יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:39

אשדוד איזנה ל-1:1 מול רמלה אחרי שניצחה 62:76

נשים, סדרת הגמר: הביתיות שוב בידיים של דגן עם יכולת טובה בפתיחה ובסיום, המאמן: "החזרנו אחרי המכות שחטפנו". 24 נקודות לאדאמס. צפו בתקציר

|
מכבי אשדוד חוגגת את  הניצחון (יניב גונן)
מכבי אשדוד חוגגת את הניצחון (יניב גונן)

מכבי אשדוד איזנה את סדרת הגמר בליגת העל לנשים ל-1:1, אחרי שניצחה בקריית מנחם את אליצור רמלה 62:76 במשחק מספר 2. רק ביום שני הפסידו האשדודיות 75:72 ועוד בבית, אך תיקנו מהר מאוד והשיגו ניצחון חשוב. הניצחון החזיר לשחקניות של עדני דגן את יתרון הביתיות. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, וגם כאן באתר.

הפתיחה הייתה שייכת לאורחות מאשדוד, אחרי יכולת טובה של דניאל אדאמס שתפסה פעמים רבות את הגנת רמלה לא מוכנה. היתרון של האורחות עמד בשיא על 12:30, אבל הדבר לא אמר כלום על העתיד לבוא.

עדן ענבר העיר את השחקניות שלו שרצו עד ל-36:36 וכפו משחק צמוד, אבל הצהובות-כחולות פתחו פער נוסף שממנו רמלה כבר לא הצליחה לחזור, על אף כל הניסיונות.

בלטו באשדוד: דניאל אדאמס 24 (8 ריבאונדים), אשלי שילדס 15, שארדיי יוסטון 12, נעמי קולודני 11 (7 אסיסטים). בלטו ברמלה: קטיה לויצקי 13, בריטני ג'ונסון 12, מיכל אפשטיין 11, תמרה ג'יימס 10 (9 ריבאונדים).

צפו: אשדוד חזרה ל-1:1 מול רמלה

עדני דגן: "הלחץ מדבר. הרבצנו בחזרה אחרי שקיבלנו מכות"
המצטיינת במשחק, דניאל אדאמס, סיכמה: "בהחלט הגענו למשחק הפעם. היה לי חשוב לבוא ולתת הכל לטובת הקבוצה אחרי המשחק הראשון שלי. ידעתי שאנחנו יכולות לעשות את זה. עד סוף הסדרה אני צריכה להמשיך לשחק בצורה רגועה ולהמשיך בשלי. תודה לאוהדים שהגיעו ונתנו לנו את האנרגיה שאנחנו צריכות".

המאמן המנצח, עדני דגן, הסביר בסיום: "במשחק הזה הרבצנו בחזרה אחרי שקיבלנו מכות במשחק הקודם והלכנו לבכות לשופטים. הלחץ מדבר. רמלה זו קבוצה-קבוצה, עם שחקניות מצוינות. אנחנו לא משחקים נגד עצמנו. זו ליגה תחרותית וקשה. סדרת הגמר עושה כבוד לליגה הזו".

עדני דגן. &qout;רמלה היא קבוצה-קבוצה&qout; (יניב גונן)
עדני דגן. "רמלה היא קבוצה-קבוצה" (יניב גונן)
 

בצד המפסיד, סיכם המאמן עדן ענבר: "אנחנו צריכים לעשות דברים בצורה קרובה לשלמות כדי לנצח את אשדוד. הפעם הביצוע לא היה טוב וגם נתנו לה סלים קלים מדי. נתקדם הלאה".

רבע ראשון - 12:26 למכבי אשדוד
רמלה פתחה עם: קטיה לויצקי, אורטל אורן, אליסון הייטאוור, תמרה ג'יימס וקיילה צ'ונס. אשדוד פתחה עם: נועה גנור, אשלי שילדס, נעמי קולודני, שארדיי יוסטון ודניאל אדאמס. באשדוד פתחה אדאמס את המשחק בצורה טובה, בניגוד למפגש הראשון, וקבוצתה עלתה ל-4:8. מהלכים טובים נוספים של אדאמס יחד עם נקודות של קולודני ושילדס העלו את האורחות ל-6:14, חמש דקות מהפתיחה. אדאמס העלתה את מאזנה ל-11 נקודות ואת קבוצתה ל-10:20, ללא מענה של רמלה.

נעמי קולודני מובילה כדור (יניב גונן)
נעמי קולודני מובילה כדור (יניב גונן)
 

רבע שני - 33:36 למכבי אשדוד
אחרי שהלוח כבר הראה 12:30, ניסתה רמלה לחזור עם נקודות של תמרה ג'יימס. לויצקי עם ארבע נקודות רצופות קבעה 32:20. הייטאוור קלעה וסחטה עבירה, מה שצימק עוד יותר את הפער. אשדוד נתקעה בהתקפה והבנות מרמלה המשיכו בריצה. ג'ונסון קלעה שלשה וצימקה לארבע בלבד, 32:28. אפשטין המשיכה וקבעה 32:30, אחרי ריצת 2:18.

אדאמס נאבקת עם קיילה. דורי צופה מהצד (יניב גונן)
אדאמס נאבקת עם קיילה. דורי צופה מהצד (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 49:54 למכבי אשדוד
צ'ונס וג'יימס המשיכו במשחק הצמוד שכפתה רמלה. אדאמס שנרדמה ברבע השני קלעה מהקו ושמרה על היתרון הקל לאשדודיות. שתי שלשות - אחת של דורי והשנייה של צעירי, הגדילו את הפער לשבע לאשדוד, והיה נראה שרמלה מאבדת ריכוז, 40:47. מיכל אפשטיין נכנסה לעניינים ונקודות שלה צימקו שוב את הפער לשתי נקודות. מהלך חכם של צעירי הגדיל שוב ל-49:54 לפני עשר הדקות האחרונות.

דניאל אדאמס מול קיילה צ´ונס (יניב גונן)
דניאל אדאמס מול קיילה צ´ונס (יניב גונן)
 

רבע רביעי - 62:76 למכבי אשדוד
עשר הדקות האחרונות נפתחו במגמה זהה לזו שסגרה את הרבע הקודם. שש דקות לסיום הראה הלוח 55:60 לאשדוד. שילדס התעוררה סוף סוף עם סל חשוב שהעלה לשבע. הייטאוור צימקה לחמש, אבל אדאמס החזירה בצד השני. שתי דקות לסיום הראה הלוח 59:66. אשלי שילדס קלעה שלשה חשובה וסגרה למעשה את המשחק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */