יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:13

75:81 לנהריה על נס ציונה, ההכרעה: במחזור הבא

הסגולים ניצחו את המוליכה ויקוו למעידה שלה במחזור הבא כדי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. 20 נק' לקלמנטה, שאמר: "מתרכזים רק בעצמנו"

|
שחקני עירוני נהריה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני עירוני נהריה חוגגים (עמית מצפה)

במשחק העונה בליגה הלאומית, עירוני נהריה הצליחה לנצח בחוץ 75:81 את המוליכה נס ציונה ולהנחיל לה הפסד ביתי ראשון העונה. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 וכן בערוץ 550 ב-HD של הוט וב-ONE TV LIVE.

המחזור הבא יהיה האחרון בעונה הסדירה לפני תחילת הפלייאוף. נס ציונה תפגוש בחוץ את מכבי קריית גת והפסד שלה, יחד עם ניצחון של נהריה על הוד השרון, ייתן לסגולים מהצפון את המקום הראשון ויוריד את הכתומים למקום השני בטבלה.

כבר מהפתיחה היה נראה כי נהריה רוצה את המשחק הרבה יותר. שחקניה לחצו ונלחמו על כל כדור והצליחו לנצח בכל הרבעים. רמון קלמנטה היה נהדר ובלתי ניתן לעצירה עם 20 נקודות וחמישה ריבאונדים. נס ציונה נאלצה להתמודד עם חסרונו של רז זהביאן, שהורחק אחרי שביצע שתי עבירות טכניות.

אחרי שההפרש עלה וירד, נס ציונה הצליחה להוריד אותו לשתיים בלבד (!) ברבע הרביעי והצליחה להלחיץ את הסגולים שכבר הרגישו שהניצחון בכיס, אך בסופו של דבר אלו ניצחו ושמרו על סיכוי לסיים את העונה הסידרה במקום הראשון.

קלמנטה: "אנחנו דואגים לעצמנו, לא לקבוצות אחרות"
"ידענו שאנחנו צריכים לשחק חזק כבר מהתחלה", אמר המצטיין רמון קלמנטה, "נס ציונה שיחקה חזק מאוד אבל גם אנחנו. כל מה שחשוב הוא שניצחנו. אנחנו רוצים לדאוג לעצמנו, לא לקבוצות האחרות. ניתן 100 אחוז ונקווה לקצת מזל". "אנחנו צריכים לדעת לטפל בעליות ובירידות שלנו", הודה שי מינסטר, "היה לנו חשוב לבוא ולהוכיח שאנחנו יכולים לנצח".

נדב זילברשטיין, שבסיום כעס על השופטים, ציין לאחר ההפסד: "אנחנו קבוצה עם אופי ולכן הקאמבק לא מפליא אותי. אי אפשר לשרוק רק לצד אחד. היו פה עבירות טכניות על ימין ועל שמאל. היינו רכים ברבעים הראשונים כי לא נתנו לנו להיות אגרסיביים ולנהריה כן".

רבע ראשון - 18:19 לנהריה
נייט מילר עם חדירה נפלאה עם פתיחת המשחק, קלע את הנקודות הראשונות במשחק אחרי צעד וחצי קליל בצבע. בן עם אסיסט גדול לקרפלס צימק את ההפרש לשתי נקודות בלבד, 8:6, שש דקות לסיום הרבע הראשון. שלשה של גולן החזירה את הצבע לשחקני נהריה, 12:19 לסגולים, 1:40 לסיום הרבע. נס ציונה הצליחה לצמק את ההפרש לקראת סיום הרבע, 18:19 לסגולים.

רון קלמנטה מול עוז בלייזר (עמית מצפה)
רון קלמנטה עולה לסל (עמית מצפה)
 

רבע שני - 30:42 לנהריה
חמש נקודות רצופות של נהריה נתנו לה יתרון של שש נקודות עם פתיחת הרבע השני. ריצת 0:13 של האורחת מפתיחת הרבע נתנה לי יתרון משמעותי, 18:32, שלוש דקות וחצי בתוך הרבע. זהביאן ביצע עבירה בלתי ספורטיבית שנייה, סינן מספר מילים והורחק על ידי השופטים. גם יו"ר נס ציונה הורחק. סל של זלקוביץ' עם הבאזר קבע 30:42 במחצית לנהריה.

רבע שלישי - 51:62 לנהריה
קאפלס קלע את הנקודות הראשונות ברבע השלישי, אולי בדרך לחזרה של נס ציונה? 42:32. אחרי חזרה של המארחת למשחק, נהריה שוב פתחה מבערים ורצה בדרך ל-39:52, ארבע דקות בתוך הרבע השלישי. קלמנטה כבר עם 16 נקודות. המארחת לא הצליחה לנגוס בהפרש יותר מדי, וירדה בפיגור 62:51 בסיום הרבע השלישי.

אבירם זליקוביץ´ (עמית מצפה)
אבירם זליקוביץ´. נראה טוב מול נס ציונה (עמית מצפה)
 

סיום - 75:81 לנהריה
בן עם שלשה החזיר את ההפרש לעשר, 64:54, שמונה דקות לסיום המשחק. שלוש שלשות רצופות של סעודאי סיימו למעשה את המשחק, 55:73. רק נס יחזיר את נס ציונה לעניינים. נס ציונה עושה סימנים של חזרה. אחרי הפרש דו ספרתי, השחקנים בלבן צימקו אותו לשבע בלבד והמומנטום איתם. נהריה תפשל? המארחת הורידה את ההפרש לשתי נקודות, אך נהריה העלתה אותו בחזרה לארבע, תשע שניות לסיום. נהריה לא מעדה וניצחה 75:81 בסיום.

ניצחונות לר"ג, קריית אתא והוד השרון
במשחקים נוספים, עירוני ר"ג גברה על אליצור רמלה 74:87 בזכות 21 נק' של טיירון קנט. עירוני קריית אתא השיגה ניצחון שלישי ברציפות הפעם 71:87 על מכבי קריית גת שמסובכת עמוק בתחתית.

בקרב תחתית הפועל טבעון/מגידו ניצחה 77:84 את מכבי קריית ביאליק. מכבי באר יעקב גברה בחוץ 81:87 הפועל קצרין/גליל עליון. מכבי הוד השרון השלישית בטבלה לא התקשתה להביס בביתה את הפועל כפ"ס/כוכב יאיר מהתחתית 65:88. הפועל עפולה הביסה בחוץ את אליצור יבנה 52:73 ועלתה למקום החמישי בטבלה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */