יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:38

לויצקי בכתה: חלום שהתגשם, ענבר: ליבי עם עדני

קפטנית רמלה התרגשה לאחר הזכייה באליפות עם ה-70:78 על אשדוד: "אמרו שרק נישאר בליגה. הכי מתוק שיש". דגן: "לא הגענו לסדרה". צפו בתקציר

|
שחקניות רמלה עם הצלחת (יניב גונן)
שחקניות רמלה עם הצלחת (יניב גונן)

מי היה מאמין? אליצור רמלה טרפה את כל הקלפים וזכתה הערב (חמישי) באליפות המדינה לנשים אחרי 70:78 בחוץ על מכבי אשדוד במשחק המכריע ו-2:3 ענק בסדרת הגמר.

הקפטנית קטיה לויצקי לא צליחה לעצור את הדמעות בסיום: "האמנו לאורך כל העונה. אמרו שרק נישאר ליגה, בסוף אנחנו מגיעות למצב הזה. זה חלום שהתגשם. התפרקות של כל הרגשות. וואו, אין לי מילים. זה הכי מתוק שיש, חלום".

המאמן האלוף, עדן ענבר, הצטנע: "מאוד מתרגש. מותר לי להגיד שעשינו דבר גדול. ואני חייב להגיד עוד משהו, יש נטייה לשכוח דברים מהר, אשדוד עשו עונה מדהימה, אני מציע לכם לפרגן להם. לקחנו אליפות וזה דבר ענק. ליבי ליבי עם עדני שעשה עונה מדהימה. נתתם לי יותר מדי משקל בסדרה הזאת, תתעסקו בבנות".  

המצטיינת במשחק, אליסון הייטאוור, שקלעה 16 נקודות, התרגשה: "מדהים, זה מרגיש נהדר כרגע. בכיתי כי היה לנו קשה לאורך כל העונה, לא האמינו שנגיע לכן. חלמתי על זה".    

אליצור רמלה אלופת המדינה

מאמן אשדוד, עדני דגן, היה מאוכזב מאוד: "מה שעובר בראש שלי אני אגיד בבית. אני מאד מאוכזב. מצער אותי שלא הגענו לסדרת הגמר, לא הגענו אליה. זה חלק מהעניין, זה היה גדול עלינו. כל הכבוד לרמלה. השחקנית המצטיינת הייתה תמרה ג'יימס, היא הייתה ההבדל בין הקבוצות. עם כל הכבוד להייטאוור".

תמרה ג´יימס בטירוף (יניב גונן)
תמרה ג´יימס בטירוף (יניב גונן)
 

ג´יימס (יניב גונן)
ג´יימס (יניב גונן)
 
עדן ענבר (יניב גונן)
עדן ענבר (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */