יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:49

גובשו הקריטריונים לקראת אולימפיאדת החורף

הנהלת הוועד האולימפי אישרה את קנה המידה בו ייצטרכו הספורטאים לעמוד לקראת סוצ'י 2014. כרמי: "האירוע חשוב, מצפים להרבה מהספורטאים"

|
יגאל כרמי.
יגאל כרמי. "מצפים לשיאים אישיים" (חגי ניזרי)

הנהלת הוועד האולימפי בישראל, אישרה היום (ראשון) בישיבתה את הקריטריונים המקצועיים להופעת ספורטאים ישראלים במשחקי החורף שיתקיימו בסוצ'י, רוסיה ב-2014, כפי שגובשו על ידי היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל.

יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי אמר: "הופעתם של ספורטאים ישראלים באירוע הזה חשובה ביותר עבורינו. אנו מצפים שמי מהספורטאים שלנו שישתתף בסוצ'י, יעשה את מירב המאמצים בארוע הגדול הזה, וישפר את הישגו האישי הטוב ביותר".

בארבע השנים הקרובות יקבל הוועד האולימפי בישראל סכום של מיליון דולר לפחות, עם הצטרפותו לתוכנית השיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי. בכל מחזור אולימפי מגייס הוועד האולימפי הבינלאומי את החברות הגדולות והמובילות בעולם בתחומן כספונסרים.

הסכם החסות הבינלאומי מקנה לחברות נותנות החסות את הזכות הבלעדית בקטגוריית העיסוק שלהן להשתמש בחמש הטבעות האולימפיות.

בארבע השנים בין ברצלונה לאטלנטה קיבל הוועד האולימפי בישראל סכום של 70 אלף דולר, במחזור אטלנטה-סידני קיבל 250 אלף דולר, במחזור סידני-אתונה קיבל 470 אלף דולר, במחזור אתונה בייג'ין הסכום היה 650 אלף דולר. במחזור בייג'ין לונדון הגיע הסכום שקיבל הוועד האולימפי בישראל מהוועד האולימפי הבינלאומי ל-800 אלף דולר, ובמחזור לונדון - ריו חוצה הסכום שתקבל ישראל, לראשונה, את רף מיליון הדולרים.

אפרים זינגר (חגי ניזרי)
אפרים זינגר. "הכספים הם הבעת אמון" (חגי ניזרי)
 

מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר, אמר היום: "הסכום שהוועד האולימפי בישראל יקבל, מהווה הבעת אמון רב בוועד האולימפי בישראל. הכסף מיועד להכנות האולימפיות של משלחת ישראל לריו 2016.

הנהלת הוועד האולימפי בישראל שמעה היום סקירה נרחבת על המכביה ה-19. יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים עו"ד אמיר פלד סקר את הארועים ומסר כי הספורט ההישגי והמצוינות בספורט בו יזכו לתשומת לב מיוחדת. משלחת ישראל למכביה ה-19, המנוהלת על ידי הוועד האולימפי בישראל תימנה כ-2000 ספורטאים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */