יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:11

רגע לפני האליפות: צפו במיטב של עונת הנשים

במצב של 2:2, יעלו ב-19:40 (חי ב-ONE) אשדוד ורמלה למשחק המכריע בסדרת הנשים. דורי: "עד עכשיו לא שיחקנו טוב". לויצקי: "מרוכזות בעצמנו"

|
יוסטון שומרת על הייטאוור (משה חרמון)
יוסטון שומרת על הייטאוור (משה חרמון)

משחק על עונה שלמה. 40 דקות שיקבעו מי תהיה האלופה. משחק שאין ממנו דרך חזרה. תחליטו אתם מה הקלישאה החביבה עליכם, סביר להניח שלא משנה מה תבחרו, היא תתאר היטב את משחק מספר 5 בגמר הפלייאוף לנשים בין מכבי אשדוד לאליצור רמלה שיתקיים הערב (חמישי, 19:40, שידור ישיר ב-ONE) באולם הקרייה שבעיר הנמל. 

שתי הקבוצות מגיעות למשחק כשהמצב בסדרה עומד על 2:2. כזכור, ביום שני האחרון ניצחה רמלה 60:71 את הדאבליסטית והשוותה את הסדרה. אשדוד, למי ששכח לא הפסידה פעם אחת לאורך כל העונה הסדירה ואף אחד לא האמין שהקבוצה הנהדרת של עדני דגן תפסיד שלוש פעמים בסדרת הגמר, אלא שהפעם נמצאת רמלה מרחק ניצחון בודד מהחזרת צלחת האליפות לאולם בקריית מנחם.

האולם צפוי להיות מלא מפה לפה כששלושה אוטובוסים צפויים להגיע מרמלה למשחק. אוהדי אשדוד אגב, באו בטענות למנהלת הליגה שקבעה כי שעת המשחק של קבוצת הגברים מול אשקלון תהיה מקבילה למשחק הנשים.

אשדוד, שמגיעה עם לחץ גדול על הכתפיים אחרי העונה הנהדרת שלה, יודעת שהיא תצטרך לשים את הכל ל-40 דקות בצד ולהתרכז נטו בכדורסל. הקפטנית, מירב דורי שרוצה מאוד להניף צלחת בסוף הערב אמרה לקראת המשחק: "זה משחק על עונה שלמה בשבילנו. עבדנו קשה כל השנה בשביל הרגע הזה ונילחם עד השנייה האחרונה כדי לנצח ולזכות באליפות. עד עכשיו בסדרה לא שיחקנו טוב, אני מקווה שהכל יתחבר לנו ונציג את היכולת שלנו". 

צפו: הרגעים הגדולים של אשדוד ורמלה

מהצד השני, ברמלה מרגישים שזאת ההזדמנות שלהן להחזיר את התואר אליהן וכדי שזה יקרה הן יצטרכו שקטיה לויצקי תמשיך ביכולת הטובה שלה מתחילת הסדרה. הקפטנית אמרה לקראת המשחק החמישי: "האמת שהתכוננו כמו לכל משחק, ברור שאנחנו רוצות לנצח ולזכות באליפות אבל אנחנו מתרכזות בעצמנו ולא בלחץ של אשדוד. רוב השחקניות לא היו בסדרה בשנה שעברה, אבל ברור שאנחנו רוצות להחזיר את האליפות. אם קטיה לויצקי תזכה באליפות? אני מקווה מאוד שכן".             

צפו ברמלה מפתיע ומנצחת את אשדוד
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */