לוקומטיב קובאן מחזיקת היורוקאפ, הנדריקס הצטיין

הסנטר שעזב את מכבי בשל מחלוקת כספית הוביל את הרוסים עם 14 נקודות ו-ריבאונדים בדרך לניצחון 64:75 על בילבאו בגמר שנערך בשרלרואה

|
הנדריקס. תואר אירופי ראשון (משה חרמון)
הנדריקס. תואר אירופי ראשון (משה חרמון)

בעוד במפעל הבכיר בכדורסל האירופי, היורוליג, הקבוצות עדיין נאבקות על מקומן בפיינל פור, הערב (שבת) נערך הגמר של המפעל המשני בשרלרואה ובו הביסה לוקומוטיב קובאן הרוסית 64:75 את בילבאו.

הספרדים עוד הוליכו אחרי הרבע הראשון (16:17), אבל הקבוצה של ייבגני פשוטין, בה הושקע כסף גדול על מנת להביא את התואר, ברחה ל-30:38 במחצית והגדילה עד 45:65 ברבע הרביעי כדי לסגור את הסיפור.

במכבי ת"א בוודאי יסתקרנו לשמוע שריצ'ארד הנדריקס, עליו הקבוצה ויתרה בגלל מחלוקת כספית, הצטיין במשחק הגמר עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד אלכס מאריץ', שהיה מועמד להגיע לצהובים הוסיף 12 ו-10 משלו. קוסטס וסיליאדיס סיים עם 16 למפסידה.

כזכור, בקיץ חתם יוגב אוחיון בקבוצה הרוסית, אך לבסוף התברר כי לא היה לו סעיף יציאה מהחוזה והוא נשאר במכבי ת"א. כעת לא ברור אם הגארד הישראלי יצטרף לאלופת היורוקאפ, שתעבור לשחק במפעל הבכיר בעונה הבאה או יישאר בסופו של דבר במכבי למרות סיכום מוקדם עם הרוסים.

לפני המשחק קיבל גארד קובאן, ניק קלאתס, אחיו של פט קלאתס ממכבי חיפה, את תואר השחקן המצטיין העונה ביורוקאפ ואילו מאמן בילבאו, פוטסיס קציקאריס, את תואר מאמן העונה במפעל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */