יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:40

הראשל"ציות ניצחו, הסגנות תוכרע במחזור האחרון

כדוריד: המוליכה ניצחה גם במוצקין, האדומים גברו על אס"א ויפגשו את מכבי ת"א לקרב ישיר על המקום השני. בתחתית: נס ציונה וסביון בקרב על ההישרדות

|
פיליפ מריאן מול מוצקין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
פיליפ מריאן מול מוצקין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

המחזור ה-21 בליגת ווינר בכדוריד הושלם הערב (שישי) עם ניצחונות של מוליכת הטבלה, מכבי ראשון לציון ויריבתה העירונית, הפועל, רגע לפני תום העונה הסדירה.

הצהובים, שהבטיחו זה מכבר את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף, עברו משוכה לא פשוטה במוצקין עם ניצחון 27:30 (8 שערים לפיליפ מריאן) וישלימו בשבוע הבא (אם לא תהיה סנסציה אדירה) עונה סדירה ללא הפסדים מול רמה"ש, אותה הם עשויים לפגוש בסדרת רבע הגמר.

היריבה העירונית באדום גברה על אס"א ת"א 26:32 (8 שערים לבויאן בוטוליה) ודאגה לכך שתיקו בשבוע הבא מול מכבי ת"א, בקרב ישיר על המקום השני בתום העונה הסדירה, ייתן לה את הסגנות לפני הפלייאוף ואת יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר הצפויה מול הצהובים מת"א (שגברו במשחק מוקדם 20:25 על בני הרצליה). 

בחלק התחתון. נס ציונה גברה 23:31 על קרית אונו בקרב תחתית לוהט וקבעה שהמפסידה תשחק בפלייאוף התחתון. למנצחת יש כעת 14 נקודות, בדיוק כמו סביון שניצחה 28:29 ברמה"ש (גיל יעקב במשחק מצוין עם 11 שערים). במחזור האחרון ייאבקו השתיים על המקום התשיעי שימנע מאבקים על החיים בפלייאוף התחתון, כאשר היתרון של נס ציונה, שגם כך מחזיקה ביתרון של שער זכות, הוא גדול שכן הקבוצה תפגוש את ארזים ר"ג החלשה.

אס"א ת"א הבטיחה סופית את מקומה בפלייאוף העליון, למרות ההפסד להפועל ראשל"צ, שכן גם אם נס ציונה וסביון ישתוו אליה בנקודות, יחס השערים שלה בשני המפגשים מול כל אחת מהקבוצות הוא טוב יותר (בשער יותר מסביון, וב-4 יותר מנס ציונה). במשחק נוסף גברה עירוני רחובות על מכבי ארזים ר"ג 20:36 במשחק חד צדדי והיא קרובה להבטחת המקום השישי לפני רבע גמר הפלייאוף.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */