יום ראשון, 20.04.2025 שעה 10:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6730-6730מכבי ת"א2
5239-6030מכבי חיפה3
5041-5330בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3845-4130מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

רוכברגר: לא מבין את האטימות, יכול להיות פה אסון

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, בהתאחדות זעמו על החלטת המשטרה שלא לאשר את גרונדמן למכבי. ראש עיריית רמה"ש: "אדאג ששילה יילך הביתה"

|
רוכברגר עם לביא ונוסבאום. תוקף (שי לוי)
רוכברגר עם לביא ונוסבאום. תוקף (שי לוי)

ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר נכנס גם הוא לתמונה בסאגת אירוח המשחק מול מכבי תל אביב. רוכברגר לא אהב לשמוע את העובדה שההתאחדות לכדורגל מתעקשת, על אף הודעת המשטרה שלא מאשרת את גרונדמן למשחק בשני, בכל זאת לקיים אותו באצטדיון במורשה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE.

“אני לא יכול להבין את האטימות של אנשי ההתאחדות וביניהם המנכ"ל, אורי שילה". אמר רוכברגר ל-ONE. ראש העיר המשיך: “לא יכול להיות מצב שמפקד המחוז ומפקד המרחב מודיעים שהם לא מאשרים את קיום המשחק במגרש שלנו ואני צריך להיות הקורבן של הסיטואציה הזו".

"כשנאמר לי על-ידי מנכ"ל ההתאחדות שהם דורשים כי נשחק בגרונדמן בכל זאת, הפניתי אותו למשטרה כי היא מחליטה שהמשחק לא יכול להתקיים מאחר שלא ניתן לאבטח את שלום האוהדים, אז מה אני יכול לעשות?".

רוכברגר לא נרגע והוסיף: "יכול להיות פה אסון גדול אם יאשרו את המשחק פה (בגרונדמן) ואני כראש עיר המחויב לציבור שלי, נכנס פה לעניינים. אני לא מבין את האטימות ואם זה ימשך כך, אני אדאג ששילה יילך הביתה ולא אחרי שיצטרכו לעשות ועדת חקירה על מוות או על אסון".

אורי שילה (משה חרמון)
אורי שילה. סופג אש (משה חרמון)
 

אורי שילה מסר בתגובה לכתבתנו דנה בהט: "ההתאחדות לכדורגל שמרה ותמשיך לשמור על עקרון הספורטיביות והמגרש הביתי. לא נשנה עמדתנו בגלל אינטרס כספי של הקבוצה המארחת או לחצי אוהדים של האורחת. למשטרת ישראל יש את כל הכלים להיערך לכל משחק ואני בטוח שתעשה זאת גם הפעם. אם יוצא צו סגירה, ההתאחדות לא תאפשר בעתיד קיום משחקים בליגת העל ברמת השרון. לגבי ההתבטאויות האישיות, הן כה רדודות ונמוכות שאין לי כוונה לצלול לתהום ולהתייחס".

לכתבה זו התפרסמו 85 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 85 תגובות ב-57 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
57
שאול16/04/2013 19:08
השב   •  00
56
אורן16/04/2013 17:41
המדגם של התשובות יראה האם בכלל יש מקום לדאגה מהפרות סדר בגרונדמן.
"אם המשחק יערך ברמה''ש ולא יעלה בידך להשיג כרטיס האם בכל זאת תלך לאיצטדיון כדי להיכנס איכשהו ?"
כחול כן- אדום לא .

מי שלא מתכוון ללכת בכל מקרה שלא יענה.
השב   •  02
55
דרור16/04/2013 16:49
וגם רמה"ש שתרוויח כמה מאות אלפים נכבדים מה כל כך כואב למר שילה?
השב   •  01
54
יהלום צהוב16/04/2013 16:11
1. הכנסה יפה מאוד לר"ג.
2. חוויה של משחק לאוהדי הכדור-רגל במגרש.
3.למי שיראה בבית יהיה גם סאונד וגם מראה של כל האלפים שיגיעו למשחק אין מה לעשות כדור רגל זה אוירה ובלי אלפים במגרש אין אוירה של משחק.
אני לא אוהד של מכבי ואם לא מענינים לי את ה. אבל לצערי הם האלופים וזה תורם להנות עם הקהל שלהם. מחר זו יכולה להיות קבוצה אחרת שתרצה לשמוח עם האוהדים שלה אז למה לא??
נתניה לא יורדת!
השב   •  01
53
ירון16/04/2013 15:02
סתום תפה
השב   •  20
52
ג''ו16/04/2013 12:04
לכל האוהדים תחשבו שעדיין שוכב הילד רנד חסר הכרה שבמשחק של חיפה בקרית אליעזר קרה האסון שאחרי שנים משפחת רנד
מקללת את היום שהילד שלה הלך למשחק אז תחשבו מה יכול לקרות לכל החוכמולוגים
השב   •  00
51
גבי16/04/2013 11:12
אסון הילברו 96 הרוגים.
השב   •  11
50
אדום16/04/2013 09:46
השב   •  00
49
עדי16/04/2013 02:31
במקרה זה הקופים לא יוכלו להתלונן על חוסר ספורטיביות.הם
בטח ימצאו תירוץ אחר לזה שהם לא יזכו באליפות.
השב   •  11
48
רון16/04/2013 01:32
השב   •  21
יורם16/04/2013 18:36
מה עוד אתה רוצה? אתם החרפה של הכדורגל בישראל !
השב   •  00
47
הסוכן16/04/2013 01:10
אני מאחל שתפסידו בגביע כמה אני יהיה שמח
השב   •  24
46
מאיר16/04/2013 00:51
כמו כל משחק רגיל מוציאים כמות כרטיסים נורמטיבית ותו לא.
כמובן שעל האוהדים לא לפרוץ לכר הדשא שהרי במצב כזה גם באצטדיון ר"ג מפוצץ יכול להיות אסון אז למה בכל זאת לארח בר"ג? אה הבנתי לעשות קופה.
השב   •  20
45
גל16/04/2013 00:29
השב   •  10
44
יצחקי15/04/2013 23:57
השב   •  01
43
Rou15/04/2013 21:48
אפשר בקלות לסגור הרמטית שטח מסוים. לא את המגרש אלא את כל דרכי הגישה אליו. ואם הקהל של מכבי יידע מראש שאי אפשר להיכנס, הוא גם לא יגיע.
השב   •  02
42
דני15/04/2013 20:36
השב   •  00
41
צהוב15/04/2013 19:36
בגלל הספורטיביות
השב   •  21
40
צהוב בנשמה15/04/2013 18:33
אני לא מבין איזה חוסר ספורטיביות הרי האליפות כבר סגורה אין כן שום ספק אפילו לא הקטן ביותר אז תפסיקו להיות אטומים
השב   •  23
ירוקה וזוהרת15/04/2013 21:56
מכבי חיפה לא תוותר עד למשחק האחרון..
השב   •  23
39
רננה15/04/2013 18:27
השב   •  31
38
שאול15/04/2013 18:23
רוכברגר קורא את הכתובת שעל הקיר יישר כח איש יקר מאין כמוך
השב   •  22
37
אור15/04/2013 18:16
אנחנו בליגה א ועדיין אוהדים מכל הארץ זוכרים את הניצחון הענק עליכם חיפה אוהדי הצלחות.
השב   •  23
מוטי.פי15/04/2013 19:27
לך לישון על האף, גם אצלכם זה יום העצמאות היום?
השב   •  00
אור15/04/2013 19:50
חג שמח גבר רק אמרתי תאמת אל תקח את זה אישי
השב   •  00
36
הענק הירוק15/04/2013 18:09
אם יאשרו ל 2,000 אוהדים להיכנס אז רק הם יכנסו , למי שאין כרטיס ישאר בחוץ ! איפה פה בדיוק הבעיה ?
השב   •  64
35
כרמליסט15/04/2013 17:41
אין שום הצדקה להיותכם בליגת העל.לא איצטדיון ראוי ולא קהל אוהדים אז קיבלת השנה פרסום מעל ומעבר ובשנה הבאה יזכרו אותכם כמו שזוכרים את יבנה,קרית גת,אשקלון ועוד.
השב   •  32
34
אור15/04/2013 17:35
פשוט ביזיון! קיבלתי שם 500 ש״ח דוח על חניה על המדרכה ואין שם מקום לזוז. שיסגרו את האצטדיון הזה כבר.
השב   •  50
33
לה לה15/04/2013 16:50
אין לי שום עניין נגד מכבי תל אביב בתגובה הזו, גם אין פה עניין של קביעת אלופה כי מכבי ת"א יקחו אליפות.

אבל,בתחילת כל עונה מגרש עובר ביקורת ומקבל אישור. הרי לפני תחילת העונה יודעים שלמכבי ת"א מכבי חיפה והפועל יש יותר אוהדים ממספר הכרטיסים וזה בלי קשר למשחק הזה. אז למה אז כן אפשר ולמה הוא מקבל אישור מהתחלה? רמה"ש רוצים לעשות כסף ואם ככה שיבנו אצטדיון נורמלי ויעשו איתו כסף. הרי בכל משחק העונה אפשר להגיד שיש יותר צפי קהל ובמה זה שונה?

הרי ברור שאם המשטרה רוצה היא תאשר ופשוט תעבוד טיפה יותר קשה. רמה"ש לא ממש ניסו לשכנע את המשטרה להשאר בגרונדמן כי זה מתאים להם. מעניין מה היה קורה אם רמה"ש היו נאבקים נגד ירידה (אם לא היה פליאוף) .
צריך להציב להם אולטימטום ולהגיד, סבבה לא מאשרים לכם את המגרש? אין בעיה,תשחקו ברמת גן, אבל קחו בחשבון שאם הוא לא מסוגל לארח משחקים עכשיו, אז למה שהוא יהיה מאושר למשחקים בעתיד.. למה שבעתיד כן יסכנו אנשים?
השב   •  72
עופר15/04/2013 19:29
שיכול להיות משחק של אליפות. לא בכל משחק יגיעו כמויות כאלה וזה גם לא יקבע מי תהיה אלופה גם לדעתך. אז על תהיו קטנוניים ותנו לשמוח למכבי ותנו לרמת השרון לעשות קופה וזה רק בגלל שהאליפות כבר סגורה
השב   •  12
32
כלכלן15/04/2013 16:29
האליפות בת"א תנו לרמת השרון לעשות קצת כסף
השב   •  31
31
לירון, יבנה15/04/2013 16:22
אוהדימכבי לא צריכים סיבה כדי לפוצץ את אצטדיון ר"ג. גם אם בני יהודה לא ינצחו את חיפה, עדיין זה יהיה מרגש לראות את הקבוצה היחידה בארץ שיכולה להביא כל כך הרבה אוהדים למשחק
השב   •  58
יואב15/04/2013 16:34
הביאה 40,000 כל משחק על מה אתה מדבר?
השב   •  31
30
גיא15/04/2013 16:17
אני לא מסכים עם רוכברגר אבל בדבר אחד הוא צודק שילה צריך ללכת הביתה
השב   •  11
29
שופט חמישי15/04/2013 16:12
השב   •  20
28
עופר15/04/2013 16:07
בבית שלה עם 11,000 צהובים ובקושי 2,000 כתומים (אני יודע שזה הבית גם של בני יהודה)וזה לא נתן למכבי ניצחון או יתרון אפילו.
לדעתי זה דירבן את בני יהודה .אולי גם לא למכור כרטיסים למשחקי חוץ של מכבי בבלומפילד,לתת רק מה שהחוק אומר כי אם יתנו ללא הגבלה כמו שנתנו השבת זה ייתן יתרון למכבי וכך נשחק רק בשביל רישומי טבלאות וכמה שפחות אוהדים.
אחר כך מתלוננים שאן אוהדים במגרשים ואן כסף לקטנות. תאורטית יש לחיפה סיכוי, מעשית ממש לא,אז גם זה צריך להילקח בחשבון.

זה ייתן יתרון למכבי וזה לא
הוגן
השב   •  22
27
רועי15/04/2013 16:05
אני לא נכנס עכשיו לענייני ספורטיביות, כי הרי ברור שגם ככה מכבי ת"א תזכה (ובצדק) השנה באליפות..
זה הראש עיר שלוקח הכי הרבה מכספי העירייה (של משלמי המיסים) ונותן לקבוצת הכדורגל, לכן כשהוא אומר שהוא מחוייב לציבור שלו (מי הם בדיוק? 200 אוהדי רמת השרון?), אני לא קונה את זה.. כל מה שמעניין אותו זה להרוויח עוד קצת כסף לקבוצה, והוא מתרץ את זה בסיכון חיי אדם..
המעבר פשוט לא ספורטיב. אפשר למכור את כל הכרטיסים מראש וזהו, בלי מכירה מוקדמת באיצטדיון, ולא יהיו בעיות!!
השב   •  72
26
סיני15/04/2013 15:50
מי אתה שתפטר את שילה 0
בלתי נסבל
השב   •  72
25
ליאור דוידי15/04/2013 15:45
שיארחו גם את חיפה שם עם 2000 צופים
השב   •  28
24
ליאור דוידי15/04/2013 15:42
אנחנו מקקים שרוצים לחגוג כיאה למעמדנו ועוצמתנו וגם בלומפילד קטן בישבלנו ושרמת השרון יארחו גם את חיפה ברג אם זאת הבעיה
השב   •  28
23
שלומי15/04/2013 15:27
שעטר בזמן האחרון משחק רע מאוד ואם הוא ימשיך ככה צריך למכור אותו. מביתר הוא לא כבש אפילו גול אחד
השב   •  15
אוהד צהוב15/04/2013 16:40
אז הוא לא כבש נכון אבל הוא בישל שערים ועשה עבודה יש עוד שחקנים שכובשים מה שחכת מה שעטר עשה כבר ? בושה.
השב   •  20
מישהו15/04/2013 17:00
כמו שהמגיב מעלי אמר עטר תורם בהיבטים אחרים. הוא מבשל, מנהל התקפות ועושה הגנה.
השב   •  10
22
יגאל הגל15/04/2013 15:16
מעניין אם מנכל ההתאחדות יקח אחריות למה שיקרה שם מה שנקרא ראש קטן
השב   •  23
21
חיים15/04/2013 15:09
השב   •  40
20
מנחם15/04/2013 15:09
בונים על רכש לעונה הבאה מההכנסות , אוהדי מכבי הגדולים בארץ מסוגלים להביא 40 אלף לבד לר"ג
השב   •  14
19
טדי15/04/2013 15:08
מגרש דומה לשכונה של רמת השרון אבל קצת יותר גדול לרמת השרון אין אוהדים ומכבי ימלאו את כולו מספיק 8 אלף, רמת השרון רוצים לעשות קופה
השב   •  31
לירון, יבנה15/04/2013 16:18
השב   •  03
18
Roei15/04/2013 15:04
לא יקרה כלום! מכניסים את הכמות המותרת על פי המשטרה,ומוכרים כרטיסים במכירה מוקדמת,ואין קופות ביום המשחק!! ראש העיר של רמה״ש בוא נראה איך הייתה התגובה שלך הייתה נשארת אותו דבר אם זה היה משחק הישארות שלכם מול בייתר ירושלים,נראה אם הייתם מוכנים לעבור למגרש אחר,הייתם שמים את ההכנסה בצד,! קבוצה לא מחליפה ביתיות רק למעט שיזרוע!
השב   •  40
17
צהוב עולה15/04/2013 14:47
אני לא מבין את הוויכוח המטומטם הזה..רק בגלל שההתאחדות כל כך מטומטמת הם יצרו מצב שהם חייבים לשחק בגרונדמן ואם לא הם יסגרו אותו. מי אומר דבר כזה?! לא צריך בר"ג למרות שהלוואי ככה נחגוג יותר =]
השב   •  14
16
לוטו15/04/2013 14:39
מה היה קורה
השב   •  46
דוד15/04/2013 15:20
כמה כבר אוהדים יש לרמת השרון ,בחוץ למיגרש מחלקים כרטיסים אתם בלי ראש העיר קבוצה של ליגה ב !
השב   •  10
אופיר15/04/2013 16:00
להזכירכם בעונת האליפות של מכבי לפני 10 שנים העבירו את המשחק לרמת גן
השב   •  00
15
אחד מהעם.15/04/2013 14:37
אישר קיום משחק במבצע עמוד ענן 10 דקות אחרי אזעקה.
אישר משחק בלי שום ערך ספורטיבי בקריית שמונה(אז שלא יתבכיין על ספורטיביות)כאשר המגרש מוצף.
ועכשיו יעשה הכל שהמשחק יהיה ברמת השרון אפילו אם יש סכנה לאסון.
כל זה רק כדי לנסות ולקוות שחיפה עדיין תנסה להדביק את ההפרש ממכבי תל אביב.
אז דבר אחד אורי שילה,לא יעזור לך כלום השנה מכבי אלופה.
השב   •  154
צהוב בלב כחול בדם 16 זה עטר בדם15/04/2013 15:28
השב   •  00
יואב15/04/2013 16:36
ברור שהאליפות היא שלכם כולנו כבר השלמנו עם זה אבל למה ששוב יתנו לכם בעצם לארח משחק חוץ כמו בביזיון של 2003 שהכריע אליפות? תשחקו ברמת השרון בדיוק כמו כולם ואל תחפשו הטבות
השב   •  30
14
מכביסט15/04/2013 14:34
אתה גזען מגעיל
השב   •  22
13
אמיר15/04/2013 14:31
למה שיקרה אסון? יכנסו למגרש כמה אוהדים שאפשר. זה ברור שבאצטדיון רמת גן עם 10-15 אלף אוהדים שלנן זה יהיה כמו משחק בית. וברור שאני בתור אוהד מכבי מעדיף שהמשחק יהיה ברמת גן, אבל למען ההגינות הספורטיבית המשחק צריך להתקיים ברמה"ש
השב   •  101
גיל15/04/2013 15:24
עד שאפשר שיהיה 40 אלף במשחק ליגה אתה רוצה 4 אלף במקוםjQuery1510911534411367029_1366028644137 לא מבין
השב   •  03
12
צהובי15/04/2013 14:29
״איצטדיון״ עלוב כזה אינו מתאים כלל לליגת העל.
קבוצה שאין לה איצטדיון ראוי, אין לה זכות להיות בליגת העל
השב   •  72
11
רון ר"ג15/04/2013 14:06
מה הבעיה ? מוציאים כרטיסים במכירה מוקדמת ורק בעלי כרטיסים עוברים את המעגל הראשון.
אבל כולם (למעט ההתאחדות, לשם שינוי) מיתממים.
1. רוכברגר פתאום דואג. מה שמענין אותו באמת זה ה $ . הכנסה גדולה מאד ביחס לאגודה שאינה מתוכננת.
2. מכבי - מחפשים להשיג יתרון כאשר תמיד התקשו במגרש הקטן ברמה"ש. איפה השמירה על הבית והספורטיביות.
3. ההתאחדות - לשם שינוי מנסה לשמור על עיקרון הספורטיביות ומניעת מתן יתרון למכבי.
4. המשטרה - מחפשת חיים קלים. למה להתעסק עם בלאגן ולאכוף את החוק כשאפשר לפסול מגרש חוקי ששימש כל השנה לטובת האיצטדיון.
השב   •  91
רמי15/04/2013 16:19
מה שלא קורה במהלך רוב העונה. בסוף אוהדים לא יבואו למגרשים ואז שילה האפס ישאר מובטל
השב   •  01
10
מושיקו בובו15/04/2013 13:59
מוכרים שלוש אלף כרטיסים, אלה האוהדים שיכנסו למשחק. המשטרה תצטרך לעשות שרוולים, למנוע כניסת אוהדים בטווח 500 מטר ושלום על ישראל.
השב   •  50
9
ירוק15/04/2013 13:57
מתאים לכם אליפות ברמת השרון עם כל הלבנים האשכנזים
השב   •  421
הגאווה הצהובה15/04/2013 14:20
חבל שהוריך לא לימדו אותך כבוד האדם. ואני אומר את זה בתור מזרחי.
השב   •  170
צהוב15/04/2013 15:23
בעיר השינה- חיפה. ותקום בבוקר בלי רגשי נחיתות.
השב   •  60
אלי15/04/2013 16:06
השב   •  10
8
עמיר15/04/2013 13:53
בתור תושב רמת השרון אסור לנו לקחת סיכונים מיותרים !
השב   •  85
7
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן15/04/2013 13:49
צועק וזועק נותנים למישטרה הוראה בשטח סטרילי רק אוהדים עם כרטיסים ניכנסים וכל השאר שלום ולא להיתראות מה הבעיה
השב   •  164
ליאור דוידי15/04/2013 15:53
השב   •  16
6
לימפאדו15/04/2013 13:36
עם כל הכבוד לבני יהודה- מכבי חיפה עדיין יותר טובה, והסיכויים לתיקו ולניצחון גדולים מהסיכוי להפסד.
כולם יודעים את זה, הם רק עושים עניין כדי שרמה"ש תרוויח כסף ושמכבי ת"א תוכל לחגוג עוד משחק. סתם מפחידים את המשטרה. שיחכו ליום ראשון ויראו את התוצאה, אם זה לא משחק האליפות יבואו מקסימום אלף בלי כרטיס.
השב   •  47
שלומי15/04/2013 13:52
בני יהודה לא קבוצה ממש גדולה היא טובה נגד הגדולות ולדעתי היא היריבה הכי קשה בשביל מכבי תל אביב חיפה ועוד מלא קבוצות גדולות
השב   •  40
לימפאדו15/04/2013 14:24
אולי, ואולי לא.
בני יהודה גם תבוא אחרי שני משחקים מצויינים וחיפה תבוא אחרי משחק גביע, אבל בכל זאת - כלום לא סגור.
השב   •  10
5
כהן צדק15/04/2013 13:23
אז רוכברגר היה מצייץ אחרת. הכל אינטרסים ושיפסיק לבלבל את השכל עם טיעונים לא רלוונטים.
השב   •  45
4
המהנדס15/04/2013 13:13
רמה"ש חמדנים זה הכל.. בדרבי אפשר רק 1500 כרטיסים ורוצים 20000,אז נראה משחק אחד בטלווזיה.. רק חסר שחיפה יחפרו שההתאחדות נתנה למכבי את האליפות..
ד"א גם חיפה ומכבי רצו לארגן ששני המשחקים בפלייאוף יהיו ברמת גן כדי שיבואו הרבה צופים וההתאחדות לא אישרה..
השב   •  73
אלי15/04/2013 16:04
אם המצב היה שחיפה צריכה לשחק ברמהש הם היו מקבלים את ברכתו של שני ןהדביל השני
השב   •  10
3
רז15/04/2013 12:57
השב   •  81
2
אוהד15/04/2013 12:54
התאחדות הזויה =|
השב   •  222
1
מכביסט15/04/2013 12:45
איזה אטימות בהתאחדות אבל כבר לא מפתיע אף אחד לא משנה מה נבוא לאצטדיון גרודמן כ-10,000 איש מארגנים מסך ענק מחוץ לאצטדיון וב״ה חגיגות ברמת השרון
השב   •  233
מישהו15/04/2013 14:28
אז למה ברמת-גן ולא בבלומפילד?
השב   •  00
הנה אני בא15/04/2013 14:42
בעצם אתה ירוק ברור שאתה מטומטם
השב   •  31
עומר15/04/2013 14:59
כל קבוצה מצהירה בתחילת העונה על אצטדיון חלופי שבמקרה והיא לא יכולה לשחק באצטדיון הביתי שלה, על כל מקרה שלא יהיה, שם היא מארחת את המשחקים.
לדוגמא האצטדיון החלופי של מכבי זה המושבה, שכשבלומפילד היה בשזרוע או בשיפוצים מכבי אירחה בו (מכבי נתניה בגביע הטוטו והפועל ר"ג בליגה).
האצטדיון החלופי של הפועל זה ר"ג, שכשבלומפילד היה בשיפוצים או בשזרוע היא אירחה בו (דרבי טוטו).
האצטדיון החלופי שרמה"ש הצהירה עליו בתחילת העונה זה ר"ג ועל כן אם המשטרה לא מאשרת את גרונדמן שם היא אמורה לארח.
השב   •  100
מישהו15/04/2013 15:56
אוהדי מכבי הם אלה שהודיעו שיכנסו למגרש בכל מחיר (גם בלי כרטיס), ולכן מעבירים את המשחק לר"ג.
השב   •  11
רועי15/04/2013 16:03
אני לא נכנס עכשיו לענייני ספורטיביות, כי הרי ברור שגם ככה מכבי ת"א תזכה (ובצדק) השנה באליפות..
זה הראש עיר שלוקח הכי הרבה מכספי העירייה ונותן לקבוצת הכדורגל, לכן כשהוא אומר שהוא מחוייב לציבור שלו, אני לא קונה את זה.. כל מה שמעניין אותו זה להרווי עוד קצת כסף לקבוצה, והוא מתרץ את זה בסיכון חיי אדם..
המעבר פשוט לא ספורטיב. אפשר למכור את כל הכרטיסים מראש וזהו, בלי מכירה מוקדמת באיצטדיון, ולא יהיו בעיות!!
השב   •  21
עומר15/04/2013 17:40
נכון אבל אתה צריך להבין שהסיבה למה המשטרה לא מאשרת את המגרש לא מעניינת.
ברגע שהמשטרה לא מאשרת הקבוצה צריכה להעביר את המשחק באופן אוטומטי לאצטדיון החלופי, שבמקרה הזה זה ר"ג
השב   •  20
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */