יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:00

20:25 למכבי תל אביב על בני הרצליה בקרב צמרת

כדוריד: השחקנים של אבי רש השיגו ניצחון שלישי ברצף, היריבה עם שלושה הפסדים רצופים. המאמן: "אנחנו רוצים להגיע למקום השני בתום העונה הסדירה"

|
ראשיץ´ מול אברמוביץ´ (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
ראשיץ´ מול אברמוביץ´ (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

המחזור ה-21 בליגת ווינר בכדוריד נפתח הערב (חמישי) בניצחון חוץ של מכבי תל אביב על בני הרצליה, 20:25 (10:11) בקרב הצמרת. היה זה ניצחון שלישי ברציפות לצהובים שהשתוו להפועל ראשון לציון עם 34 נקודות במקום השני. הרצליה כנראה תסיים את הליגה הסדירה במקום הרביעי, אבל היא סופרת הפסד שלישי ברציפות.

במחצית הראשונה עוד הוליכו המקומיים בארבעה שערים, אבל עד להפסקה ירדו הצהובים ביתרון 10:11. במחצית השנייה ברחה מכבי ל-13:17, יתרון שהיא ביססה עוד יותר לקראת הסיום.

המאמן המנצח, אבי רש, טען בסיום: "לא נכנסנו טוב למשחק, אבל שיחקנו נכון בהמשך. אנחנו רוצים להגיע למקום השני בתום העונה הסדירה". בצד השני המאמן בני אינגל ציין: "לא היינו טובים. יש לנו מטרה והיא לנצח את קריית אונו ולהתכונן לפלייאוף מול קריית מוצקין".

שלושה משחקים ייערכו ביום שישי ב-16:30: מכבי ראשון לציון תצא למשחק בקריית מוצקין, עירוני רחובות תארח את  ארזים רמת גן ורמת השרון תפגוש את סביון. ב-17:00 ייצא לדרך קרב הישרדות בין נס ציונה להפועל קריית אונו ומשחק מסקרן בין הפועל ראשל"צ לאס"א ת"א.

אבי רש (מור שאולי)
אבי רש. "לא נכנסנו טוב למשחק" (מור שאולי)
 

בשבת יתקיימו חצאי גמר גביע המדינה לנשים, באולם זיסמן בר"ג: בנות הרצליה תארח את הפועל ראשל"צ ב-19:00, ובמשחק השני מכבי ארזים ר"ג תארח את מ.כ חולון ב-20:45.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */