יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:46

נקבע מרוץ לילה בב"ש, דנילוביץ': אמירה תרבותית

טרנד המרתונים הגיע גם לבירת הנגב שתקיים מסלולים ל-5 ו-10 ק"מ ב-2 למאי. 4,000 רצים כבר נרשמו. ראש העיר: "המטרה היא מרוץ בינלאומי"

|
מרתון. בקרוב גם בנגב (משה חרמון)
מרתון. בקרוב גם בנגב (משה חרמון)

ביום חמישי ה-2 למאי, יתקיים, לראשונה בישראל, מרוץ לילה ברחבי באר שבע. עיריית באר שבע קיימה הבוקר (שלישי) מסע"ת מיוחדת לקראת המרוץ שיכיל שני מסלולים מרכזיים: 5 ק"מ ו-10 ק"מ כשההרשמה למרוץ נמצאת בעיצומה וכבר 4,000 אנשים נרשמו אליו.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', פתח את המסע"ת ואמר: "זו אמירה ספורטיבית ותרבותית של עיר. שאנחנו מפתחים עוגנים של ספורט כמו קריית הספורט, אצטדיון, היכל ספורט וכדומה. התרבות הגופנית נכנסה לתודעה הבאר שבעית והישראלית בכלל".

דנילוביץ' הוסיף: "אין סיבה שבאר שבע לא תייצר מרוץ משלה וזה שלב ראשון בדרך. אנחנו רוצים לחשוף אנשים לספורט כמו בערים הגדולות בעולם ועושים את הצעדים הראשונים כדי לעשות בעתיד מרוץ בינלאומי שיגיעו רצים מכל העולם".

"הייחוד שלנו זה אקלים מאוד נעים בשעות הערב וגם אלמנטים היסטוריים ומורשתיים. באר שבע נכנסת לרשימת ערים מאוד מכובדת ברחבי העולם כשאנחנו מתכוונים לעשות גם מרוץ אופניים בעתיד", סיכם ראש העירייה.  

רוביק דנילוביץ´. &qout;אמירה תרבותית&qout; (אלעד ירקון)
רוביק דנילוביץ´. "אמירה תרבותית" (אלעד ירקון)
 

מנכ"ל חברת "כיוונים", ניסים סספורטס, הוסיף: "המרוץ קיים בכמה מקומות בעולם, אבל בארץ זו הפעם הראשונה שמתקיים מרוץ כזה. זו חוויה ספורטיבית משולבת עם הצבא והקהילה. אנחנו שואפים להגיע בשנים הקרובות למצב בו נעשה בעיר מרוץ מרתון וחצי מרתון".  

מנכ"ל חברת "כפיים", שמפיקה את המרוץ, עופר שטרית, אמר: "לא היה מרוץ כזה בישראל ולא היו מספרים כאלה בעבר של אנשים שנרשמו למרוץ. יש צמא אדיר בקהילה, זו משימה מדהימה ולא תיארנו לעצמנו שההצלחה תהיה כל כך מהירה ומשמעותית".

שטרית העביר גם מסר שהיווה גם חלק מהפקת הלקחים מהאסון במרתון ת"א: "אנחנו מבקשים מאנשים לשמור על משמעת של ריצה וכללי בטיחות. מי שלא התאמן שלא יכוון גבוה מדי. פה לא יישבר שיא אולימפי. אנחנו מבקשים לא לדלג על עמדות שתייה ואנחנו ערוכים גם מבחינת כוחות רפואה".     

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */