יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:36

בית המשפט קבע: ליגות הבנים ישוחקו ללא בנות

עתירת הילדה שירה גרינבוים בניסיון להתיר לה לשחק עם קבוצת בנים נדחתה על ידי ביהמ"ש המחוזי בת"א. רק מספר קטן של קבוצות מעוניין בליגה מעורבת

|
גרינבוים (משמאל). העתירה נדחתה (יניב גונן)
גרינבוים (משמאל). העתירה נדחתה (יניב גונן)

בית המשפט המחוזי בת"א, דחה את עתירתה של הילדה שירה גרינבוים באמצעות היועצים המשפטיים של מפלגת יש עתיד וקבע כי החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל שרירה וקיימת.

העתירה עסקה בנושא שיתוף בנות בליגות של בנים וזאת אחרי שאיגוד הכדורסל כבר החליט לנסות ולשנות את התקנון לקראת העונה הבאה. האיגוד שלח סקר לכל הקבוצות המשחקות בליגות הקט-סל והילדים והציע להם להשתתף בליגות מעורבות וזאת לצד הליגות לבנים ולבנות.

יש לציין כי עד כה מספר זעום של קבוצות השיבו שברצונן להשתתף בליגה שכזו, מה שיביא ככל הנראה לכך שבנות לא יוכלו לשחק יותר בליגות של בנים.  

כזכור, הילדה שירה גרינבוים שיחקה עם קבוצת הילדים של מכבי אלפי מנשה ובמשחק נגד אליצור רעננה הורה מאמן רעננה לשחקניו לרדת מהמגרש כאות מחאה על שיתוף הילדה.

אבנר קופל. אין היענות לשינוי (חגי ניזרי)
אבנר קופל. אין היענות לשינוי (חגי ניזרי)
 

הדבר עורר סערה כאשר גם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת ניסתה לפתור את הסוגייה ואף לחצה על יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל להגיע לפתרון בעניין, דבר שכאמור נוסה עד כה ללא היענות מצד הקבוצות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */