יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:55

פאר ניצחה את קרייבאס ועלתה לרבע גמר קטוביץ'

המדורגת 118 בעולם צפויה לעלות לסביבות המקום ה-104 אחרי 1:6 ו-3:6 על האמריקאית בת ה-38. יהיה זה רבע הגמר הראשון של פאר מאז ינואר 2012

|
שחר פאר בפעולה (חגי ניזרי)
שחר פאר בפעולה (חגי ניזרי)

המסע המוצלח של שחר פאר בטורניר החימר בקטוביץ' בפולין אליו נכנסה ברגע האחרון כלאקי לוזר המשיך הערב (חמישי) כשפאר גברה בשמינית הגמר על ג'יל קרייבאס בת ה-38 מארה"ב (240 בעולם) 1:6 ו-3:6 תוך שעה ו-19 דקות ועלתה לרבע גמר ראשון בסבב ה-WTA מאז חודש ינואר 2012, אז הגיעה לחצי הגמר בטורניר הוברט.

בכך גם הבטיחה לעצמה הישראלית הבכירה המדורגת 118 בעולם עלייה לסביבות המקום ה-104 בעולם שמבטיח כניסה ללא מוקדמות לרולאן גארוס המתקרב.  גם ברבע הגמר מחכה לפאר יריבה נוחה, אלכסנדרה קנדאטו מרומניה, המדורגת 117 בעולם, שכמו פאר החלה את הטורניר בשלב המוקדמות.

המשחקון הראשון של המשחק ארך כעשר דקות ובסיומו אחרי כמה ראלים ארוכים על המשטח האיטי פאר שברה ל-0:1.  במשחקון הבא פאר חזרה מפיגור 40:0 ושמרה ל-0:2 ומכאן המשיכה הישראלית קדימה, כשלמרות משחקונים צמודים ידה הייתה על העליונה מול האמריקנית הוותיקה שגנבה רק משחקון אחד במערכה הראשונה שהסתיימה עם 1:6 אחרי כ-45 דקות.

שחר פאר (חגי ניזרי)
שחר פאר (חגי ניזרי)
 

פאר שמרה בתחילת המערכה השנייה אבל קריבאס המשיכה להילחם שמרה ושברה לראשונה במשחק ל-1:2. פאר נשמה עמוק אך לא נתנה ליריבתה לחזור למשחק. הישראלית שברה מיד בחזרה על האפס ושמרה ל-2:3. השתיים המשיכו עם ההגשות כשפאר מצליחה לשבור ל-3:5 ולמרות הלחץ סביב החשיבות של הניצחון פאר בקור רוח הגישה טוב וניצחה. הישראלית סיימה עם שאגת שמחה וחיוך מאושר.

יוני ארליך ושותפו אריק בוטראק מארה"ב נוצחו ברבע גמר טורניר הזוגות ביוסטון 6:4 ו-6:2 ע"י ג'ימי מארי הבריטי וג'ון פירס האוסטרלי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */