יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:41

מיקי ברקוביץ': מכבי לא הגיעה מוכנה מקצועית

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו בתבוסת מכבי, התכוננו למשחק מספר 2 בסדרה ואיך לא, היינו גם עם בית"ר ירושלים

|
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM

אופירה אסייג ופיני גרשון מגישים לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

מיקי ברקוביץ': "מכבי לא הגיעה מוכנה מקצועית"
בתוכנית נעסוק כמובן בתבוסת מכבי ת"א 79:53 לריאל מדריד במשחק הראשון בשלב ההצלבה. מחר יתקיים משחק מספר 2 ובצהובים חייבים ניצחון אם הם רוצים לגנוב את יתרון הביתיות. אחד מכוכבי העבר של מכבי, מיקי ברקוביץ', התארח בתוכנית.

מיקי ברקוביץ', מה שלומך?
"לא כל כך טוב. הספרדים באו מאוד מוכנים ובמיוחד על שחקני המפתח של מכבי. ג'יימס הוא הגבוה היחיד והוא צריך להתמודד כל הזמן עם כל הגבוהים של אירופה והוא מתעייף כבר. היחיד שהיה מעל הממוצע הוא קיינר מדלי. אני לא רוצה לסכם את העונה, מכבי לא הגיעה מוכנה מקצועית אבל אפשר לתקן. פרננדס ורודריגס נתנו את מה שהם צריכים לתת כל ערב, ואני אומר שריאל יכולים להיות טובים יותר".

אתה אופטימי?
"אני חושב על עצמי ועל מה שאני מרגיש, אני מקווה שהם יחזרו כי הגל שהם רכבו עליוהתנפץ. אולי הם ייכנסו לים שוב וינסו לתפוס גל נוסף. הפתיחה תהיה חשובה, מכבי צריכה להראות לריאל שהיא באה לנצח".

שירן צעירי: "היינו שאננות"
סדרת הגמר בליגת הנשים הבטיחה, וקיימה. מכבי אשדוד הגיעה מושלמת בכל המסגרות, אך הפסידה לאליצור רמלה כבר במשחק הביתי הראשון, שמטה את יתרון הביתיות ותצא ב-19:40 (שידור בערוץ ONE) למשחק חוץ לא פשוט בידיעה שהיא חייבת ניצחון. אורטל אורן ושירן צעירי התארחו בתוכנית.

אורטל אורן: "מתכוננות כמו לכל משחק, נבוא הכי מוכנות לערב. לא חושבת יותר מדי על ההפרשים. אנחנו צריכות לשמור על יתרון הביתיות. דווקא בין אשדוד לרמלה אין כזאת יריבות, אין פה יותר מדי מסורת כי אשדוד הגיעה רק בשנים האחרונות לטופ. כדעולים על הפרקט בסדרת גמר אין חברויות".

שירן צעירי: "לא יודעת מה קרה במשחק האחרון, אולי היינו קצת שאננות. ציפינו להפסיד משחק אחד בליגה כדי לא ליפול בגמר, זה לא קרה וקרה שהפסדנו במשחק הראשון בגמר, ההפסד היה צריך להגיע מתישהו. אני חושבת שאורנה אוסטפלד קצת הגזימה, הם ישחקו טוב יותר ואי אפשר לפסול משחק בגלל שזרה הייתה ארבע שניות יותר ממה שצריך על המגרש".

עליית מדרגה במתיחות שבין עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים לבעלים ארקדי גאידמק. היום בצהריים (חמישי) שלחו נציגיו של גאידמק מכתב לעמותה שבו הם מאיימים לבטל את ההסכם עימם. חבר הדירקטוריון, שמוליק לוי, התארח בתוכנית.

שמוליק לוי: "לא הייתי מתנהל כמו ארקדי"
שמוליק לוי: "אם הייתי שם את עצמי במקום ארקדי לא הייתי מתנהל כמו שהוא מתנהל. ברגע שהוא חתם על ההסכם בינינו לבין הדריקטוריון הייתי מעביר כל דבר דרך הדריקטוריון. מי שעשה את הנזק בהחלטה שלו צריך לשאת בנזקים. יש נזקים כלכליים גדולים מההחלטה להביא את הצ'צ'נים והדרך שבה זה נעשה. אם השנה הדברים היו ממשיכים להתנהל כמו בהתחלה אז לא היה צריך להביא שום משקיע, הייתה הצלחה מסחררת. קיבלנו רק סופרלטיים טובים ופתאום הכל השתנה".

אתה מרגיש פראייר?
"למה שארגיש פראייר? אנחנו לא נוותר. לא כיבדו אותנו מספיק, אני לא מפחד מאיציק ולא מקבל ממנו משכורת. אין בינינו אהבה גדולה אבל אנחנו לא הסיפור, בית"ר היא הסיפור. אני באתי בטוב לעזור לקבוצה, גייסנו כספים, השנה הראשונה היא קשה".

לאן ממשיכים?
"המכירה לא תלויה בארקדי, ברגע שיהיה בעלים שמעוניין בקבוצה יש את האופציה לקחת את הקבוצה. הרוכש יכול לבוא אלינו, להגיד שארקדי לא רוצה, ולעשות את הרכישה דרכנו. ויש אופציה שגם בה אנחנו תומכים, שארקדי ואלי טביב יהיו 50/50".

מתי יהיה טוב בבית"ר?
"אני תמיד מאמין שמעבר לפינה, אחרי ששוקעים, יש מקום לעלות. בית"ר כיום קרוב מאוד לתחתית, יש שבר עמוק, זה לא הזמן להאשים ולהגיד מי אחראי. כרגע צריך לפתור את הבעיה, הצד של ארקדי צריך להבין את הצד של האוהדים. העידן של לא להקשיב לאוהדים צריך להיפסק. לא רוצים שוב את הערפל של תחילת עונה, רוצים סוף סוף להתחיל עונה כמו שצריך. כולם יודעים מה זה בית"ר ירושלים כשהיא משחקת טוב, היא חשובה מאוד לליגה".

עוד בתוכנית נדון בחזרתו של ברק יצחקי למכבי תל אביב בעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, חלוץ אנורתוזיס יחזור מהשאלה בת שנה אחת מהקבוצה הקפריסאית וצפוי לעזור למכבי בקמפיין מוקדמות ליגת האלופות, אם זו תזכה באליפות העונה.

בתוכנית גם נתכונן למשחק סוף השבוע בליגת העל, כאשר המשחק המרכזי יפגיש את הפועל תל אביב ומכבי חיפה בקרב על המקום השני.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */