יום שבת, 06.07.2024 שעה 02:16
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בבית"ר שכחו איך חוגגים, ברקת: הנאחס נגמר

אחרי ה-0:1 על ב"ש, מויאל נשכב על הדשא, מים הותזו ואלי כהן, קורנפיין וראש העיר חייכו לכל עבר. מומי דהאן מימן את התמיכה בארקדי. צפו בתקציר

|
בן שושן ואריאל הרוש בסיום (חגי ניזרי)
בן שושן ואריאל הרוש בסיום (חגי ניזרי)

בבית"ר ירושלים יכולים סוף סוף לנשום לרווחה אחרי ה-0:1 הביתי על הפועל ב"ש. השחקנים מספרים שהם כבר שכחו איך זה לחגוג אבל פרץ השמחה בחדר ההלבשה של בית"ר הוכיח כמה היה קשה לצוות המקצועי ולשחקנים בחודשיים וחצי האחרונים כשסכנת הירידה ללאומית הייתה ממשית. השחקנים חגגו, השפריצו מים אחד על השני והרבה לחץ השתחרר.

קובי מויאל, שאלי כהן רצה להחליף במהלך המשחק, ביקש להישאר עד השנייה האחרונה ובשריקת הסיום נשכב על הדשא מאושר. אבי ריקן, עמית בן שושן ואריאל הרוש סוף סוף יצאו מטדי אחרי ניצחון כשכל מי שנתקל בהם מברך אותם נותן טפיחה על השכם וכמובן שמבקש תמונה. המאמן אלי כהן נראה בסיום המשחק מחוייך ומאושר, עבר שחקן שחקן, חיבק כל אחד מהם והודה לו על ההקרבה והלחימה. גם היו"ר איציק קורנפיין נראה מאושר ושיחרר הרבה אוויר עם שריקת הסיום. ראש העיר ניר ברקת יצא מטדי וזרק לסובבים שלו: "סוף סוף הנאחס נגמר".

אריאל הרוש תיאר את תחושות השחקנים: "תודה לאל - השתחרר המון לחץ. סוף סוף ניצחון, אנחנו כבר לא זוכרים מה זה, לא זוכרים איך חוגגים בכלל. אני שמח שזה הגיע דווקא בתקופה הכי קשה שלנו ועכשיו עד לסיום העונה נוכל להינות מכדורגל. אנחנו מרגישים פספוס אדיר, זו הייתה יכולה להיות עונה גדולה".

על עתידו אמר השוער: "יש לי חוזה לעוד שנתיים, אני מן הסתם אהיה בבית"ר אלא אם תהיה לי הצעה מאירופה שאני מחכה לה כבר שנים. אני עובד על הוצאת הדרכון הספרדי ממש חזק ואני מקווה שבקרוב זה יקרה".

גם עמית בן שושן התייחס לניצחון ואמר ל-ONE: "ברור שיש תחושה של פספוס כי הצגנו כדורגל מצויין והיינו בצמרת, אבל יש גם עונות כאלה. אני שמח שבסופו של דבר הבטחנו את ההישארות בליגה. אני לא יודע מה יהיה עם בית"ר בעונה הבאה, אני מקווה שיהיה טוב, יש אנשים בראש המערכת שאנחנו סומכים עליהם שהם יודעים מה לעשות, אני עדיין לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה".

צפו: אבי ריקן כבש והשאיר את בית"ר

היו"ר איציק קורנפיין יבין ממש בקרוב שלא מעט שחקנים בקבוצה לא רוצים להישאר. בחודשיים וחצי האחרונים לא מעט שחקנים וביניהם גם בכירים, כבר גמלו בליבם לנסות ולמצוא קבוצה אחרת כשהמטרה היא חו"ל, אבל גם קבוצות בכירות בליגה באות בחשבון. אם בית"ר תהפוך להיות קבוצה קטנה, קבוצה בלי תקציב ובלי אוהדים אין הרבה שחקנים שירצו להישאר במועדון ולא מעט מהם חיכו לרגע הזה שבית"ר תישאר בליגה על מנת לקדם אופציות אחרות.

"מה שעבר על השחקנים בחודשיים האחרונים זו טראומה לכל הקריירה, אנשים כבר מסתכלים על העתיד האישי שלהם. כבר לא כולם רוצים לשחק כאן. הקרע עם הקהל, הבעיות הכלכליות והעתיד הלא ברור יבריחו מפה שחקנים ועם זה נצטרך להתמודד" מודים במועדון.

הרוש: זו יכלה להיות עונה גדולה

בטדי הונפו לא מעט שלטים התומכים בארקדי גאידמק וגם חולקו פלאיירים המחזקים את ידיו של בעל הבית. ל-ONE נודע כי השלטים מומנו בין היתר גם ע"י מומי דהאן הספונסר מטעם אלדן בשנים האחרונות ומי שמשמש כחבר דירקטוריון. בנוסף עובדי מועדון נוספים עמלו על מנת לעצב את השלטים, להביא אותם לדפוס ולחלק אותם ביציע המערבי טדי וזו לא באמת הייתה יוזמה של האוהדים, כפי שחלק חושבים.

ראש העיר ניר ברקת שנכח במשחק שוחח עם נציגי עמותת האוהדים והבין כי הם לא מתכוונים לוותר על האופציה להביא רוכש עד 31.8.13 במקום ארקדי וללא תמורה כספית. כעת ינסה ראש העיר למצוא פתרונות בהתאם לעמדת העמותה.

השלטים שתמכו בארקדי (חגי ניזרי)
השלטים שתמכו בארקדי (חגי ניזרי)
 

אנשי העמותה רוצים לקדם רעיון לפיו גאידמק יעביר כ-4 מיליון ש"ח ואת שאר החובות ייקח בעל בית חדש, אולי טביב, וראש העיר ימצא תורם שישלים חלק גדול מהסכום לכיסוי הגירעון. אנשיו של גאידמק אומרים כי לא ייתכן שארקדי יהפוך לספונסר של בית"ר, ישקיע כסף ויעזוב. "ארקדי כבר השקיע 3 מיליון ש"ח העונה, הוא רצה להשקיע עוד 2 מיליון דולר לעונה הבאה אבל מונעים את זה ממנו. כל מה שקורה בתקופה האחרונה מוציא את החשק אבל ארקדי לא נולד אתמול, הוא לא ייתן שמישהו ימצוץ ממנו כסף ויסלק אותו מהקבוצה", אמר מקורב לבעלים.            

שקבורץ ודסה מתחבקים (חגי ניזרי)
שקבורץ ודסה מתחבקים (חגי ניזרי)
 
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */