יום ראשון, 27.04.2025 שעה 13:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת האלופות 24-25
215-178ליברפול1
1913-288ברצלונה2
193-168ארסנל3
191-118אינטר4
1812-208אתלטיקו מדריד5
167-158באייר לברקוזן6
1610-178ליל7
166-138אסטון וילה8
156-208אטאלנטה9
1512-228בורוסיה דורטמונד10
1512-208ריאל מדריד11
1512-208באיירן מינכן12
1511-148מילאן13
1412-168פ.ס.וו. איינדהובן14
139-148פאריס סן-ז'רמן15
1312-168בנפיקה ליסבון16
1313-138מונאקו17
1311-108ברסט18
1321-188פיינורד19
127-98יובנטוס20
1214-138סלטיק21
1114-188מנצ'סטר סיטי22
1112-138ספורטינג ליסבון23
1111-78קלאב ברוז'24
1119-128דינמו זאגרב25
1017-138שטוטגרט26
716-88שחטאר דונייצק27
69-48בולוניה28
622-138הכוכב האדום29
614-58שטורם גראץ30
421-78ספרטה פראג31
315-88לייפציג32
313-58ג'ירונה33
327-58רד בול זלצבורג34
027-78סלובן ברטיסלבה35
024-38יאנג בויז36

אל ת'אני: זו גזענות, חואקין: חושדים בפלאטיני

במלאגה לא מצליחים להתאושש מה-3:2 מעורר המחלוקת לדורטמונד. הבעלים תוקף: "מקווה שיפתחו בחקירה". הקשר: "זה בגלל שאנחנו לא ממדריד"

|
אליסאו ודמיקליס מאוכזבים (רויטרס)
אליסאו ודמיקליס מאוכזבים (רויטרס)

בדקה ה-90 של משחק הגומלין מול דורטמונד, במלאגה חייכו. היו בלחץ אמנם, אבל חייכו. עם יתרון 1:2 ובידיעה שמותר לך לספוג שער ועדיין לחגוג עלייה לחצי הגמר, אין מי שלא יחייך.

אחרי 69 שניות הכל השתנה. שני שערים של הגרמנים, הראשון של מרקו רויס והשני של סאנטנה (לאחר שני נבדלים) קבעו מהפך דרמטי, סידרו חגיגות צהובות על כר הדשא ודמעות ספרדיות מנגד.

בצדק או לא, במלאגה לא ממש לקחו בקלות את ההדחה ומצאו אשמים. צוות השיפוט זכה גם הוא לתלונות, אך בעיקר היו אלו אופ"א ומישל פלאטיני.

"זה לא כדורגל, זו גזענות. חייבים לסיים עם זה", צייץ שייח עבדוללה אל ת'אני, הבעלים הקטארי של הקבוצה והוסיף: "אני מקווה שיפתחו בחקירה".

גם כובש השער הראשון, חואקין, לא נשאר חייב: "אנחנו חושדים בפלאטיני ובכולם. הכל בגלל שאנחנו ממלאגה ולא ממדריד אז יותר קל לעולל לנו את זה".

איסקו. הפנים אומרות הכל (רויטרס)
איסקו. הפנים אומרות הכל (רויטרס)
 

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 52 תגובות ב-28 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
28
רועי10/04/2013 23:27
היה צריך להסתיים 2:1 לדורטמונד
השב   •  20
27
אחד שאוהב כדורגל התקפי10/04/2013 21:00
שלא יבכו כי היה גם נבדל בגול של מאלגה הקבוצה שהגיע לה לעלות עלתה יאללה ברוסיה דורטמונד
השב   •  10
26
אלון10/04/2013 16:55
אף אחד לא מדבר על זה שהגול השני של מלאגה היה בנבדל ברור אני שמח שדורטמונד עלו!!
השב   •  41
25
עידו10/04/2013 16:36
אתמול הם קיבלו שני שערים מנבדל וגם היה אמור להיות כרטיס אדום לגרמנים שהם לא קיבלו.
לא הגיוני שכל זה קורה במשחק אחד ואף אחד לא ידע על כלום בנוסף שיש עוד שופטים משנים אחרות ועדיין זה לא עוזר.
השב   •  12
24
arik10/04/2013 16:10
ואני לא ידעתי שבני מלאגה הם גזע בפני עצמו.
השב   •  21
23
אמיר10/04/2013 14:41
מלגה בבעיות כלכליות ומכרה שחקנים למרות בעלים מקטאר. ? זה מעניין כי זה לא אופייני
השב   •  50
22
א10/04/2013 13:36
לא לדעת להפסיד בכבוד. אם הם היו מנצחים 2-1 הם הרי לא היו מדברים ככה.. שיאשימו רק את עצמם, לוזרים! יאללה דורטמונד!
השב   •  15
21
אסי10/04/2013 12:39
השב   •  21
20
גורבצוב10/04/2013 11:49
הפועל ר״ג יכולה לעלות
השב   •  10
19
טל10/04/2013 11:39
כולם יודעים שאופא רוצים את דורטמונד באירן ריאל וברסה בחצי משום שאלה החצאים שיספקו להם הכי הרבה הכנסות.

לכן זה היה ברור שבהגרלות הם לא יפגשו אחת מול השנייה ושהשופטים יעזרו להם אם צריך.
גם לברסה ובאירן אם הם יהיו בסכנה אז תראו איך פתאום השופטים לטובתם.
במיוחד לברסה כי זה יהיה הפסד כלכלי גדול לאופא אם הם לא יעפילו
השב   •  114
אוהד ריאל10/04/2013 13:03
או פסז זה היה מסדר להם הכנסות, במיוחד כשיובה הנציגה היחידה שנותרה מאיטליה ופסז היחידה מצרפת.
תפסיקו כבר עם כל הקונספירציות, שופטים טועים וזה קורה, פעם זה לטובת (דוגמא הפנדל שגלא לא קיבלו נגדנו) הקבוצה שלך ופעם זה לרעתה (דוגמא האדום שפפה קיבל מול בארסה שלא נגע באלבס). ככה זה כדורגל, זה מצער אבל אין מה לעשות.
השב   •  71
אודי נזה10/04/2013 15:32
הגול של מילאן? זוכר? הגול של איברהימוביץ? זוכר? איך זה מסתדר עם התיאוריה שלך?
השב   •  11
18
אשדודי10/04/2013 11:28
כבשתם מנבדל, וספגתם מנבדל ככה שזה התקזז. פשוט פתטים עלובים ובכיינים.
השב   •  87
דור10/04/2013 12:20
צודק ב100 אחוז חבורה של בכיינים השער השני שלהם היה מנבדל אז אין להם על מה להתלוננן עדיף שדורטמונד עלתה קבוצה חזקה מאוד שכיף לראות אותה משחקת
השב   •  22
בארסה כדורגל מעולם אחר10/04/2013 13:19
מלאגה הקטנה עם כדורגל אדיר באחת השנים הגדולות של ליגת האלופות להבדל מאותה שנה עם פורטו ומונאקו.
השב   •  30
מוכי הדרוזי10/04/2013 18:36
צודק חלקי..1-1 עדיין מלאגה היו עולים אז השער של מלאגה שספק נבדל היה אמור להיות פסול איך שהשלישי של דורטמונד גם.. אבל מה עם האדום שמגיע לדורטמונד מה עם הכדורי חוץ שממטר הכוון תמיד הרים את הדגל לכיוון של דורטמונד מה עם הקרנות שלא נשרקו לטובת מלאגה היה שיפוט ביתי לחלוטין..
השב   •  10
17
כנסו10/04/2013 11:22
צודק במליון אחוז לכן מדריד יקבלו את ביירן או יובה בחצי , אתם תראו כדי פלאטיני ירגיע את המצב,, וידאג להעיף את ריאל
השב   •  31
16
פרשנות ברמה אחרת10/04/2013 11:21
השנה הגזימו עם השיפוט שופט רביעי וחמישי שלא עוזרים בשום מצב ורק מבלבלים את השופט הראשון ריאל עלו 2 שלבים שלא בצדק והטעם נפגם הבעיה שבעוד שנתיים אף אחד לא ידבר על זה
השב   •  32
15
מוסד10/04/2013 11:15
רק שלא יגידו שגם פה זה כניראה המוסד השם
השב   •  60
14
השד האדום10/04/2013 11:13
בכלל עם המשחק של יונייטד - זה משחק שצריך לשכוח ומהר. בושה לשופטים ובושה לפלאטיני המכור . יונייטד עשתה זאת נגד קבוצה גרמנית ונגד הקבוצה הטובה בעולם באותם ימים באירן מינכן , ועוד בגמר . לעומת זאת פה זה היה דורטמונד שהייתה פייבוריטית 90-10 לעלות ומלאגה שיחקה לא פחות טוב מהם , מלאגה כבשו שערים חוקיים ודורטמונד לעומת זאת עם כל הכבוד למהפך שלהם כבשו תשער השלישי באופסייד ברור ועוד פעמיים ח.. פאתטי , ורואים אך השופטים רוצים ש2 הספרדיות והגרמניות יעלו . גועל נפש - הייתי מעיף ומהר את פלאטיני מאופה , הוא הרס את כל הטעם שבכדורגל מאז שהגיע ב2008 - לפחות ב2008 וב2009 היו שנים טובות כי היו פחות שופטים ששולטים על המשחק בגלל מה שפלאטיני אומר להם לעשות , קיצר גועל נפש .
השב   •  51
13
בווארי בנשמה10/04/2013 10:58
מלאגה יליצנים עלק חושדים הגול השני שלכם לא היה באופסייד? קבוצה שבמזל הגיע לרבע
השב   •  711
12
קטלוני10/04/2013 10:56
השב   •  212
כנס10/04/2013 11:51
מהפה שלך לאלוהים אחי
השב   •  06
בארסה כדורגל מעולם אחר10/04/2013 12:59
יאוהד הצלחות תעבור לריאל
השב   •  00
11
בני10/04/2013 10:56
באירופה בגלל עונש
השב   •  30
10
הפועל אנד יונייטד10/04/2013 10:53
בלי השיפוט המזעזע הזה - אולי מלאגה הייתה עכשיו בחצי. אז נכון שהשער השני שלהם היה בנבדל, אבל אם לא היו מאשרים לדורטמונד את השער השני בנבדל, כמעט בטוח שמהלך המשחק היה משתנה
השב   •  71
9
מכביסט10/04/2013 10:51
שחקן מאשים שחושדים את פלאטיני גם הבעלים ועוד גזענות אני שואל באמת מה הקשר כי לא הבנתי, ולא ראיתי גם תמשחק
השב   •  00
8
Marom10/04/2013 10:41
המיליון חוצים שהשופט פספס, והקרן של חווקין שפגעה בגרגר נעל של הומלס.

יש משהו בדבריהם.

גם ה-4 דקות היו מנותקים מהמציאות, לא היו 6 חילופים, לא היו משיכות זמן, ולא היו פציעות בכלל! גם לא ריבים עם השופט.

בקיצו אופ"א רצו את דורטמונד על אפם וחמתם של כולם.
השב   •  145
7
יוני10/04/2013 10:37
מר שהם מלאגה ולא מדריד.גם ברסה קיבלו גול מנבדל יותר ברור(שבוע שעבר מול פריז)זו אשמתם בלבד
השב   •  62
6
ירוק עולה10/04/2013 10:16
טעויות שיפוט נגיד , קניית משחק - הזוי אבל עוד אפשרי.
אבל גזענות ? מה ההבדל בין שחקני מלאגה לשחקני ריאל ?
אלה ספרדים ואלה ספרדים .
לפני שמלאגה הולכים רחוק בטענות הזויות יותר טוב שיסתכלו על עצמם איפה הם נכשלו והם נכשלו בענק ברגעי ההכרעה .
השב   •  182
פרשנות ברמה אחרת10/04/2013 11:23
גזענות אמר השייח.
חואקין דיבר על ריאל
אל תערבב
ריאל עלו 2 שלבים בגלל טעויות שיפוט
השב   •  30
5
מילאנזי דרוזי10/04/2013 10:07
זה לא נבדל??..את האמת כל הכבוד למלאגה אבל על איך ששיחקו לא הגיע להם לעבור שלב ואיזה קהל מדהים יש לדורטמונד
השב   •  267
השד האדום10/04/2013 11:15
השער היה חוקי בגלל סיבה פשוטה - גם אם הוא לא היה נוגע השחקן שהיה בנדבל וגם הנבדל הזה היה גבולי מאוד , השער היה נכנס כי זה הלך לכיוון השער. בדיוק כמו שלקחו לרואנלדו שער נגד נבחרת ספרד בידידות ושנאני נגע , לא משנה אם עבר אולא הם חייבים היו להחשיב תשער.. אז אל תטעה פה חבר
השב   •  710
מאור10/04/2013 11:28
אתה טועה חבר, אם הוא מגע זה נבדל והקוון טעה טעות ברורה. מה גם שלא היה בטוח שהכדור היה נכנס אם הוא לא היה מתערב.
השב   •  32
אשדודי10/04/2013 11:29
אתה לא מבין כלום. השער של מלאגה הובקע מנבדל של 100% מה זה קשור שהכדור היה בדרך לשער,
השב   •  22
השד האדום10/04/2013 11:42
זה היה נכנס גם אם האליסאו הזה לא היה נוגע . לעומת זאת בשער של דורטמונד זה היה מלכודת נבדל שהצליחה אבל השופטים התעלמו כי רצו לראות את דורטמונד עולה , ואז בא השער שגם שם היה נבדל . ח פתאטי בכלל להשוות . אגב אם לא הייתי מבין לא הייתי מדבר , האופסייד היה גבולי ממש בסנטימטרים - אפילו חצי מטר מהכדור הוא לא היה ממש בסנטים קטן..
השב   •  42
רועי10/04/2013 14:01
תהיה בשקט אתה עושה פגיחות
השב   •  11
עפר10/04/2013 17:24
נבדל זה נבדל זה נבדל !

אין יותר נבדל או פחות נבדל,
יש נבדל או לא נבדל !

הבנת ?
השב   •  01
נסים10/04/2013 17:54
מאיפה החוקים האלה ?! גבולי והכדור היה בדרך לרשת ! אז מה היה בדרך ?! נבדל זה נבדל לא חשוב איך זה והשער של מלגה זה נבדל ברור יא חכם אתה ! כנראה שאתה גבולי לא הנבדל :)
השב   •  01
השד האדום10/04/2013 18:20
יש נבדל גבולי וזה נבדל גבולי .. אז שבו בשקט נסים רועי ועפר הדבילים האנושיים
השב   •  00
הסטורין10/04/2013 18:22
נתתה דוגמא קלסית וסטרתה את עצמיך יותר דביל ממך לא ראיתי
השב   •  20
הסטורין10/04/2013 18:26
אין נבדל גבולי אם יש ספק אין ספק 10 ס"מ זה נבדל הרי רשמתה פסלו לרונלדו שער בגלל הסיבה הזו ועוד השער של רונלדו אם נאני לא היה נוגע בכדור היה נכנס ובכול זאת נפסל לסיכום תחליף מקצוע
השב   •  10
4
תיקו בפאשלות10/04/2013 09:56
השב   •  60
3
פלאטיני10/04/2013 09:49
קבוצה שלא מסוגלת לשמור על שער נקי 2 דקות לסיום וחוטפת 2 גולים בדקה לא מגיע לה לעלות לחצי הגמר
השב   •  295
עיוני10/04/2013 10:03
הם עשו את הכי טוב שהם יכולים בשער השני הם יצאו מצויין אחורה כדי שיהיה נבדל ועובדה שנשארו 4 שחקנים של דורטמונד בנבדל זה שהשופט טעה זה לא בעיה שלהם הם עשו כל מה שהם יכלו
וסתם שאלה :
הם לא יכולים לערער על זה לאופ"א ולקבל ניצחון טכני ?
השב   •  42
garai10/04/2013 10:13
קבוצה שכובשת 2 שערים בתוספת זמן?
השב   •  41
פרשנות ברמה אחרת10/04/2013 11:21
אתה גם שונא יהודים
השב   •  31
פלאטיני10/04/2013 12:02
אני נתתי לה גול בנבדל ברור בדקה ה82 וזאת לא אשמתי שהיא קבוצה שלא מסוגלת לשמור על יתרון. אגב, ישראלים הם אחים, הם פשוט גרועים בכדורגל ואני אוהב את לוזון
השב   •  31
2
מאמן ילדותי והזוי10/04/2013 09:49
הם ממשיכים את המשחק הרגיל כאילו זה המשחק הראשון שלהם או משחק ליגה רגיל או משחק אלופות רגיל ולא משחק הקובע מי יעלה שלב !!
אני כמי שמזמן רואה משחקים בודדים בשנים האחרונות יודע את זה אז מאמן ברמות האלה לא מבין את הדברים הבסיסיים האלה ?
השב   •  112
בארסה10/04/2013 12:28
המאמן של מלאכה לדעתי הוא המאמן הכי טוב בעולם כי הקבוצה קורסת ואין לו שחקנים ועדיין הוא עושה ניסים ושומר על כדורגל טוב ולא כמו מאמנים אחרים שפשוט נוטשים את המשחק ואומרים בונקר והרחקות
השב   •  11
1
בייתרי בדם10/04/2013 08:42
לא היה גזענות.אלא טעויות שיפוט .גם שופט יכול לטעות
השב   •  91
אלעד ירוקי10/04/2013 11:44
טעות שערורייתית אין ספק
אבל בין זה לבין גזענות יש עולם ומלואו
השב   •  10
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */