגברים ע"ש ג'ויס אייזנברג (פרסים ע"ס 10,000 דולר) לא נותרו שחקנים ישראלים בחצי הגמר לאחר שבר בוצר (1765) הודח על ידי סיוצ'י סקיגוצ'י (1 בטורניר ו- 496 בעולם) מיפן עם 3:6 ו-3:6.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */