יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:59

דניאל דיאמנט זומנה למוקדמות אליפות אירופה

רבי פירסם את הסגל לקמפיין ממנו תעלה נבחרת אחת. הסנטרית מאוניברסיטת נורת'ווסטרן בפנים. זימון ראשון ללברון, אמסלם וגוטין, גם רבר בפנים

|
מאמן נבחרת ישראל, אלי רבי (שי לוי)
מאמן נבחרת ישראל, אלי רבי (שי לוי)

מאמן נבחרת הנשים, אלי רבי, פירסם הבוקר (שלישי) את סגל השחקניות שיקח חלק בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015.

יש לציין כי הקמפיין הקיץ הוא קמפיין בו יתמודדו 14 נבחרות על כרטיס אחד לאליפות אירופה 2015. הנבחרת שובצה לבית ד' עם גרמניה, פורטוגל ומקדוניה ותארח את שלב המוקדמות. 4 הראשונות מכל בית ייפגשו בסדרת חצי הגמר והמנצחות יתמודדו בגמר.

רבי זימן סגל רחב מאוד שלקראת האליפות יצטמצם. הבשורה בזימונים היא הצטרפותה של דניאל דיאמנט, ישראלית אמריקאית, סנטרית בוגרת אוניברסיטת נורת'ווסטרן שתצטרף לסגל כישראלית ולא כמתאזרחת. בעונה האחרונה קלעה דיאמנט 11.5 נק' והורידה 7.8 ריבאונדים למשחק.

מעבר לסנטרית החדשה של הנבחרת ישנן מספר מוזמנות חדשות כשהמפתיעה ביניהן היא דניאל רבר, שחקנית האקדמיה שבכיתה י"א. עוד זכו לזימון בפעם הראשונה ענבר לברון מגליל עליון, אוריאן אמסלם מהפועל פ"ת והדר גוטין מאליצור חולון.

שאר שחקניות הסגל: הקפטנית לירון כהן, שי דורון, שירן צעירי, נעה גנור, אורטל אורן, רוני בן נון, קטיה אברמזון, קטיה לויצקי, ג'ניפר פליישר, בר גלינסקי, מירב דורי, שני לוי ונעמה שפיר שחוזרת אחרי שסבלה מפציעה בקיץ הקודם.

ענבר לברון (יוסי ציפקיס)
ענבר לברון. זימון ראשון (יוסי ציפקיס)
 

הנבחרת תחל באימונים הרשמיים ביום ראשון, ה-5.5. כמו כן, תשתתף בטורניר הכנה בלונדון (25-27/5) בהשתתפות נבחרות בריטניה, יוון וגרמניה. בנוסף, נבחרת בלגיה תגיע לארץ ל-2 משחקי הכנה (30-31/5).

אלי רבי, מאמן הנבחרת, התייחס לזימונים שלו: "לאחר שנים רבות יש באפשרותנו להזמין סגל רחב, הכולל לא מעט בנות צעירות ראויות, אשר יתמודדו על מקום בסגל הסופי של הנבחרת. דניאל דיאמנט נמצאת במעקב ואנו בקשר איתה מזה כ-3 שנים. לשמחתנו המאמצים נשאו פרי והיא מיועדת להשתלב בקמפיין הקרוב, ובהחלט עשויה להיות פקטור משמעותי בנבחרת בשנים הבאות. אלישה קלארק תוזמן לנבחרת אם לא תיכלל בסגל אחת מקבוצות ה-WNBA בקיץ.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */