יום שבת, 06.07.2024 שעה 05:07
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פרננדס שוקל לעזוב את בית"ר: קיללו את אמא שלי

הקשר שהתעמת עם האוהדים ב-2:2 עם עכו, כועס: "אמרו לי מילים קשות בספרדית. טוב שהוחלפתי". צפו בתקציר ובאוהד הקבוצה תוקף את קורנפיין

|
דריו פרננדס מנשק את הסמל בדרכו החוצה (יניב גונן)
דריו פרננדס מנשק את הסמל בדרכו החוצה (יניב גונן)

הקשר דריו פרננדס שוקל את המשך דרכו בבית"ר ירושלים. השחקן שנפגע מאוד ממה שקרה אמש (שני) בטדי מסר: "תודה לכל האוהדים שתמכו בי אתמול, זה משהו שאני לא אשכח לעולם. תודה לבית"ר ירושלים, עכשיו הזמן לחשוב על העתיד שלי".

"לא התעצבנתי בגלל החילוף", הוסיף הקשר, "מתחילת המשחק קיבלתי המון תמיכה מרובו המכריע של הקהל, אך מרגע שהחלפנו צדדים במחצית השנייה, מספר אוהדים קיללו אותי בספרדית במילים קשות, קללות שכוונו כלפי אמא שלי, מילים שקשה לומר אותן, וזאת מתוך ידיעה על כך שאמי נפטרה לפני קצת יותר משנה. הקללות הללו הטריפו אותי, דברים אלו גרמו לי להתעצבן מאוד ומאמן הקבוצה, אלי כהן, נהג בצורה נכונה כשהוא החליף אותי, טובת הקבוצה מעל לכל וברגע שהשופט העביר מסר שהוא עלול להרחיק אותי, החילוף היה מתבקש". 

"עזבתי לפני תום המשחק מכיוון שהייתי עצבני עקב הסיטואציה עם אותם אוהדים שגידפו והעדפתי ללכת כדי למנוע עימות מיותר. לא מקובלת עליי גזענות מכל סוג שהוא באף מקום בעולם. לגזענות אין מקום בכדורגל ותמיד אמשיך להילחם בגזענות. באותה מידה שמגעיל אותי לראות שחקן שמצדיע במועל יד כמו השחקן היווני גיורגריוס קטידיס לפני כחודש, כך גם לא אקבל שום גילוי גזענות לעולם. "אני רוצה להודות לקהל הנפלא שעודד ותמך בי מתחילת המשחק, הם ריגשו אותי ולא אשכח זאת לעולם, זה הקהל האמיתי. אמשיך לתת את כל כולי למען הקבוצה".

הודעה רשמית מטעם המועדון בנושא פרננדס. "הנהלת המועדון עומדת מאחורי פרננדס לאור היחס המחפיר לו הוא זוכה בשבועות האחרונים מחלק מאוהדי הקבוצה. השחקן לא יעמוד לוועדת משמעת בגין האירועים מהמשחק".

לפרננדס אין חוזה לעונה הבאה אך היה ברור כי הוא ימשיך ויסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים. היחס של אוהדי המחאה כנגדו פגע בו מאוד והוא כבר לא בטוח שבית"ר זה המקום שבו הוא רוצה להיות. לא מן הנמנע שיקבל הצעות מקבוצות אחרות בארץ.

בעבר התבטא כמי שאומר שלא ישחק באף קבוצה בישראל מלבד בית"ר ירושלים. הקשר פגוע מאוד גם מהעובדה שלא זכה לגיבוי מלא ממאמנו ומהיו"ר איציק קורנפיין. "מי שכועס על מה שעשה פרננדס צריך להסתכל במראה. השחקנים יודעים כמה הוא היה חסר, החילוף לא היה במקום ונתן לאוהדים מהיציע המזרחי את מה שהם רצו".

צפו: 2:2 דרמטי לבית"ר י-ם עם עכו

בנושא אחר. אלי טביב נתן אור ירוק למתווה שלפיו הוא וארקדי גאידמק ישקיעו כל אחד 2 מיליון דולר לעונה הבאה ובתמורה טביב יקבל לידיו באופן מיידי את הבלעדיות על ניהול הקבוצה ואת האפשרות הבלעדית לרכוש את הקבוצה בסוף העונה הבאה מידיו של גאידמק. במקרה שכזה כל המבנה הניהולי של בית"ר ישתנה לשביעות רצונם של האוהדים וקורנפיין צפוי לסיים את תפקידו כיו"ר.

"אנחנו פראיירים"
שחקני בית"ר ירושלים היו עצבניים והמומים בסיום ה-2:2 מול הפועל עכו אמש (שני) בטדי. השחקנים פרקו את הכאב של השער בדקה ה-92 בחדר ההלבשה וחלק החליפו האשמות בנוגע לספיגת שער השוויון, אך לאחר מכן נרגעו ובעיקר היו מכונסים כל אחד בעצמו.

שקבורץ (יניב גונן)
שקבורץ, דסה והרוש מאוכזבים (יניב גונן)
 

"אנחנו פראיירים, במקום לסיים ב-0:4 קיבלנו גול של ילדים", אמרו שחקנים והוסיפו: "נמאס כבר מהמצב הזה, רוצים כבר שהעונה הזו תסתיים, זה סיוט". תזכורת: בית"ר ללא ניצחון כבר 10 משחקים ברציפות בליגה, למעשה ללא ניצחון מאז שהגיעו סדייב וקדאייב לקבוצה.

נקודת האור במשחק הייתה עמית בן שושן שכבש את השער הראשון לטובת בית"ר, המשך ישיר ליכולת המצויינת מהמשחק מול מ.ס אשדוד. "אני סך הכל עושה את העבודה שלי, אנחנו רק רוצים לחזור ולנצח ואני מאמין שניצחון בשבוע הבא על באר שבע יסגור את הסיפור", אמר הקפטן ל-ONE והוסיף: "היה לנו משחק טוב, גם במחצית השנייה, אבל קרה מצב שהם חזרו למשחק מגול מ-25 מטר ולצערנו הם הצליחו להשוות. זה קורה בכדורגל ונבוא לבאר שבע מוכנים. יצאנו מטדי מאוכזבים, אנחנו נמשיך הלאה, אין מה לעשות. אנחנו מתעסקים אך ורק באיך להשאיר את הקבוצה בליגה. חסר לנו ניצחון כדי לעשות את זה ואני מאמין שנעשה את זה".

צפו באוהד בית"ר תוקף את קורנפיין

אחד הדברים שעיצבנו מאוד את אנשי בית"ר היא העובדה שאוהד ביציע הכבוד חשף חולצה ועליה כיתוב "איציק תתפטר" והחל לצעוק לעבר קורנפיין: "תעזוב אותנו כבר", ולהטיח בו האשמות "אתה הורס את בית"ר ירושלים". אותו אוהד הורחק מהיציע על-ידי אנשי האבטחה במקום, אך העובדה שהוא נכח ביציע הכבוד הכעיסה מאוד את אנשי הקבוצה.

ראש העיר ניר ברקת שהגיע לטדי ימשיך בניסיונות שלו לעזור למועדון. אתמול שוחח ברקת עם איציק קורנפיין ונראה כי הוא יהפוך להיות איש המפתח בקיץ הקרוב לאחר שיצטרך לגייס שוב כספים עבור הקבוצה כדי שתוכל לפתוח את העונה הבאה.            

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */